با تشکر از یکی از همراهان مجله اینترنتی، برای ارائه مقاله ای در مورد بهترین مجله های اینترنتی، که به معرفی 10 مورد از مجلات برتر اینترنتی پرداخته است. مجله های اینترنتی معرفی شده در این مقاله طیف گسترده ای از علایق و موضوعات را پوشش می دهند.

مجلات آنلاین به رسانه ای محبوب برای دسترسی به محتوای باکیفیت و اطلاع رسانی در مورد موضوعات مختلف تبدیل شده اند. مجلاتی که نام برده شده است، بینش های ارزشمند، مقالات قابل تامل و ویژگی های جذابی را ارائه می دهند. در ادامه هر یک از این سایت ها را معرفی خواهیم کرد.

بهترین مجله های اینترنتی

1. مجله وایرد

با تمرکز بر چگونگی تأثیر فناوری های نوظهور بر فرهنگ، اقتصاد و سیاست، مجله وایرد روندهای آینده در علم، حمل و نقل، سرگرمی و موارد دیگر را از طریق اخبار، ویژگی های عمیق و بررسی محصول بررسی می کند. این مجله ماهانه آمریکایی از سال 1993 میلادی کار خود را آغاز کرده است.

2. مجله آتلانتیک

ارائه تجزیه و تحلیل در مورد سیاست، امور خارجی، جامعه و فرهنگ، مجله آتلانتیک گزارش های معتبر و مقالات مختلف از نویسندگان مشهور را ترکیب می کند. مقالات طولانی به موضوعاتی می پردازند که جهان پیرامون ما را شکل می دهند. این مجله آمریکایی از سال 1857 میلادی کار خود را شروع کرده است.

3. مجله نیویورکر

نیویورکر که به خاطر برتری در روزنامه نگاری و داستان های خلاقانه شناخته شده است، نوشته های برنده جوایزی از نویسندگان مشهوری را منتشر می کند که سیاست، جامعه، فناوری و فرهنگ را پوشش می دهند. این مجله آمریکایی 98 سال پیش در شهر نیویورک کار خود را شروع کرد.

4. مجله اسمیتسونیان

این مجله توسط موسسه اسمیتسونیان منتشر می شود و مقالاتی در حوزه های علم، تاریخ، فرهنگ، هنر و نوآوری را پوشش می دهد. از باستان شناسی گرفته تا باغ وحش ها، مجله اسمیتسونیان داستان های جذاب و اکتشافات پیشگامانه را برجسته می کند. اولین شماره منتشر شده از این مجله در سال 1970 میلادی بوده و به صورت ماهانه پخش می شود.

5. مجله نشنال جئوگرافیک

مجله نشنال جئوگرافیک به دلیل عکاسی و داستان سرایی جذابش تجلیل می شود. این مجله آمریکایی درباره موضوعات مهمی از جمله علم، فناوری، فرهنگ و محیط زیست گزارش می دهد. این مجله بصری خیره کننده از سال 1888 میلادی و به مدت 135 سال الهام بخش خوانندگان بوده است.

6. مجله ساینتیفیک آمریکن

با کاوش علم و فناوری در جامعه و فرهنگ، ساینتیفیک آمریکن گزارش های اصلی، نظرات کارشناسان و اینفوگرافیک های برنده جوایز در مورد حوزه های سلامت، بیوتکنولوژی، علوم اعصاب، آب و هوا، کامپیوتر و موارد دیگر را ارائه می دهد. این مجله از سال 1845 میلادی شروع به فعالیت کرده است.

7. مجله نیو ساینتیست

این مجله علم و فناوری مستقر در بریتانیا اخبار و ویژگی های عمیقی را در مورد آخرین اکتشافات علمی، نوآوری ها، روندهای تحقیقاتی و بحث های اخلاقی ارائه می دهد. مقالات برای مخاطب عام نوشته می شود. اولین شماره منتشر شده از این مجله در سال 1956 میلادی بوده و به صورت هفتگی پخش می شود.

8. مجله روانشناسی امروز

با طیف وسیعی از دیدگاه های روانشناسان، دانشگاهیان، روانپزشکان و روزنامه نگاران، مجله روانشناسی امروز رفتار، روابط، سلامت روان، شخصیت و رویدادهای جاری را پوشش می دهد. این مجله آمریکایی برای نخستین بار در سال 1967 میلادی آغاز به کار کرد و هر دو ماه یک بار منتشر می شود.

9. مجله هاروارد بیزینس ریویو

این مجله توسط انتشارات بازرگانی هاروارد منتشر می شود و روندهای کسب و کار در حال ظهور را تجزیه و تحلیل می کند و بینش هایی را از دانشگاهیان برجسته و متخصصان صنعت در مورد مدیریت، نوآوری، فناوری و استراتژی ارائه می دهد. این مجله از سال 1922 میلادی در حال فعالیت است و سالانه در شش شماره منتشر می شود.

10. مجله ویک

با ارائه پوشش جامع اخبار و سیاست بین المللی و آمریکا، مجله ویک مهم ترین داستان ها را از صدها نشریه جهانی در قالبی جذاب و عاری از تعصبات حزبی خلاصه می کند. این مجله در سال 1995 میلادی در بریتانیا شروع به کار کرد و هم اکنون بصورت همزمان در آمریکا و بریتانیا منتشر می شود.

مجله اینترنتی

سخن پایانی

استفاده از سایت های هر یک از این مجله های اینترنتی می تواند دانش، دیدگاه های متنوع و محتوای جذاب را در اختیار خوانندگان قرار دهد. بسیاری از این مجلات خدمات خود را به صورت رایگان در سایت های خود ارائه می دهند یا تعداد معینی مقاله رایگان را قبل از نیاز به خرید اشتراک ارائه می دهند. کاوش در مجلات آنلاین که با علایق شما همسو هستند، راهی عالی برای گسترش دانش شما و مطلع ماندن از مسائل مهم است.