پابجی از زمان انتشار آن از سال 2017 میلادی در سبک بتل رویال پیشگام بوده است و با انتشار نسخه رایگان PUBG موبایلی، به اوج محبوبیت جدیدی دست پیدا کرد و با بازی Fortnite رقابت نمود. تیراندازی، غارت، همکاری و نبرد با 99 بازیکن سرسخت دیگر در عرصه‌ ای که همیشه در حال کوچک‌ تر شدن است، باعث شد تا UC و پوسته‌ های منحصربه‌فرد پابجی برای کهنه‌ سربازان و تازه‌ کارها ضروری باشد.

UC Pubg چیست؟

یوسی پابجی در واقع ارز درون بازی برای نسخه موبایل بازی بسیار محبوب پابجی می باشد. در این بازی بتل رویال که توسط شرکت Tencent Games ساخته شده است، بازیکنان با 99 شرکت کننده دیگر مبارزه می کنند. شما در حین بازی کاوش خواهید کرد، دزدکی حرکت می کنید و برای زنده ماندن در یک نقشه کوچک پر از رقابت خواهید جنگید و با مقداری یوسی اضافی، این کار را به سبک با پوسته های سلاح ارتقا یافته، Companions، Battle Pass، لباس ها و موارد دیگر می توانید انجام دهید.

خرید یوسی پابجی از دیکاردو

نحوه خرید UC Pubg چگونه است؟ چه کاری می توان با یوسی پابجی انجام داد؟

هیچ مکانی بهتر از فروشگاهی که ما به شما برای خرید یوسی پابجی معرفی خواهیم کرد وجود نخواهد داشت. شما با خرید یوسی پابجی یا همان ارز مجازی بازی قادر خواهید بود اقلام آرایشی شیک‌ تری مانند لباس، انواع اسلحه، عینک ها و یا چتر نجات خریداری کنید. معمولاً رسیدن به پیروزی هزینه دارد، بالاخره هیچ چیز در زندگی رایگان نیست. سکه‌ های یوسی پابجی خریداری‌ شده در سایت دیکاردو می‌ توانند به شما کمک کنند در حین کسب این پیروزی‌ ها کمتر هزینه کنید و بیشتر به دست آورید.

قیمت یوسی پابجی

یوسی پابجی رایگان تنها یک گزینه برای کسانی است که رویال پس دارند. خرید یوسی پابجی در دیکاردو بهترین و ارزانترین گزینه برای شماست و قادر خواهید بود مجموعه ای از PUBG Coins & Skins را بصورت سریع (کمتر از 3 دقیقه) خریداری کنید.

خرید یوسی پابجی

مراحل خرید یوسی پابجی در سایت دیکاردو

برای خرید UC Pubg در سایت دیکاردو این مراحل را دنبال کنید:

1. ابتدا به آدرس اینترنتی dicardo.com/product/pubg_uc مراجعه کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. اگر حساب کاربری ندارید، لطفاً ابتدا ثبت نام کنید.
4. سپس تعیین کنید که چه مقدار UC می خواهید بخرید و روی خرید کلیک کنید.
5. از شما خواسته می شود شناسه PUBGM خود را وارد کنید. آن را وارد کنید و یک بار دیگر روی خرید کلیک کنید.
6. هزینه یوسی را بصورت ریالی پرداخت کنید و تمام.

سوالات متداول در رابطه با یوسی پابجی

1. با چه دستگاه هایی می توان پابجی را بازی کرد؟

شما می‌ توانید پابجی را در سیستم عامل های اندروید، iOS و رایانه شخصی (ویندوز) بازی کنید. با این حال، برای اجرای بازی بر روی رایانه شخصی (ویندوز) به یک شبیه ساز نیاز خواهید داشت.

2. چه زمانی یوسی پابجی منقضی می شود؟

پول یوسی یا همان UC منقضی نمی شود. پس هر وقت خواستید می توانید از آن استفاده کنید.

3. چه چیزی را می توان با یوسی پابجی خرید؟

با این ارز مجازی می توانید انواع امکانات و ویژگی های درون بازی را در پابجی خریداری کنید، که در سیستم عامل های iOS یا Android PUBG موجود است. با یوسی قادر خواهید بود انواع گنج ها، لباس ها، قهرمانان، پاس های نبرد، پوسته های سلاح و موارد دیگر را دریافت نمایید.

4. چگونه میتوان یوسی پابجی را بصورت آنلاین خریداری کرد؟

خرید آنلاین یوسی سخت نیست. کافیست به صفحه خرید یوسی پابجی در سایت دیکاردو مراجعه کنید. در کمترین زمان قادر خواهید بود یوسی پابجی را خریداری و دریافت کنید.