غمزه ارچل بازیگر و مدل ترکیه ای در روز 17 مارس 1992 در شهر باندیرما ترکیه بدنیا آمده است. او خواهر هانده ارچل بازیگر معروف ترکیه ای است. غمزه همانند خواهرش هانده طرفداران بسیاری دارد، غمزه متاهل است و با جانر ییلدیریم ازدواج کرده که دارای یک فرزند هستند. پدر غمزه ترکیه ای است ولی مادرش آلمانی بود. غمزه ارچل سال 2019 مادر خود را به دلیل بیماری سرطان از دست داد. او پیرو دین مسیحیت است و هم اکنون در شهر استانبول ترکیه زندگی میکند.

                                              عکس غمزه ارچل

 

علت مشهور شدن غمزه ارچل

غمزه که همانند خواهرش به شغل بازیگری روی آورده به واسطه بازی در سریال درام به امید دستبند نمیشه زد معروف شد. از دیگر فیلم هایی که غمزه در آنها ایفای نقش نموده میتوان به چکاوک و عشق حرف حالیش نمیشه اشاره کرد.

                                      عکس غمزه ارچل

 

مشخصات و علاقه مندی های غمزه ارچل

او دارای چشم و رنگ موی قهوه ای است. قدی برابر با 173 سانتی متر و وزن 53 کیلوگرم دارد. غمزه به یوگا، خواندن کتاب و گوش دادن به موسیقی علاقه بسیاری دارد و رنگ مورد علاقه او قرمز و سیاه است. از ورزش های مختلف طرفدار پروپاقرص فوتبال است و از طرفداران کریستیانو رونالدو به شمار میرود. اسکارلت جوهانسون و جانی دپ دو بازیگر مورد علاقه غمزه هستند.

 

حقایقی در مورد غمزه ارچل

غمزه خواهر خود هانده ارچل را به عنوان نزدیکترین دوست خود میداند.

غمزه نزد پدربزرگ و مادربزرگ خود بزرگ شده است.

او آرزو دارد که با ستاره های هالیوود، رایان گاسلینگ و لئوناردو دی کاپریو کار کند.

 

اینستاگرام غمزه ارچل

اکانت رسمی اینستاگرام غمزه ارچل هم اکنون 2.7 میلیون فالوور دارد. غمزه همانند خواهرش هانده طرفداران بسیاری در ایران دارد که از دنبال کنندگان او در اینستاگرام هستند.

                                                                                                        غمزه ارچل اینستا