امروز در این مقاله قصد داریم تا بهترین و بهینه‌ترین روش تبلیغات برای وب سایت را بررسی کنیم! اگر شما هم برای کسب و کار و بیزینس خود یک وب سایت دارید، فرقی نمی‌کند که فروشگاهی باشد یا خدماتی بدون شک نیاز به تبلیغات دارید. بهینه ترین و بهترین روش تبلیغات برای وب سایت، تبلیغات کلیکی بنری می‌باشد.

تبلیغات کلیکی بنری

تبلیغات کلیکی به صورت بنر متحرک ( Gif ) یکی از قدیمی‌ترین، بهترین و بهینه‌ترین روش های تبلیغاتی می‌باشد. تبلیغات کلیکی بنری به این صورت است که شما بنرهای تبلیغاتی خود را در سایت هایی مانند یکتانت و صباویژن بارگزاری می‌کنید، این شرکت ها بنرهای شما را در سایت های پر بازدید مرتبط با حوزه کاری شما به نمایش می‌گذارند. سپس نسبت به هر کلیک که روی بنر شما شود، از شما هزینه تبلیغات کسر می‌شود.

برای شروع یک کمپین تبلیغاتی حرفه‌ای و پربازده تبلیغات کلیکی، نیاز به یک بنر گیف حرفه‌ای دارید! برای سفارش بنر متحرک تبلیغاتی می‌توانید از سایت بنرساز به آدرس www.Bannersaaz.ir سفارش طراحی خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

روش های انجام تبلیغات کلیکی

اگر شما هم می‌خواهید بنر تبلیغاتی خود را در سایت های پربازدید مرتبط با حوزه کاری خود به نمایش بگذارید، این کار را با 2 روش می‌توانید انجام دهید. روش اول اینکه خودتان به صورت مستقیم با سایت ها در ارتباط باشید و جایگاه تبلیغاتی مورد نظر را به صورت ماهانه اجاره کنید و بنر تبلیغاتی خود را برای آن ها ارسال کنید تا در جایگاه مربوطه به نمایش بگذارند.

در این روش شما نسبت به هر کلیک هزینه ای پرداخت نمی‌کنید بلکه نسبت به زمان یعنی هزینه 1 ماه را پرداخت کرده اید و در مدت این 30 روز هر ساعت از شبانه روز که به سایت مراجه کنید، بنر تبلیغاتی شما در آن جایگاه جضور دارد.

در روش دوم که روش بهینه تر نسبت به پرداخت هزینه می‌باشد، شما در یکی از سایت های ارائه دهنده خدمات تبلیغات کلیکی مانند یکتانت و صباویژن ایجاد حساب کاربری می‌کنید و بنرهای تبلیغاتی که از سایت بنرساز تحویل گرفته اید را در آن بارگزاری می‌کنید.

سپس مبلغ بودجه و زمان کمپین را مشخص می‌کنید. برای مثال 5 میلیون تومان برای 1 ماه! یعنی برای هر روز 166 هزار تومان. این به این معنا می‌باشد که بنرهای تبلیغاتی شما روزانه تا سقف 166 هزار تومان به نمایش گذاشته خواهند شد.

هزینه هر کلیک نسبت به وب سایت های انتخابی در زمان ایجاد کمپین متفاوت می‌باشد ولی در کل مبلغی در حدود 600 الی 1000 تومان می‌باشد. ( نرخ فروردین ماه سال 1403 ).

با بودجه بالا در 30 روز، بنر شما هر روز 275 کلیک به صورت میانگین خواهد خورد.

مزایای تبلیغات کلیکی چیست؟

یکی از مزایای مهم این نوع تبلیغات، بهینه بودن آن نسبت به هزینه تبلیغات می‌باشد. یعنی به این صورت که شما دقیقا می‌دانید هر ریال خود را بابت کدام بنر در کدام سایت، چقدر بازدید و چقدر کلیک پرداخت کرده اید. در این روش محاسبه هزینه بعد از کلیک کاربران نیز محاسبه می‌شود.

دومین مزیت این نوع تبلیغات، افزایش شهرت برند شما می‌باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم شما فقط هزینه هر کلیک را پرداخت می‌کنید نه هزینه به نمایش درآمدن آن را. ممکن است بنر تبلیغاتی شما در یک روز 500 هزار بازدید داشته باشد و فقط 200 کلیک روی آن انجام شود. در این صورت شما هزینه به نمایش درآمدن بنر تبلیغاتی و لوگوی خود را پرداخت نکرده اید!

  • افزایش آگاهی از برند
  • افزایش بالای فروش
  • جذب لید ( اطلاعات کاربران )
  • افزایش ترافیک وب سایت
  • گزارش دقیق کلیک‌ها و هزینه ها
  • و…

 

بنرساز، طراحی بنر گیف

ویژگی های یک بنر گیف حرفه ای

یک بنر متحرک گیف حرفه ای باید شامل ویژگی هایی باشد تا در جذب بالا و فروش بیشتر تاثیر گذار باشد. یک بنر متحرک حرفه ای باید به دست متخصص آن طراحی شود. همه طراحان گرافیک و فتوشاپ شاید بتوانند بنر ثابت را به نحوی طراحی کنند ولی طراحی بنر متحرک گیف تخصصی می‌‎باشد و باید طراحی آن را به متخصص آن سپرد.

اگر شما هم در شرکت خود طراح حرفه ای بنرهای تبلیغاتی گیف را ندارید، به راحتی می‌‌توانید سفارش طراحی خود را در سایت بنرساز که بیش از 10 سال در زمینه طراحی بنر فعالیت می‌کنند بسپارید.

ویژگی های بکر بنر تبلیغاتی متحرک Gif حرفه ای عبارت اند از:

  • استفاده از لوگو در همه اسلاید ها
  • حداکثر حجم 100Kb
  • استفاده از رنگبندی سازمانی
  • استفاده از فونت سازمانی
  • دکمه کال تو اکشن پر جذب
  • استفاده از فضای خاصی در طراحی
  • یکسان بودن طراحی و المان ها در همه ابعاد

استفاده از لوگو در همه اسلاید ها

برای برندینگ و افزایش آگاهی از برند به دلیل ایمپرشن بالای بنرهای گیف، وجود لوگو در همه اسلاید ها تا حد ممکن می‌تواند تاثیر گذار باشد.

حداکثر حجمم 100Kb

حجم استاندارد بنرهای گیف 150kb می‌باشد ولی یک بنر گیف حرفه ای باید زیر 100 کیلوبایت باشد تا زودتر از همه بنرهای متحرک دیگر در سایت لود شود.

استفاده از رنگبندی سازمانی

بدون شک در همه تبلیغات خود باید از رنگبندی سازمانی استفاده کنید، این کار در بلند مدت روی برندینگ، اعتماد سازی و فروش شما تاثیر خواهد گذاشت.

استفاده از فونت سازمانی

علاوه بر رنگبندی سازمانی، حتما باید از یک فونت سازمانی نیز در طراحی بنر گیف خود استفاده کنید، به این صورت که اگر فونت سایت شما Iran Sans می‌‎باشد، فونت متن بنرهای شما نیز باید از همین فونت پیروی کند.

دکمه کال تو اکشن

استفاده از دکمه های کال تو اکشن جذاب و پر جذب می‌تواند نرخ کلیک ( Ctr ) شما را حداقل 20% افزایش دهد. دکمه هایی مانند کلیک کنید، مشاوره رایگان، خرید، سفارش آنی و… از جمله دکمه های کال تو اکشن پر جذب می‌باشند.

استفاده از فضای خالی در طراحی

استفاده از فضای خالی در طراحی بنر گیف می‌تواند حس راحتی و خوبی به مخاطب شما القا کند. همچنین طرح شما را می‌تواند حرفه ای تر از بنرهای تبلیغاتی دیگر جلوه دهد. همیشه در همه طراحی های خود از فضای خالی بنر استفاده کنید.

یکسان بودن طراحی و المان ها در همه ابعاد

در طراحی پک بنر گیف سعی کنید تا حدالامکان همه بنرها به یک شکل طراحی شوند. یعنی رنگبندی، المان ها و… استفاده شده در همه ابعاد یکسان باشد. یکسان بودن طرح در همه ابعاد به این منظور است که برای مثال اگر مخاطب بنر با ساز 300px – 250px شما را در سایت ورزش 3 مشاهده کرد و روی آن کلیک نکرد، اگر سایز 728px – 90px شما را در سایت دیگر دید حتما مشتاق می‌شود تا روی آن کلیک کند.

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین روش تبلیغات برای وب سایت را برای شما همراهان و عزیزان معرفی کنیم، امیدواریم این مقاله مورد قبول و استفاده شما واقع شده باشد.