به شهر زیبای بیروت با فلای تودی سفر کنید!

اگر اهل سفر و گردشگری باشید، حتما نام عروس خاورمیانه به گوشتان خورده است. بیروت، بزرگترین شهر لبنان است که به سبب زیبایی‌های بی‌حد و اندازه خود، به عنوان عروس خاورمیانه شناخته می‌شود. جالب است بدانید بیروت تنها بیست کیلومتر مربع مساحت دارد اما همین ابعاد کوچک سراسر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی با ارزش، پوشیده شده است.

با آنکه سال‌ها این شهر مانند سایر شهرهای لبنان در معرض جنگ قرار گرفته، اما همچنان برای شروع یک سفر هیجان انگیز، جز بهترین انتخاب‌ها است.

شهر زیبای بیروت

با رونق صنعت توریست و گردشگری بیروت، هتل‌های زیادی در این شهر روی کار آمدند. با این تفاسیر اگر قصد بازدید جاذبه‌های بیروت را دارید، نیازی نیست نگرانی از بابت هتل‌های آن داشته باشید. رزرو هتل‌ بیروت مطابق با بودجه و سلیقه شما، به راحتی از فلای‌تودی امکان پذیر است.

با رزرو هتل از فلای‌تودی دیگر با چالش‌هایی همانند میزان کیفیت خدمات و سرویس‌دهی روبه‌رو نخواهید شد. پیشنهاد می‌شود قبل از سفر به بیروت، بیشتر با جاذبه‌های منحصر به فرد آن آشنا شوید. در ادامه به معرفی این شهر زیبا می‌پردازیم.

  1. موزه ملی بیروت، معروف‌ترین موزه لبنان

موزه ملی بیروت (The National Museum of Beirut) نه تنها از معروف‌ترین موزه‌های لبنان است، بلکه در جهان نیز از شهرت و آوازه زیادی برخوردار می‌باشد. با بازدید از این موزه در واقع پا به دنیای تاریخی لبنان می‌گذارید و با تاریخ و فرهنگ این کشور بیشتر آشنا می‌شوید.

در این موزه می‌توان شاهد مجسمه‌ها، عتیقه‌جات و کشفیات دیگری بود که از دوران قرون وسطا به جای ماندند. از این جهت این موزه را جز مهم‌ترین موزه‌های لبنان می‌دانیم که بیش 1300 تا آثار باستانی از قرون وسطا را درون خود جای داده است. این آثار قطعا می‌توانند تاریخ دوستان را به وجد بیاورد.

  1. روستای سیفی، سفر به محله هنر

اگر روستای سیفی بیروت را به نمایشگاه‌های هنری تشبیه کنیم، بدون شک اغراق نکردیم، چرا که همه چیز در این روستا رنگ‌و‌بوی هنر دارد. سنگ فرش‌ها، ساختمان‌های رنگی رنگی، گالری‌های هنری، بوتیک‌های تفریحی، مغازه‌های سوغاتی و صنایع دستی و… تنها برخی از جاذبه‌های این روستا هستند.

از بخش زندگی مسکونی روستا بگذریم، درون و اطراف روستا باغ‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند برای گذراندن تعطیلات گزینه‌ای مناسب باشند. بازدید از این روستا به تمامی کسانی که علاقه‌مند به عکاسی هستند توصیه می‌شود زیرا که سراسر روستا پر از لوکیشن‌های خاص برای عکاسی می‌باشد.

جالب است بدانید بازدید از روستای سیفی، معمولا در برنامه تور بیروت بیشتر آژانس‌ها قرار دارد.

  1. بندر زیبای بیبلوس (Byblos)

در فاصله یک ساعتی از بیروت، بندری فوق‌العاده زیبا با نام بیبلوس وجود دارد. بازدید از این بندر به تمامی کسانی که به دنبال آرامش و حس خوب هستند، توصیه می‌شود. بیبلوس هم دنیای تاریخی و هم دنیای طبیعی را به تصویر می‌کشد.

این شهر بندری به نسبت بیروت، جمعیت کمتری دارد بنابراین اگر از شلوغی بیروت خسته شدید، حتما سری به بیبلوس بزنید. در بیبلوس حتی می‌توانید لذیذترین خوراکی‌ها و غذاها را امتحان کنید.

از آنجایی که بیبلوس دارای ساحل نیز می‌باشد، علاقه‌مندان به تفریح‌های آبی نیز می‌توانند برای ساعت‌های طولانی سرگرم شوند و اوقات خوشی را سپری کنند. کافه‌های ساحلی این بندر نیز از شهرت بالایی برخوردار است.

  1. موزه سرسق

چنانچه شما هم جز عاشقان هنر و آثار هنری هستید، باید بدانید که سفر شما تنها زمانی کامل می‌شود که از موزه باستانی سرسق بازدید کنید. این موزه در واقع در ابتدا خانه کلکسیونر معروف نیکولاس ابراهیم سرسق (Nicolas Ibrahim Sursock) بود که امروزه با بازسازی‌ها و مرمت سازی‌ها تبدیل به موزه شده است.

این کلکسیونر محبوب، انواع آثار هنری چه سنتی و چه مدرن را در مجموعه خود قرار داده است. قطعا تماشای این آثار هنری علاوه بر هنر و تاریخ دوستان، افراد دیگر را نیز به سر ذوق می‌آورد. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این مجموعه، عمارت موزه است که دارای طراحی و معماری خاص و منحصر به فرد می‌باشد.

یکی از برنامه‌های اصلی موزه، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف است که پیشنهاد می‌شود دوستداران هنر و فرنگ حتما در این نمایشگاه‌ها شرکت کنند.

قطعا با رزرو هتل بیروت از فلای‌تودی می‌توانید تجربه‌ای منحصر به فرد از سفر به این شهر را برای خود رقم بزنید.

  1. شهر مذهبی حریصا

حریصا یکی از مذهبی‌ترین و مقدس‌ترین شهرها برای مردمان لبنان است. بیشتر آوازه این شهر مربوط به کلیسای بانوی ما (Our Lady of Lebanon) می‌باشد. افراد برای بازدید از مجسمه بزرگ مریم مقدس در این کلیسا، باید از یک مسیر ده دقیقه‌ای با تله‌کابین عبور کنند.

منظره و چشم‌اندازی که گردشگران با کمک تله‌کابین به آن دسترسی پیدا می‌کنند، به شدت رویایی و زیبا می‌باشد. اگر دوست دارید شهر زیبای بیروت را از زاویه‌ای جذاب ببینید، حتما تله‌کابین کلیسای بانوی ما را از دست ندهید.

تور بیروت

البته برای کسانی که علاقه‌ای به تله‌کابین ندارند، این مسیر قابل پیمایش با خودرو نیز می‌باشد. دقت داشته باشید که استفاده از تله‌کابین و سایر امکانات کلیسا همراه با هزینه می‌باشد بنابراین بهتر است قبل از بازدید، به سایت رسمی این مکان باستانی مراجعه کنید و از هزینه‌ها مطلع شوید.

رزرو بهترین هتل‌های بیروت از فلای‌تودی

سفر به بیروت به خودی خود، سفری جذاب برای تاریخ‌دوستان و طبیعت دوستان است؛ اما باید بدانید لذت این سفر زمانی به نقطه اوج خود می‌رسد که در هتلی مناسب نیز اقامت داشته باشید. اقامت در هتل مناسب بیروت نکته‌ای حائز اهمیت است که نباید از آن غافل شد. فلای‌تودی راهنمایی معتبر و دقیق برای رزرو هتل بیروت لبنان می‌باشد.. این شرکت بهترین گزینه‌ها و پیشنهادها را با توجه به بودجه و خواسته‌های شما معرفی می‌کند. در نظر داشته باشید که رزرو هتل بیروت از فلای‌تودی حتی با قیمت به صرفه‌تری نیز انجام می‌شود.

رزرو بهترین هتل‌های بیروت

 

علاوه بر رزرو بهترین و ارزانترین هتل‌ها از فلای‌تودی، شما می‌توانید خدمات و امکاناتی مانند خرید ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، رزرو بهترین تورهای مسافرتی، خرید ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، اخذ انواع ویزا در سریع‌ترین زمان را از این مجموعه دریافت کنید.

خرید و رزرو تمامی خدمات این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی امکان‌پذیر است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، کارشناسان تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته، آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند. به یاد داشته باشید که کارشناسان شما را برای داشتن سفری امن و فراموش نشدنی، به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد.