ارومیه یکی از کلان شهرهای ایران با مراکز خرید و مراکز تفریحی متنوع بوده که در این مقاله قصد داریم در مورد ورزش شنا به عنوان یک تفریح و سرگرمی آبی و بلیط استخرهای ارومیه صحبت کنیم.

پس تا پایان این مقاله با ما باشید.

فصل تابستان که از راه می رسد، درخواست و تمایل افراد برای شنا در استخر بالا می‌رود و به همین خاطر استخرها در این فصل شلوغ و داغ خواهند شد.

اما سوالی که برای اکثر افراد ممکن است پیش بیاید این است که کدام استخر از نظر کیفیت بهتر و قیمت بلیط کدام استخر ارزان تر و به صرفه تر است؟

سرچ کردن استخرهای شهر در گوگل

اولین راه پیش رو سرچ کردن لیست استخرهای شهر مورد نظر است. اما همیشه همه اطلاعات درج شده در مورد استخرها دقیق و درست نیست.

من پیشنهاد می کنم اگر از وب سایتی بلیط استخرهای ارومیه را به صورت آنلاین خریداری می کنید حتما نظرات و بازخورد سایر کاربران آن سایت را مطالعه کنید. این دیدگاه ها به شما این امکان رو می دهند که با برخی از حقایق موجود آشنا شوید.

 

معایب و ویژگی استخرها

از جمله مشکلاتی که استخرها دارند، کثیفی آب آن است. قطعا تعویض آب هر چند وقت یک بار به صرفه و اقتصادی و طبیعت دوستانه نخواهد بود. اما راهکارهای زیادی برای تصفیه آب استخرها وجود دارد که یکی استفاده از کلر در داخل آب و دیگری استفاده از دستگاه تصفیه آب ویژه استخرهاست. بسیاری از استخرها امروزه از یکی از دو روش فوق برای تمیز نگه داشتن آب استخر استفاده می کنند.

جدا از تمیزی آب و رختکن و رعایت نظافت و بهداشت، برخورد متصدی و عوامل گیشه و بوفه می تواند در انتخاب استخر مورد علاقه شما تاثیر بگذارد.

ممکن است شما از یک استخر با کیفیت بالا صرفا به خاطر برخورد بد عواملین و متصدی برای همیشه بگذرید و دیگر هرگز پایتان را به آن استخر باز نکنید.

متاسفانه بسیاری از استخرها با شروع فصل داغ و شلوغی استخرها، مشتری مداری و ارائه خدمات خود را به حداقل ترین حالت ممکن می رسانند که این موجب از دست دادن مشتریان زیادی خواهد بود که در فصل پاییز و زمستان نبود همین مشتریان، استخر را از رونق خواهد انداخت.

 

کدام استخرهای ارومیه برویم؟

اگر بخواهیم استخرهای ارومیه را برایتان لیست کنیم با چنین لیستی روبرو خواهیم بود:
1- استخر تورال
2- استخر کارگران
3- استخر جام جم
4- استخر هفت تیر
5- استخر مجموعه ورزشی هتل ساحل
6- استخر بسیج ارومیه
7- استخر هتل آریا
8- استخر مخابرات
9- استخر جانبازان ارومیه
10- استخر عرفان
11- استخر سرزمین موج های آبی
12- استخر موج های آبی رودکی
13- استخر آرام

 

البته استخرهای دیگری هم در ارومیه فعالیت می کنند که این لیست از محبوب ترین استخرهای ارومیه به شمار می روند.

استخر تورال یکی از مجهز ترین استخرهای ارومیه واقع در خیابان تیلا منطقه فردوسی می باشد که دارای چندین حوض شنا و همچنین حوض شنای مخصوص کودکان 5 سال به بالا می باشد.

استخر تورال ورزش های آبی مانند والیبال و کلاس های ورزشی مانند کاهش وزن و تناسب اندام برگزار می کند.

استخر کارگران نیز در خیابان رودکی و یکی از استخرهای محبوب و پرطرفدار ارومیه می باشد که حوض شنای نسبتا بزرگی هم دارد.

استخر جام جم یکی از استخرهای خاص و بی سر و صدا با حوض شنای نسبتا کوچک واقع در بلوار والفجر هست که بیشتر برای آرامش و ریلکسی مناسب می باشد.

استخر بعدی استخر جانبازان یا ولایت فقیه در خیابان ورزش می باشد. این استخر بعد از بازسازی و تعمیر در سال 98 به یکی از استخرهای پر طرفدار ارومیه تبدیل شده است.

استخر هفت تیر نیز در مجموعه ورزشی شش هزار نفری خیابان ورزش قرار دارد که از طولانی ترین سرسره شوتینگ برخوردار است. این استخر نیز حوض شنای بزرگی دارد.

استخر مخابرات یکی از بزرگترین و مجهزترین استخر ارومیه واقع در ابتدای خیابان خاقانی می باشد. این استخر بزرگترین حوض شنا در بین سایر استخرها را دارد.

استخر سرزمین موج های آبی نیز یکی از بزرگترین استخرهای شمالغرب کشور با مرتفع ترین سرسره شوتینگ 12 متری می باشد. این استخر در کیلومتر 6 جاده سنتو (مهاباد) در زمینی پهناور و وسیع تاسیس شده است.

استخر موج های آبی رودکی نیز یکی از استخرهای تازه تاسیس در فلکه بهداری می باشد. این استخر نیز بسیار تمیز و مفرح و با کیفیت به تازگی راه اندازی شده است که امروزه به یکی از بهترین استخرهای ارومیه تبدیل شده است.

استخر آرام نیز مانند استخر جام جم فضایی آرام و دلنشینی برای شنا همراه با آرامش را برای شما فراهم می کند.

تست کردن اولین استخر

یکی از راه های دقیق ولی زمان بر استفاده و مراجعه حضوری حداقل برای یک بار به این استخرها می باشد!

این راه می تواند پیش قضاوت ما را نیز در رابط با بعضی از استخرها تغییر دهد. ممکن است یک استخر در گذشته از مدیریت و کیفیت خوبی برخوردار نبوده باشد و با تغییر مدیریت و بازسازی به یکی از استخرهای خوب شهر تبدیل شده باشد اما بدگویی های سایرین این پیش قضاوتی را در شما ایجاد کرده باشد که هرگز رفتن به آن استخر را در اولویت هایتان قرار ندهید.

 

از کجا بلیط آنلاین بخریم؟

استخر رفتن همیشه دسته جمعی می چسبد و حتما شما هم با دوستان خود به استخر می روید.

در چنین شرایطی دریافت تخفیف هم می تواند چشمگیر باشد. اگر برای خرید بلیط استخر در شهر ارومیه از سایت های آنلاین استفاده می کنید حتما از سایت تخفیفی ویرا برگ برای خرید انلاین بلیط استخرهای شهر ارومیه استفاده کنید.

این سایت تخفیفی که در اکثر نیاز روزمره و از جمله استخرها تخفیف دریافت کرده است، این قابلیت را برای کاربرانش ایجاد کرده که کاربران بتوانند بلیط استخرهای مورد نظر خود را در هر تعداد که بخواهند به صورت آنلاین و با تخفیف خریداری کنند.

شیوه استفاده از این سایت به این صورت می باشد که شما بعد از پرداخت به ازای هر بلیط یک کد دریافت خواهید کرد. که با ارئه کد به متصدی استخر و بدون پرداخت هیچ هزینه دیگر، می توانید از استخر لذت ببرید.

این سایت در مقایسه با سایر سایت های تخفیفی تجربه کاربری خوبی خصوصا در قسمت پروفایل کاربری و مشاهده تخفیفات خریداری شده و صرفه جویی های انجام شده برای کاربرانش ایجاده کرده و می توان گفت یکی از سایت های موفق در حوزه تخفیف بوده است.