غمزه ارچل (Gamze Erçel) خواهر هانده ارچل از بازیگران زیبا و معروف کشور ترکیه است. غمزه ارچل مانند خواهرش هانده طرفداران بسیاری در ترکیه و دیگر کشور ها دارد. اگر با غمزه ارچل آشنایی کافی ندارید پیشنهاد میکنیم به صفحه بیوگرافی غمزه ارچل مراجعه نمایید.

در این مطلب از مجله اینترنتی اسید هولیک برای شما بینندگان گرامی جدیدترین عکس های غمزه ارچل را آماده کرده ایم.

استایل غمزه ارچل

غمزه شیک پوش است که میتوان این را از لباس هایی که میپوشد فهمید. او سعی میکند انواع استایل ها را در عکس هایش به نمایش بگذارد.

 

عکس غمزه ارچل

 

غمزه ارچل و شوهرش جانر ییلدیریم

جانر ییلدیریم نام همسر غمزه ارچل است. غمزه و جانر در سال 2019 با هم ازدواج کرده اند. تنها فرزند دختر آنها آیلین ماوی ییلدیریم نام دارد.

 

جانر ییلدیریم و دخترش

طبق گفته جانر ییلدیریم همسر غمزه در اینستاگرام، او خالق دیجیتال، معمار داخلی و طراح محصول است.

 

تولد آیلین دختر غمزه ارچل

آیلین ماوی ییلدیریم هم اکنون 3 سال سن دارد. جالب آنکه خود آیلین نیز در اینستاگرام پروفایلی برای خود دارد و پست های زیادی نیز توسط مادرش غمزه در آن درج شده است.

 

gamze ercel

غمزه در صفحه اینستاگرام خود بسیار فعال است و روزانه پست هایی از زندگی خصوصی، تفریح و سرگرمی، مسابقه و چالش هایی در آن قرار میدهد.

 

Gamze Erçel Yıldırım

غمزه ارچل مثل خواهر خود هانده به مسافرت و گردش علاقه فراوانی دارد. این عکس از سفر غمزه به شهر پاریس در کشور فرانسه است.

 

غمزه ارچل و فرزند دخترش

جانر و غمزه به تنها فرزندشان علاقه بسیاری دارند و در بیشتر تصاویرشان آیلین نیز در کنار آنهاست.

 

غمزه همسر جانر ییلدیریم

غمزه پرطرفدار است. البته معروفیت او به پای تنها خواهرش هانده ارچل نمیرسد. اما به هر حال او یکی از بازیگران پرطرفدار در کشورش بشمار میرود.

 

عکس های غمزه ارچل

بواسطه همین پرطرفدار بودن، عکس های غمزه ارچل در بسیاری از سایت ها و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، اشتراک گذاری میشود.

 

عکس جدید غمزه ارچل

 

غمزه در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام فعالیت زیادی دارد. تصاویر درج شده در مجله اینترنتی ما برگرفته شده از عکس های غمزه ارچل در اینستاگرام است. پروفایل غمزه هم اکنون بیش از 4.7 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

اینستاگرام غمزه ارچل