جزئیات دریافت ویزای مالزی برای ایرانیان

مالزی کشوری چند فرهنگی است که مردمان آن عموما هندی، چینی، عربی، اروپایی، پرهاناکان و… می‌باشند. جالب است بدانید با وجود چند فرهنگی بودن این کشور، مردم در کمال آرامش و صلح در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

به طور معمول مالزی برای تمامی افراد با هر سلیقه‌ای که دارند، دارای جاذبه‌های دیدنی و منحصربه‌فرد می‌باشد. جاذبه‌هایی مانند فرهنگ و تاریخ غنی، محیط‌های طبیعی بکر و دست نخورده، چشم‌اندازهای خیره کننده، سواحل زیبا و بسیاری از موارد دیگر در مالزی در کنار یکدیگر جمع شدند تا شما سفری پر از ماجراجویی را در این کشور آغاز کنید.

دریافت ویزای مالزی برای ایرانیان

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که در سفر به شهرها و کشورهای مختلف دوست دارید از فروشگاه‌ها و مراکز مختلف خرید کنید، پیشنهاد می‌دهیم حتما سفر به مالزی را از دست ندهید. شهرهای مختلف این کشور دارای مراکز خرید متنوع از بهترین و برترین برندها هستند.

حتما می‌دانید که ایرانیان برای سفر به این کشور نیاز به دریافت اجازه ورود یا همان ویزای مالزی دارند. اگر به دنبال دریافت ویزای مالزی در سریع‌ترین زمان با کمترین قیمت هستید، مجموعه معتبر فلای‌تودی یک انتخاب طلایی برای شما است.

با ارائه مدارک مورد نیاز به مجموعه فلای‌تودی می‌توانید ویزای خود را با کمترین احتمال ریجکتی از سفارت این کشور دریافت کنید. در ادامه به بررسی جزئیات دریافت ویزای مالزی 2024 برای ایرانیان می‌پردازیم.

برای دریافت ویزای توریستی به مالزی به چه مدارکی نیاز داریم؟

  • گذرنامه یا همان پاسپورت (حداقل باید گذرنامه 6 ماه اعتبار داشته باشد.)

  • عکس پرسنلی (نیاز به دو قطعه عکس 4*6 که جدید و بدون روتوش باشد.)

  • فرم مشخصات تکمیل شده

  • اطلاعات شخصی (اطلاعاتی اعم از آدرس و تلفن پاسخگو در ساعات کاری)

  • مدارک اضافی (در صورت نیاز از طریق کارشناسان فلای‌تودی به اطلاع شما خواهد رسید.)

با ارائه تمامی مدارک به مجموعه فلای‌تودی می‌توانید ویزای خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

نکته: دقت داشته باشید که برای دریافت ویزای مالزی از نوع گردشگری نیازی به دعوتنامه نیست بنابراین اگر دعوتنامه ندارید و دوست دارید به کشوری خارجی سفر کنید، مالزی گزینه مناسبی می‌باشد.

نکته: برای اخذ ویزای این کشور نیازی به انگشت نگاری نیست و تنها ارسال مدارک به فلای‌تودی کافی می‌باشد.

شرایط دریافت ویزای گردشگری مالزی چیست؟

چنانچه قصد دارید به کشور زیبای مالزی سفر کنید، بهتر است قبل از رفتن به این کشور زمان اقامت خود را تعیین کنید. چنانچه اقامت شما در مالزی کمتر از 14 روز باشد، دریافت ویزا ضرورتی ندارد اما اگر سفر شما بیشتر از 14 روز طول بکشد، حتما باید برای دریافت ویزا اقدام کنید.

ویزای گردشگری مالزی تنها برای کسانی که قصد دارند به منظور دیدن خانواده یا دوستانشان به این کشور سفر کنند یا برای گشت‌و‌گذار و تفریح به مالزی می‌آیند، صادر می‌شود. افرادی که این ویزا را دریافت می‌کنند، اجازه ندارند از آن برای کار کردن و اهداف تجاری استفاده کنند.

آیا ویزای مالزی قابل تمدید است؟

ویزای توریستی مالزی، یک ویزای 2 ماهه و یکبار ورود است که در صورتی که اعتبارش به پایان برسد، به هیچ عنوان قابل تمدید نمی‌باشد و فرد دوباره باید برای دریافت ویزا درخواست دهد. با این تفاسیر اگر قصد دارید به این کشور سفر کنید، حتما قبل از ورود به مالزی اعتبار ویزای خود را با زمان بازگشت به کشور خود، چک کنید.

ویزای مالزی

دلایل ریجکت شدن ویزای توریستی مالزی

همانطور که می‌دانید درخواست ویزا توسط سفارت مالزی رد یا تایید می‌شود. این سفارت ممکن است به دلیل شرایط و قوانین مختلف درخواست شما را رد کند. البته در نظر داشته باشید که با کمک گرفتن از کارشناسان حرفه‌ای همچون کارشناسان فلای‌تودی می‌توانید احتمال ریجکتی را به حداقل‌ترین حالت ممکن برسانید. کارشناسان فلای‌تودی با مهارت و دانش کافی خود به بهترین شکل مراحل دریافت ویزا را سپری می‌کنند.

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که عمدتا سفارت مالزی به چه دلایلی ویزای شما را ریجکت می‌کند؟ در ادامه به رایج‌ترین دلایل ریجکت اشاره خواهیم کرد.

  • اعتبار پاسپورت شما کمتر از 6 ماه باشد.

  • مدارک درخواستی را به صورت کامل ارائه نداده باشید.

  • مدارک درخواستی جعلی باشند.

  • عدم نقدینگی مالی

  • ورود غیر مجاز به فرودگاه

  • داشتن سابقه ریجکتی در گذشته

  • داشتن سابقه انجام جرم و جنایت

  • همراه نداشتن رزرو یا بلیط برگشت

دریافت ویزای توریستی مالزی از فلای‌تودی

زیبایی‌های مالزی به قدری زیاد و متنوع هستند که به جرئت می‌توان گفت حتی اگر یک ماه تمام نیز در این کشور اقامت داشته باشید، باز هم قادر به بازدید از تمامی زیبایی‌ها و جاذبه‌های کشور نخواهید بود. اگر شما هم دوست دارید به این کشور زیبا سفر کنید و سفری پر از ماجراجویی و هیجان داشته باشید، پیشنهاد می‌دهیم سریع‌تر برای دریافت ویزای خود اقدام کنید.

چنانچه به دنبال دریافت ویزای توریستی مالزی هستید اما از هزینه‌های گزاف آن می‌ترسید، بهتر است اخذ ویزا را به مجموعه فلای‌تودی بسپارید. مجموعه فلای‌تودی در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت ویزای شما را از سفارت این کشور دریافت خواهد کرد.

دریافت ویزای توریستی مالزی

علاوه بر دریافت انواع ویزا (گردشگری، تجاری و سفارت)، این مجموعه ارائه دهنده خدماتی از جمله فروش بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، فروش انواع بلیط‌های قطار، برگزاری انواع تورهای مسافرتی و رزرو انواع هتل‌های درجه یک و ارزان می‌باشد. رزرو و خرید خدمات این مجموعه با مراجعه حضوری و یا بصورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی امکان‌پذیر است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی 24 ساعته مجموعه در ارتباط باشید.

کارشناسان تیم پشتیبانی شما را برای داشتن سفری لذت بخش و فراموش نشدنی به بهترین شکل راهنمایی خواهند کرد.