روی یاکوبس، مدیرعامل فیلیپس در سخنرانی در کنفرانس سالانه فناوری سلامت گفت:

فرصت بزرگی برای طراحی مجدد مراقبت پیرامون بیماران و کسانی که از بیماران مراقبت می کنند وجود دارد و اطمینان حاصل شود که فناوری و داده ها به مراقبان کمک می کند تا بار آنها را تحمل کند.

یاکوبس در طی سخنان خود در کنفرانس سالانه فناوری سلامت، توضیح داد که چگونه بسیاری از فناوری های مختلف و سیل داده ها در مراقبت های بهداشتی اغلب پزشکان، پزشکان، پرستاران و سایر مراقبان را تحت تأثیر قرار می دهند و در کنار گذاشتن آن ها از صنعت در یک زمان نقش دارند. او همچنین از نوآوران و فناوران خواست تا آسان تر، ساده تر و شهودی تر کردن فناوری و استفاده از داده ها را در اولویت قرار دهند.

مدیرعامل فیلیپس در ادامه سخنان خود می گوید:

بیایید تفکر خود را از فناوری به رهبری مراقبان و بیمار تغییر دهیم. بیایید به این فکر نکنیم که فناوری چه کاری می تواند انجام دهد، بلکه به این فکر کنیم که چه کاری می تواند برای افرادی که از آن استفاده می کنند انجام دهد.

او همچنین استدلال کرد که بیماری کرونا به طور دائمی صنعت مراقبت های بهداشتی را تغییر داده است و عنوان کرد که صنعت اکنون باید انتخاب کند که چگونه به سمت آینده حرکت کند.

او در سخنان پایانی خود در این باره گفت:

ما باید حق انتخاب داشته باشیم و چیزی که می خواهم از شما بپرسم این است که تصمیم بگیریم تلاش ها و انرژی مان را روی مراقبین و بیماران متمرکز کنیم، نحوه نوآوری مان را در یک ذهنیت سیستم های باز طراحی کنیم و قابلیت همکاری را به یک سیستم باز طراحی کنیم. درباره استاندارد، که ما در مورد داده هایی که آزاد می کنیم مسئولانه فکر کنیم.

فیلیپس

درباره شرکت فیلیپس

فیلیپس ان.وی که بیشتر با نام شرکت فیلیپس شناخته می شود، یک شرکت الکترونیک هلندی است که در شهر آمستردام مستقر است. فیلیپس یکی از بزرگترین گروه های لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و مراقیبت های بهداشتی در جهان است.

در سال 2016 میلادی، این شرکت بیش از 114000 نفر در بیش از 100 کشور جهان کارمند داشت، که در سال 2022 میلادی تعداد کارکنان فیلیپس به 75000 نفر کاهش یافت. فیلیپس در سال 2016 میلادی گردش مالی 24.52 میلیارد یورویی را تجربه کرده است. فیلیپس به سه کسب و کار سازماندهی شده است.