مدیر یک سایت هستید یا یک سئو کار؟ حتما می دانید که این روزها عبارت های: “خرید بک لینک“، “خرید بک لینک دائمی“، “خرید بک لینک قوی” و “خرید بک لینک ارزان قیمت” در گوگل به میزان بسیار بالایی جستجو می شود.

پس اگر شما هم راه های زیادی را تست کرده اید تا در نتایج گوگل بالا بیایید اما موفق نشده اید، به احتمال زیاد باید به فکر خرید بک لینک برای سایت خود باشید. بسیاری از سایت‌ ها یا وبلاگ ها در صورت پرداخت پول به سایت شما لینک می دهند، که شما می توانید با بررسی موضوع سایت، قدرت سایت، کیفیت محتوا و … بک لینک مورد نظر خود را تهیه کنید.

سوال اساسی این است که، آیا خرید بک لینک بی خطر است؟ بهتر است نگاهی به نظرات و استدلال های مختلف بیندازیم.

خرید بک لینک
خرید بک لینک

آیا باید برای خرید بک لینک اقدام کنید؟

به نظر می رسد که در صورت امتناع از خرید بک لینک، دریافت لینک از طیف وسیعی از وب سایت های با کیفیت بالا و هم موضوع با سایتتان را از دست خواهید داد.

اگر بخواهیم واقع بین باشیم، در برخی موضوعات تنها راه رقابت با دیگر سایت ها خرید لینک خواهد بود. به عنوان مثال سایت های خدماتی یا سایت هایی که تولید محتوا ندارند. یا سایت هایی با موضوعاتی همچون بیمه، شرط بندی و امور مالی همگی حجم بسیار زیادی از لینک‌ ها را خریداری می نمایند. با این اوصاف، این کار باید به روشی بسیار کاربردی و کیفیت بالا انجام شود تا به سئو سایت شما ضربه ای وارد نشود.

موضع گوگل درباره خرید بک لینک چیست؟

بهتر است ابتدا این را مد نظر داشته باشیم که، جستجوگر گوگل مخالف خرید بک لینک توسط صاحبان سایت ها نیست، بلکه مخالف استفاده از ابزارهای اشتباه برای انجام این کار است.

طبق اطلاعات درج شده در سایت این موتور جستجوگر، هر لینکی که برای دستکاری رتبه بندی صفحات یا رتبه‌ بندی یک سایت در نتایج گوگل باشد، ممکن است بخشی از نقض دستورالعمل‌ های وبمستر گوگل در نظر گرفته شود.

نه تنها گوگل بلکه دیگر جستجوگر ها نیز هیچ روشی برای به دست آوردن اینچنین نتایجی را دوست ندارند.

موضع گوگل درباره خرید بک لینک

با این وجود، خرید و فروش بک لینک ها بسیار رایج هستند. بسیاری از افراد در سئوکار نیز این کار را انجام می دهند و امروزه ظاهراً گوگل از مجازات افرادی که بک لینک خریداری می کنند منصرف شده است.

امروزه بسیاری از صاحبان وب سایت ها و کسب و کار ها ارزش لینک هایی که خریداری میکنند را درک می کنند.

دیگر همانند چند سال پیش ایجاد بک لینک به راحتی نیست و بسیاری از صاحبان وب سایت ها تنها در صورتی به شما لینک می دهند که به آنها پول پرداخت کنید. در واقع حقیقت ماجرا این است که صاحبان سایت های دارای محتوای با کیفیت می دانند که می‌ توانند از فروش بک لینک درآمد کسب کنند و این امر امروزه منتهی به خرید بک لینک شده است.

دلایل خرید بک لینک چیست؟

بسیاری از کسب و کارها در اینترنت بک لینک خریداری می کنند و دلایل خوبی نیز برای این کار دارند. یکی از این دلیل ها صرفه جویی در زمان و ایجاد فرصت های بهتر است. با این حال، برخی از مزایای دیگری که می توانید با خرید بک لینک از آنها بهره مند شوید در زیر ذکر شده است. مطمئناً این نکات باعث می شود با اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایید.

دلایل خرید بک لینک

صرفه جویی در زمان

شروع از صفر تا صد در بازار اینترنتی هم نامشخص و هم زمان بر خواهد بود. به همین دلیل، بسیاری از شرکت ها بک لینک را خریداری می کنند زیرا باعث صرفه جویی در زمان می شود. منظور بدست آوردن مخاطب است.

از آنجایی که روند لینک سازی در اینترنت تنها بخشی از ایجاد یک حضور موفق است، بسیاری از صاحبان سایت ها نمی توانند منتظر باشند تا این روند به صورت طبیعی رخ دهد. خرید بک لینک این پتانسیل را دارد تا صاحبان مشاغل دیگر را که فقط منتظر ایجاد لینک های طبیعی هستند، به راحتی شکست دهید.

استراتژی ایجاد پیوندها (لینک ها) نیز زمان بر است و امکان دارد وقت و انرژی شما را از کارهایی مانند تولید محتوای با کیفیت و کاربر پسند، اصلاح محصولات یا تقویت حضور شما در شبکه های اجتماعی دور نماید. به همین جهت با لینک های پولی می توانید در زمان خود صرفه جویی نمایید.

مخاطب داخلی

خرید بک لینک در یک سایت معتبر با محتوای اختصاصی به معنی دنبال کردن هدفمند افراد از سایت شما هستند. به این ترتیب، نگاه های بیشتری به محتوای سایتتان معطوف خواهد شد و افراد بیشتری برای کسب اطلاعات روی لینک کلیک خواهند کرد.

دریافت این نوع بک لینک نه تنها باعث می شود گوگل به شما رتبه بهتری بدهد، به طور مستقیم نیز به کسب و کار شما کمک می کند تا به کاربر معرفی شود. اگر لینک سایت شما در وب سایت های مناسب یافت شود، می توانید بخشی از دنبال کنندگان آن سایت را به مشتری خود تبدیل کنید.

بایدها و نبایدهای هنگام خرید بک لینک

هنگام خرید بک لینک، حتما این نکات مهم را مدنظر داشته باشید و رعایت کنید. بررسی کیفیت و ارزش سایت ها می تواند به شما کمک کند تا بهترین خرید را داشته باشید و در نتایج گوگل رتبه های بهتری کسب کنید.

بایدها و نبایدهای خرید بک لینک

بایدها

1. خرید بک لینک در سایت های معتبر و هم موضوع.
2. مستقیماً با مدیران سایت مورد نظر ارتباط برقرار نمایید.
3. اطمینان حاصل کنید که سایت شما قبل از خرید بک لینک محتوای کامل و باکیفیت داشته باشد.
4. در سایت هایی که مخاطبانشان با شما همپوشانی دارند، تبلیغ کنید

نبایدها

1. کیفیت را فدای کمیت نکنید. به آسانی میتوانید با بررسی دامین آتوریتی یا DR، کیفیت سایت را تشخیص دهید.
2. نظرات خود را در مورد بک لینک ها و رپورتاژ آگهی های درج شده ارسال نکنید.
3. کورکورانه به کیفیت یک سایت اعتماد ننمایید.
4. از بک لینک ها به عنوان برنامه ارتباطی انفرادی خود استفاده نکنید.

خرید بک لینک های سمی

از خرید بک لینک های سمی اجتناب کنید

اگر داشتن پیوند های(بک لینک ها) با کیفیت بالا می تواند برای سایت شما مفید باشد، بک لینک های اشتباه به همان اندازه می توانند سمی باشند و به رتبه بندی سایت در نتایج ضربه اساسی وارد کنند یا حتی به طور کامل از نتایج حذف شود. این نوع لینک های غیر طبیعی و مضر از سایت های بی کیفیت یا مشکوک می آیند. حتی ممکن است لینک های مورد نظر دستکاری شده و با استفاده از روش های سئو کلاه سیاه ساخته شوند. شما باید از پیوندهای خطرناک و غیرمفید دوری نمایید زیرا آنها می توانند در درازمدت آسیب بیشتری نسبت به سود داشته باشند.

چرا بعد از خرید بک لینک باید آن را ماهانه شارژ کنیم؟

همانطور که عنوان کردیم، دلیل اینکه صاحبان کسب و کار ها برای بک لینک ها هزینه پرداخت می کنند، این است که می دانند این پیوند (لینک) چقدر ارزشمند است. همچنین قرار دادن لینک در وب سایت هزینه های خود را دارد و به همین جهت صاحبان وب سایت ها فکر می کنند عادلانه خواهد بود که در مقابل درج بک لینک وجهی نیز دریافت نمایند.

اگر تا به حال درآمد های یک وبلاگ نویس یا مدیران سایت ها را بررسی کرده باشید، متوجه می شوید که این افراد با فروش رپورتاژ آگهی یا بک لینک هزینه های سایت و تولید کنندگان محتوا را پرداخت می کنند.

خرید بک لینک طبیعی

به طور کلی همیشه سعی کنید از سایت هایی بک لینک داشته باشید که روند رو به رشد آن ها به صورت طبیعی است. خب این یعنی چه؟ به زبان ساده سایت هایی وجود دارند که با سئو کلاه سیاه یا روش های غیر اصولی، در نتایج گوگل به رتبه های برتر دست یافته اند.

بک لینک طبیعی

شما باید نوع مطالب و کیفیت آن را قبل از خرید بک لینک بررسی کنید تا بعد از دریافت لینک دچار مشکل نشوید. چون خرید از چنین سایت هایی نه تنها مفید نیست، بلکه ممکن است شما را از نتایج جستجو خارج کند. لینک دریافتی شما اگر از سایتی با روند رشد طبیعی باشد، دیگر فرقی نخواهد داشت که لینک فالو باشد یا نوفالو، چون تاثیر مورد نظرتان را دریافت خواهید کرد.

خرید بک لینک قوی

سایت های زیادی در اینترنت وجود دارند که میتوان از آن ها بک لینک پروفایلی، کامنتی، رپورتاژ و … بصورت رایگان یا پولی دریافت کرد. اما همه این سایت ها واقعا قوی نیستند. سایت های قوی هنگام لینک دادن به کسب و کار شما، باید تاثیر زیادی روی کلمه کلیدی مدنظرتان داشته باشد. فردی که قصد بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوگر دارد، حتما باید در خرید خود دقت کافی به خرج دهد. سایت هایی همچون moz، ahrefs یا majestic لیستی از بهترین و قوی ترین سایت های سطح وب را معرفی میکنند که میتوانید از آن ها کمک بگیرید. دامین آتوریتی نیز یکی از بهترین معیارها برای تشخیص سایت مناسب جهت گرفت لینک می باشد. به طور کلی هر چه دامین آتوریتی بالاتر، بهتر.

خرید بک لینک ارزان!

از پرجستجوترین ها در زمینه سئو سایت در گوگل عبارت: خرید بک لینک ارزان قیمت است. جای تعجب نیست که مدیران سایت ها و کسب و کارها، امروزه و با توجه به قیمت بالای دلار مجبور هستند با قیمت های بالایی دامنه و هاست خود را تمدید کنند. این افراد سعی میکنند تا با خرید بک لینک های ارزان قیمت کمی در هزینه های خود صرفه جویی کنند، اما واقعیت این است که یک بک لینک با قیمت مناسب، بسیار بهتر از خرید بک لینک ارزان و بی کیفیت است. چون هیچ ارزانی بی علت نیست.

خرید بک لینک کشوری

اگر نیاز به خرید بک لینک از کشوری خاص مانند آمریکا, بریتانیا, کانادا و … دارید، با مراجعه به قسمت “تماس با ما” می توانید راهنمایی های لازم را دریافت کنید. بک لینک های متنوع از کشورهای مختلف دنیا و با پسوندهای گوناگون قابل ارائه می باشد.

با چه تعداد بک لینک میتوان رتبه اول گوگل شد؟

بک لینک هایی که مدیران سایت ها و یا سئوکارها خریداری میکنند، یکی از اصلی ترین فاکتورهای رتبه بندی موتورهای جستجوگر از جمله بینگ و گوگل هستند. به همین دلیل سایت شما، برای کسب رتبه های برتر در بالای گوگل نیاز به بک لینک دارد.

اما سوال اساسی این است که برای رسیدن به رتبه اول گوگل به چه تعداد بک لینک نیاز داریم؟ این سوالی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار ها در مورد سئو می پرسند.

صادقانه بگوییم، هیچ فرمول مشخص و دقیقی برای تعیین تعداد دقیق بک لینک های مورد نیاز یک کسب و کار برای رتبه بندی در جستجوگرها وجود ندارد. اما کیفیت در اینجا بسیار مهم است. وب سایت شما برای به دست آوردن نتایج و رتبه بالاتر نیاز به کیفیت بالایی از بک لینک های متنوع با نوع فالو دارد.

ساخت بک لینک رایگان بسیار سخت است!

اگر سال هاست که در اینترنت فعالیت می کنید، شاید خاطرتان باشد که فقط با راه‌ اندازی تکنیک هایی بدنام مانند SkyScraper، مدیران سایت ها می توانستند در کمترین زمان تعداد بسیار زیادی لینک رایگان دریافت نمایند.

بک لینک رایگان

اما امروزه در بسیاری سایت ها از جمله شبکه های اجتماعی، یا امکان درج لینک وجود ندارد یا لینک های رایگان درج شده بصورت نوفالو خواهند بود. به همین جهت ساخت بک لینک رایگان کمی زمان بر شده است و باید با بررسی سایت های مختلف بدنبال بک لینک با کیفیت باشید. با ایجاد اکانت در شبکه های اجتماعی و درج کامنت در بخش نظرات در سایت ها نیز می توانید بک لینک رایگان دریافت نمایید.

لیست بک لینک رایگان

اگر قبل از خرید بک لینک با کیفیت می خواهید تعدادی بک لینک رایگان دریافت کنید، میتوانید از دو لیست که در زیر قرار داده ایم استفاده کنید. همانطور که گفته شد، شاید لینک ها نوفالو باشند اما ارزش قابل قبولی دارند.

لیست سایت با دامین آتوریتی بالای 90

لیست زیر مربوط به 500 سایت با بالاترین رتبه بندی در سایت Moz.com می باشد. این سایت ها دامین آتوریتی و کیفیت بالایی دارند و روزانه میلیون ها کاربر از این سایت ها بازدید می کنند. شما میتوانید با ایجاد اکانت در این سایت ها اقدام به دریافت بک لینک رایگان کنید.

دانلود لیست Moz top 500

لیست سایت با بالاترین DR

لیست زیر نیز مربوط به سایت هایی با بالاترین رتبه بندی در Ahrefs.com می باشد. 100 سایت نخست در این لیست بالاترین رتبه در اینترنت را به خود اختصاص داده اند و 100 سایت بعدی مربوط به سایت های برتر تنها در کشور آمریکاست. این سایت ها نیز مناسب دریافت بک لینک رایگان هستند که شما میتوانید با مراجعه با لینک های درج شده بک لینک رایگان ایجاد کنید. البته در تعدادی از این سایت ها میتوان رپورتاژ آگهی نیز درج کرد.

مشاهده لیست Ahrefs Top DR

خرید بک لینک از مجله اینترنتی

در صورتی که نیاز به خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی با کیفیت و معتبر از سایت ما دارید، میتوانید از طریق آی دی تلگرامی seomastering@ در ارتباط باشید. سایتی که هم اکنون آن را مشاهده می کنید دارای دامین آتوریتی 79 و پیج آتوریتی 84 می باشد. جهت مشاهده شرایط خرید بک لینک به صفحه: تبلیغات مراجعه فرمایید.

*توجه: این مقاله در تاریخ 1402/07/24 بروزرسانی شده است.