هانده ارچل، مدل و بازیگر ترکیه ای فاش کرد که او و هاکان سابانجی آماده اند تا سرانجام ازدواج کنند. طبق خبرهای منتشر شده در رسانه های کشور ترکیه، قرار است هانده ارچل و هاکان سابانجی در آینده نزدیک با هم ازدواج کنند و عروسی باشکوهی را نیز برگزار کنند.

هانده و هاکان ماه های طولانی است که با هم قرار دارند و برخی شایعات معتقدند که آنها برای مرحله بعدی (ازدواج) آماده هستند.

خبر ازدواج هانده ارچل و هاکان سابانجی

بسیاری از سایت ها و حساب های شبکه های اجتماعی گزارش داده اند که هانده ارچل و دوست پسر میلیاردر او، هاکان سابانجی، اعلام کرده اند که ازدواجشان در تابستان پیش رو انجام می شود.

هانده ارچل بازیگر معروف ترکیه ای که هم اکنون در سریال ترکی “بامباشکا بیری” (شخص دیگری) در کنار بوراک دنیز بازیگر و مدل ترکیه ای ایفای نقش می کند.

هاکان سابانجی و هانده ارچل

هانده ارچل همچنین در سریال ترکی Sen Çal Kapımı (تو در خانه ام را بزن) به همراه کرم بورسین نقش ادا را بازی کرد. مدت کوتاهی پس از شروع سریال، شایعات عاشقانه این زوج را احاطه کرد.

در نهایت کرم و هانده پس از به اشتراک گذاشتن عکس های خود در مالدیو از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام رابطه خود را اعلام کردند. با این حال، پس از ماه ها آشنایی، این زوج از هم جدا شدند.

عکس هاکان سابانجی

هاکان سابانجی، دوست پسر هانده ارچل کیست؟

هاکان سابانجی یک شخصیت اینترنتی، 32 ساله اهل ترکیه است. او در 11 فوریه 1991 میلادی متولد شد. او فرزند تاجر ترک، اومر سابانجی، رئیس هیئت مدیره هلدینگ کشتیرانی دنسا، و آرزو سابانجی است.

هاکان سابانجی که بنا به گزارش رسانه ها و مجلات کشور ترکیه از مارس 2023 میلادی با هانده رابطه دارد، دو برادر دارد.

طبق گزارش ها هاکان تحصیل خود در دبیرستان را در ترکیه به پایان رساند و سپس در دانشگاه تافتس در ماساچوست آمریکا در رشته اقتصاد تحصیل کرد.