زیبایی ساختمان و سازه های مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بی شک هر فردی تمایل دارد که ساختمانی زیبا داشته باشد و سنگ ها به عنوان یکی از کاربردی ترین مصالح ساختمان، بر زیبایی ظاهری ساختمان شما بیشترین تاثیر را می گذارند. سنگ ها تنها به منظور تزیین ساختمان استفاده نمی شوند بلکه مقاومت دیوارها و بخش های مختلف ساختمان را نیز افزایش خواهند داد. سنگ ها در انواع اقسام مدل ها و رنگ های مختلف ارائه شده اند که هریک از آنها ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته و در بخش های مختلفی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. قبل از خرید سنگ باید بدانید که قصد استفاده از سنگ در کدام یک از بخش های ساختمان خود دارید چرا که طبیعتا سنگ های بیرون خانه با فضای داخلی آن تفاوت های بسیاری دارد. انتخاب مرکز خرید معتبر برای خرید سنگ یکی از اصلی ترین مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید چرا که مراکز متعددی اقدام به فروش سنگ های مختلف نموده اند اما تنها برخی از آنها سنگ های باکیفیت را در اختیارتان قرار خواهند داد. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

سنگ آنتیک

سنگ آنتیک یکی از مهمترین سنگ های تزیینی است که در بخش های مختلفی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ ها از خرده ریزه های سنگ های مختلف به وجود می آیند که طی فرآیندی خاص با استفاده از رزین مخصوص به هم چسبیده شده اند. سنگ های آنتیک ضخامت و مقاومت زیادی دارند اما به دلیل وزن زیاد، قابل استفاده در سقف نخواهند بود. سنگ آنتیک به استفاده از چسب مخصوص به سطح دیوار چسبانده می شود و از این رو می توانید خودتان نیز سنگ های آنتیک را به راحتی نصب کنید. از جمله اصلی ترین کاربردهای سنگ آنتیک می توان به: تزیین پشت تلویزیون، پشت شومینه و بخاری، دیوارپوش بین کابینت، دیوارهای آشپزخانه، دیوارهای ادارات و… اشاره کرد. سنگ های آنتیک در انواع رنگ های مختلف ارائه شده اند و می توانید مناسب ترین رنگ آن را برای خرید انتخاب کنید.

خرید سنگ آنتیک

مراکز متعددی اقدام به فروش و ارائه قیمت سنگ آنتیک نموده اند که طبیعتا هریک از آنها ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر خواهند داشت. خرید اینترنتی سنگ بهترین روش برای تهیه سنگ های مورد نیاز خواهد بود چرا که هم تایم کمی از شما گرفته و هم می توان در هر ساعت از شبانه روز سفارش خرید را به ثبت رساند. شرکت ما به عنوان یکی از مراکز معتبر در این زمینه شناخته می شود که در طول دوره فعالیت خود توانسته رضایت بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. امکان خرید انواع اقسام مختلف سنگ ها از این مرکز وجود دارد و سنگ های خریداری شده را در کوتاه ترین زمان ممکن جلوی درب منزل خود تحویل خواهید گرفت.

سنگ لاشه چیست؟

لاشه سنگ ها از جمله سنگ هایی هستند که معمولا برای پی ریزی و بنای سازه مورد استفاده قرار می گیرند و از جنبه تزیینی کاربردی نخواهند داشت. سنگ های لاشه از منفجر شدن معادن سنگ به وجود می آیند و استحکام بسیار بالایی داشته و یکپارچه هستند. توجه داشته باشید که سنگ های لاشه بدون هیچگونه فرآوری مورد استفاده قرار می گیرند و چنانچه فرآوری خاصی بر روی سنگ ها انجام شود دیگر سنگ لاشه نخواهد بود. سنگ های لاشه باید یک دست و یکپارچه باشند، به عبارتی لایه لایه بودن سنگ لاشه باعث کاهش میزان مقاومت آن می شود و در هنگام خرید سنگ های لاشه حتما باید از یکپارچه بودن آن اطمینان حاصل کنید. وجود هرگونه درز و شکاف در لاشه سنگ باعث کاهش مقاومت آن در برابر فشار خواهد شد و استفاده از این نوع سنگ ها در پی ریزی ساختمان ممکن است عواقب نامناسبی به دنبال داشته باشد.

انواع سنگ لاشه

سنگ لاشه با توجه به معادنی که استخراج می شوند انواع مختلفی دارند و هر یک از انواع آن ویژگی های متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت. برخی از سنگ های لاشه منشا کلسیم کربنات دارند که این سنگ های لاشه با نام لاشه سنگ تراورتن شناخته می شوند. این سنگ ها معمولا در صنایع: موزاییک سازی، فعالیت های هنری، مجسمه سازی، تولید سنگ های مصنوعی و… به کار می روند. سنگ های ورقه ای نوع دیگر لاشه سنگ ها هستند که از دل کوه استخراج می شوند. این سنگ ها همانطور که از نام آنها پیداست دارای ساختاری ورقه ورقه هستند و ساختار بسیار محکمی دارند. به دلیل مقاومت بالا در سنگ های لاشه ورقه ای، از آن در ساخت و سازهای مختلف استفاده می شود. لازم به ذکر است که در شرایط کنونی و گرانی سیمان، استفاده از سنگ لاشه علاوه بر افزایش مقاومت سازه، باعث صرفه جویی در میزان هزینه ها نیز خواهد شد.

سنگ نمای ساختمان

سنگ های نما به عنوان کاربردی ترین سنگ ها در ساختمان سازی به شمار می روند و می توانید آنها را در انواع اقسام جنس ها و رنگ های مختلف مشاهده کنید. نمای ساختمان اصلی ترین بخشی است که تزیین آن اهمیت ویژه ای دارد. تراورتن به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای تزیین نمای ساختمان است چرا که هم وزن پایینی داشته و هم به دلیل زیبایی و تنوع رنگ می توانید بهترین مورد را انتخاب نمایید. نمای ساختمان خود را حتما باید متناسب با سایر بخش های ساختمان خود انتخاب نمایید.

قیمت سنگ نمای ساختمان

قیمت به عنوان یکی از اصلی ترین موارد تاثیرگذار در هنگام خرید سنگ به شمار می رود. برای قیمت سنگ نمای ساختمان ها نمی توان رقم دقیقی در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی دست به دست هم می دهند تا در نهایت قیمت دقیق سنگ ها را تعیین نمایند. برای مشاهده قیمت دقیق سنگ نمای ساختمان می توانید به سامانه شرکت ما مراجعه کرده و قیمت انواع اقسام مختلف سنگ ها را مشاهده کرده و پس از مقایسه سنگ ها بهترین مورد را با توجه به قیمت های ارائه شده خریداری نمایید. قیمت کلیه سنگ های ارائه شده در این شرکت مناسب بوده و در صورت مقایسه قیمت محصولات ارائه شده در شرکت ما می توانید به این موضوع پی ببرید.

برگرفته از وب سایت سنگ وزین https://sangevazin.com/