سال نو میلادی با تور آنتالیا شگفت انگیز خواهد بود. آیا شما هم دوست دارید در سال 2023 سفر به آنتالیا را تجربه کنید؟ همواره مسافران زیادی برای گشت و گذار به این شهر در ترکیه می روند. از آنتالیا به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه نیز یاد می شود.

شما می توانید در قالب تور های چند روزه به آنتالیا سفر کنید که، در این مطلب ما تور های Antalya را برای شما معرفی می کنیم.

 

تور آنتالیا با آبشارهای دودن

مدت زمان تور: 7 روز

آبشارهای دودن

گشت و گذار روزانه با راهنمای شهر آنتالیا که یکی از زیباترین شهرهای جهان بشمار می رود. در تور آنتالیا حتما به آبشارهای دودن سری بزنید. برنامه تور شهر آنتالیا شامل جاذبه های گردشگری معروف مانند آبشارهای دودن است.

آبشار دودن، شگفتی طبیعی منحصربه‌فرد آنتالیا واقع در رودخانه دودن، 13 کیلومتری شمال مرکز شهر، به ارتفاع 20 متر است. این آبشارها نماد شهر آنتالیا هستند. پشت آبشار دودن یک غار طبیعی وجود دارد که می توانید برای دیدن آبشارهای موجود از آن دیدن کنید.

 

کواد سافاری در تور آنتالیا

مدت زمان تور: 3 روز

کواد سافاری در تور آنتالیا

تور کواد سافاری چهارگانه آنتالیا یک ماجراجویی پر انرژی خواهد بود. کوادهای این تور دارای گیربکس اتوماتیک هستند و رانندگی آسانی را خواهید داشت. شما از سواری دیوانه وار و گرد و غباری در امتداد جنگل کاج آنتالیا لذت خواهید برد. نگران نباشید، ما رانندگان مجرب و حرفه ای را برای همراهی شما در تور کواد سافاری آنتالیا داریم.

 

تور قایق در منطقه کمر

مدت زمان تور: 7 روز

تور قایق در منطقه کمر

ما برای تور آنتالیا در کشور ترکیه، یک تور قایق فوق العاده را پیشنهاد می کنیم که در طی آن می توانید خلیج های زیبای کمر را ببینید و خرابه های شهر بندری باستانی Phaselis را کشف کنید. پس از سوار شدن به قایق، سفر خود را از بندر کمر آغاز می کنیم. خلیج های زیبای کلئوپاترا و بهشت ​​را خواهید دید. در کمر و در آب های شفاف و زلال میتوانید شنا کنید. همچنین در شهر باستانی Phaselis استراحت خواهید کرد. این تور را در نزدیکی هتل خود در شهر آنتالیا را از دست ندهید.

 

تور پاموکاله در آنتالیا

مدت زمان تور: 14 روز

تور پاموکاله در آنتالیا

تور 1 روزه پاموکاله از آنتالیا یک سفر فرهنگی به شهر باستانی هیراپولیس و تراورتن های معروف جهان (تراس های سنگ آهک) با یک شب اقامت در پاموکاله است. پاموکاله ناحیه ای در استان دنیزلی میباشد که حدود 230 کیلومتر با شهر آنتالیا فاصله دارد. تراس های آهکی را پاموکاله می نامند که در ترکی به معنای قلعه پنبه ای است. این شهر به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای حرارتی جهان شناخته شده است. آب های حرارتی پاموکاله (تقریباً 30 درجه) برای قرن ها به دلیل زیبایی و اهداف بهداشتی برای بازدیدکنندگان و گردشگران جذاب بوده است. این مکان توسط پادشاه پرگاموم در پشت چشمه های آب گرم خود در پاموکاله ساخته شده است. همچنین پاموکاله در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. در تعطیلات خود در آنتالیا این جاذبه بی نظیر را از دست ندهید.

 

تور غواصی آنتالیا

مدت زمان تور: 9 روز

تور غواصی آنتالیا

تور غواصی آنتالیا با یک ماجراجویی عالی در زیر آب در نزدیکی کمر در منطقه آنتالیا همراه است. منطقه کمر برای عاشقان غواصی بسیار مناسب است که تعطیلات خود را در منطقه آنتالیا با آب شفاف و گرم آن سپری کنند. در تور غواصی دنیای رنگارنگ زیر آب دریای مدیترانه را کشف می کنید. ماهی های جالب، لاک پشت های کارتا، انواع گیاهان و بسیاری زیبایی های دیگر را خواهید توانست در طول غواصی مشاهده نمایید.

 

تور رفتینگ آنتالیا

مدت زمان تور: 9 روز

تور رفتینگ آنتالیا

تور رفتینگ آنتالیا برای علاقه مندان به هیجان و آدرنالین که تعطیلات خود را در آنتالیا می گذرانند مناسب است. این تور در تنگه کوپرولو برگزار می شود، رودخانه ای که در آن به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای رفتینگ در سراسر جهان شناخته می شود. تنگه کوپرولو حدود 80 کیلومتر از شهر آنتالیا ترکیه فاصله دارد. در سفر خود به اینجا از زیبایی آن شگفت زده خواهید شد. فعالیت رفتینگ در طول تنگه تقریباً به طول 14 کیلومتر است و طبق استانداردهای بین المللی رفتینگ در رده متوسط ​​3 قرار می گیرد. قایق های رفتینگ با طرفیت های: 2-6-8-10 نفره در اینجا وجود دارند که، بسته به نیاز خود میتوانید سوار آن ها شوید.

 

تور تله کابین الیمپوس در آنتالیا

مدت زمان تور: 4 روز

تور تله کابین الیمپوس در آنتالیا

تله کابین الیمپوس در آنتالیا شما را به یک سواری باشکوه در کوه 2365 متری تاهتالی در یک کابین پانوراما که مجهز به پنجره‌های بزرگ است و می‌ تواند تا 80 نفر را در خود جای دهد. تله‌ کابین Olympos در نزدیکی منطقه کمر قرار دارد. این تله کابین در تمامی روز های سال باز است.

کوه Tahtali بلندترین کوه در منطقه نزدیک به دریای مدیترانه است. مناظر دریای مدیترانه و کوه های توروس پوشیده از درختان کاج، سرو و گیاهان بومی که از ویژگی های این منطقه هستند، شما را تحت تاثیر قرار می دهد. سواری با تله کابین Olympos در تمام روزهای سال در تور آنتالیا امکان پذیر است. فاصله زمانی 10 دقیقه ای لازم است تا تله کابین در هر مسیر به مقصد برسد.

 

تور آکواریوم آنتالیا

مدت زمان تور: 4 روز

تور آکواریوم آنتالیا

تور آکواریوم آنتالیا شما را به یکی از بزرگترین و زیباترین آکواریوم های دنیا خواهد برد. این آکواریوم به هتل اقامت شما در شهر آنتالیا بسیار نزدیک است. آکواریوم آنتالیا بزرگترین آکواریوم تونلی جهان با طول 131 متر و عرض 3 متر است. در این مکان 40 آکواریوم موضوعی، سالن کوسه با بیش از 200 کوسه، فروشگاه هدیه کوسه، غار زیردریایی، تغذیه ماهی، موزه یخ وجود دارد. می توانید بازدید خود از آکواریوم را با خاطرات فراموش نشدنی مانند عکس های یادگاری در پس زمینه های صفحه سبز هالیوود یا بازدید از یک فروشگاه تخصصی هدیه به پایان برسانید.

 

تور سرزمین افسانه ها در آنتالیا

مدت زمان تور: 6 روز

تور سرزمین افسانه ها در آنتالیا
تور سرزمین افسانه ها در آنتالیا

تور پارک موضوعی سرزمین افسانه در آنتالیا تجربه و تفریحی عالی را در اوج سرعت و هیجان به شما ارائه می دهد. ابتدا تحت تاثیر معماری مجموعه Land of Legends متشکل از هتل، پارک موضوعی و خیابان قرار خواهید گرفت. در طول روز با سرسره های آبی فراوان، استخرهای شنا و فعالیت ها و بازی های آبی جالب، با خانواده خود بسیار سرگرم خواهید شد. یک تور فوق العاده و سرگرم کننده با 50 فعالیت مختلف مانند اسلاید، ترن هوایی، نمایش دلفین، نمایش شیر دریایی یا سینمای 5 بعدی در انتظار شما خواهد بود.

 

امیدواریم در طول سفر به آنتالیا تجربه ها و لذت فراوانی کسب کنید. تور آنتالیا در اکثر شرکت های مسافرتی قابل تهیه است. اما پیش از هر چیز، حتما از تجربه های سفر دیگران به این شهر استفاده کنید. سفر خوبی به آنتالیا داشته باشید.