یکی از مهمترین نکاتی که برای آقایان مهم است داشتن یک استایل و تیپ جذاب است. هیچ الزامی وجود ندارد که برای رسیدن به این مهم هزینه های هنگفتی انجام دهید بلکه با انجام برخی اقدامات ساده امام مهم و رعایت برخی تکنیک ها می توانید شیک و جذاب باشید.

 

ما در این مطلب سعی داریم تا این تکنیک ها و اقدامات را به صورت اجمالی بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

1. مدل و سلامت موها

سعی کنید برای انتخاب مدل موی خود اصرار نداشته باشید با مد روز پیش بروید.

 

هر مدل مو برای یک فرم صورت زیباست و باید سعی کنید ابتدا نسبت به حالت صورت خود شناخت پیدا کرده و سپس مدل مناسب صورت خود را انتخاب کنید.

 

زیبایی در سادگی است. سعی کنید مدل موهایی را انتخاب کنید که ساده باشد تا بتوانید در هر موقعیت اضطراری که قرار دارید به راحتی موهای خود را به حالت مرتب و شیک اولیه تغییر فرم دهید.

 

سادگی مدل مو کمک می کند تا در زمان شما نیز صرفه جویی شده و لازم نباشد وقت زیادی را برای مدل مورد نظر صرف کنید.

 

از این مهم‌تر دیگر نیازی نیست برای فیکس شدن موها در مدل مورد نظر از تافت و مواد شیمیایی نگهدارنده استفاده کنید و بدین شکل به سلامت موهای خود کمک می کنید.

 

2. به روش صحیح لباس بپوشید

یکی از اصلی ترین نکات برای داشتن استایل شیک و مناسب این است که هر لباسی را متناسب با فضای مورد نظر بپوشید.

 

اگر در یک مراسم مانند عروسی کت و شلوار شیک و جذابی پوشیده اید دلیلی ندارد در مسافرت هم همان لباس را بپوشید! چون هر نوع لباس باید برای مناسبت و محیط به خصوصی پوشیده شود.

 

علاوه بر تناسب نوع لباس و محیط، به سایز لباس نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

 

وقتی لباس شما یکم سایز بزرگتر یا کوچکتر باشد می تواند همه ی جذابیت لباس شما را از بین ببرد.

 

البته این به معنای این نیست که نوع دوخت و شاکله ی کلی لباس متناسب با اندام شما نباشد.

 

در عین حال که لباسی را متناسب با سایز خود انتخاب می کنید برخی موارد را نیز باید رعایت کنید. به عنوام مثال اگر چاقی شکمی دارید پوشیدن پیراهن یا تیشرتی که به شکم شما میچسبد چندان جذاب نیست!

 

نکته ی دیگر در رعایت تناسب لباس با اندام این است که اگر لاغر هستید بهتر است لباس های راه راه خود را با خطوط افقی و لباس های چهارخانه ی خود را با طرح درشت انتخاب کنید.

 

عکس این مورد هم صدق می کند یعنی اگر چاق هستید بهتر است لباس های راه راه خود را با خطوط عمودی و لباس های چهارخانه ی خود را با طرح ریز انتخاب کنید.

 

3. استفاده از ادکلن خوشبو

اگر شما همه ی اصول حفظ استایل مردانه را رعایت کنید اما بوی نامطبوعی از شما احساس شود همه ی زحماتتان نادیده گرفته شده و این بوی بد تمام جذابیت های بصری شما را از بین می برد.

 

پس سعی کنید این نکته آسان و کم دردسر را همیشه رعایت کنید.

 

اگر می خواهید استفاده از ادکلن تاثیر بیشتری در جذابیت استایل شما داشته باشد باید دقت کنید که آن را متناسب با سلیقه، شخصیت و نوع استایل خود انتخاب کنید.

 

بوی مطبوع تنها به ادکلن محدود نمی شود، شما حتی اگر بهترین ادکلن را استفاده کنید ولی بهداشت بدن و یا دهان و دندان خود را رعایت نکنید دوباره همه چیز خراب می شود.

 

پس برای حفظ استایل خود علاوه بر استفاده از ادکلن، بهداشت بدنی خود را رعایت کنید، از خوش بو کننده های دهان استفاده کنید و به صورت مداوم مسواک بزنید.

 

4- استفاده از اکسسوری های مناسب

اکسسوری

شاید استفاده از اکسسوری ها در تیپ و استایل صد در صد ضروری نباشد اما از ترکیب اکسسوری های جذاب با لباس مناسب نتیجه ای خواهید گرفت که در هر جمعی شما را  از بقیه جلو می اندازد!

 

استفاده از یک ساعت شیک که با نوع رسمی یا اسپرت بودن استایل شما ست باشد شما را بسیار جذاب تر از قبل نشان می دهد.

 

اکسسوری تنها به ساعت محدود نمی شود. کمربند ، جوراب ، کلاه ، کیف و … هم از مواردی هستیند که در استایل شما بسیار تاثیرگذار هستند.

 

برای داشتن یک استایل شیک و جذاب باید اصول استفاده از پوشاک و اکسسوری های مختلف را رعایت کنید.

 

یک مجله در زمینه پوشاک

یکی از منابع خوب برای مطالعه در زمینه ی مد و پوشاک مجله اینترنتی باحال مگ است.

 

شما می توانید با مراجعه به دسته مد و پوشاک مجله اینترنتی باحال مگ راهنمایی هایی را در زمینه ی ست کردن لباس های مختلف، انتخاب پوشاک مناسب، مطالب کاربردی در مورد اکسسوری های مختلف و آموزش هایی در زمینه ی انتخاب و استفاده از ادکلن مطالعه کنید.

 

آموزش ها و محتواهایی که در این سایت وجود دارد کاملا رایگان است و از طرفی مطابق با مد روز می باشد.

 

البته قسمتی از محتواهای دسته بندی مد و پوشاک مجله باحال مگ برای طرفداران استایل های کلاسیک نیز در نظر گرفته شده است.

 

همچنین باحال مگ به هیچ برند پوشاک ، اکسسوری و ادکلنی وابسته نیست و این بررسی ها و اطلاعات را کاملا مستقل منتشر می کند.