به گزارش رسانه های خبری انگلیسی زبان، الک بالدوین بازیگر آمریکایی بار دیگر به دلیل تیراندازی در اکتبر 2021 میلادی، به قتل غیرعمد به خاطر تیراندازی مرگبار متهم شد. الک بالدوین فیلمبردار فیلم “Rast”، هالینا هاچینز را با تیراندازی به قتل رسانده بود. با این حال، در آوریل 2023 میلادی، اتهامات علیه این بازیگر آمریکایی بدون پیش داوری لغو شد.

الک بالدوین

چند هفته پس از رد اتهامات علیه الک بالدوین، دادستان ها گوتیرز-رید را به اتهام دستکاری در شواهد متهم کردند، پس از اینکه مدعی شدند شاهدی حضور داشت و گفت که او مواد مخدر را در روز کشته شدن هاچینز به فردی منتقل کرده است، بنابراین مانع از این کار شده است. محاکمه بالدوین نیز از تاریخ دسامبر 2023 میلادی به فوریه 2024 میلادی موکول شده بود.

الک بالدوین

دادستان های ویژه ای که در مورد تیراندازی فیلم “Rast” تحقیق می کنند، در اکتبر 2023 میلادی اعلام کردند که معتقدند الک بالدوین در این تیراندازی مرگبار “مقصر جنایی” است. آنها در آن زمان گفتند که قصد داشتند پرونده را به هیئت منصفه ارائه کنند تا مشخص شود که آیا دلیل احتمالی برای متهم کردن بالدوین وجود دارد یا خیر.

این بازیگر در اکتبر 2021 میلادی در صحنه ای از فیلم Rast در شهر سانتافه، در حال تمرین تیراندازی بود که با شلیک اسلحه باعث مرگ هالینا هاچینز شد.

الک بالدوین ابتدا به دو فقره قتل غیرعمد متهم شد، قبل از اینکه دادستان های ویژه پرونده این بازیگر را در آوریل 2023 میلادی متوقف کردند. در آن زمان، آنها خاطرنشان کردند که تحقیقات آنها فعال است و ادامه خواهد داشت.