در میان صدها برند مختلفی که در زمینه تولید پمپ فعالیت دارند، پمپ لئو یکی از بهترین پمپ‌های چینی شناخته شده است. این پمپ در بازار صنعتی ایران بسیار محبوب شده و مدل‌های مختلف آن در ساختمان‌های تجاری و مسکونی و از همه مهم‌تر در محیط‌های صنعتی و کارگاهی مورد استفاده واقع می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم از مزایای پمپ لئو بیشتر صحبت کنیم تا اگر شما هم قصد خرید پمپ لئو را دارید با آگاهی بالاتری از این پمپ‌ها دست به انتخاب زنید.

چرا پمپ لئو؟

همانطور که کفکش توان تک، به واسطه کیفیت و قیمت مناسب به بهترین برند کفکش در بازار ایران معروف شده است، کیفیت، تنوع و قیمت مناسب پمپ‌های لئو نیز سبب شده تا از اکثر فروشندگان و خریداران، نام این برند چینی را به عنوان بهترین برند پمپ بشنوید.

پمپ لئو که برخی نیز آن را پمپ لیو می‌خوانند، شامل بیش از 300 مدل مختلف پمپ است که در زمینه‌های مختلف خانگی، صنعتی، تجاری، تولیدی، کشاورزی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتقال آب یا سیالات از نقطه‌ای به نقطه دیگر بدون وجود پمپ‌ها میسر نیست به همین خاطر است که در محیط‌های مختلف مسکونی و صنعتی از پمپ‌ها استفاده می‌کنند. حتی این دستگاه‌ها به اندازه‌ای مهم هستند که برای انتقال سیالات خورنده و اسیدی نیز به طور ویژه طراحی می‌شوند که به آنها پمپ ضد اسید می‌گویند. (این گروه از پمپ‌ها بیشتر در محیط‌های شیمیایی و اسیدی کاربرد دارد.)

 

خرید پمپ لیو با قیمت مناسب

به هر روی وجود پمپ‌ها در زندگی روزمره و تولیدی این روزها، نقش پر رنگی داشته، به همین خاطر وجود بهترین نوع آن هم می‌تواند بسیاری از کارها را آسان کرده و سرعت بخشید. بالغ بر 29 سال است که گروه صنعتی لئو در شنژن چین، به تولید انواع پمپ مشغول است و پمپ‌های تولیدی خود را به بیش از 140 کشور و منطقه مختلف صادر می‌کند.

شرکت تولیدی لئو از آغاز تا کنون با فناوری و تکنولوژی‌های پیشرفته در تحقیق، توسعه، طراحی و در نهایت ساخت پمپ آبی کارآمد و کاربردی، توانسته است به خوبی بدرخشد و به شهرتی جهانی دست پیدا کند. نتیجه ممارست و تلاش و البته استفاده از تکنولوژی و روش‌هایی جدید و به‌روز برای تولید پمپ، بر آن شده تا در حال حاضر در بسیاری از کشورها، پمپ لئو را به عنوان بهترین پمپ چینی بشناسند و در زمینه‌های مختلف از این پمپ‌ها بهره‌مند شوند.

انواع پمپ چینی لیو

یکی از دلایلی که پمپ‌های لئو را مشهور و محبوب کرده است، تنوع و کارایی آنها در زمینه‌های مختلف است. شرکت لئو سعی کرده تا این تجهیزات صنعتی در تمامی زمینه‌ها کارایی مطلوب مصرف کننده را داشته باشند به همین خاطر است که تقریبا 10 مدل پمپ لیو در بازارهای صنعتی کشورهای مختلف به فروش می‌رسند. این 10 پمپ مختلف که توسط این شرکت چینی تولید و ارائه می‌شوند شامل موارد زیر هستند.

  1. پمپ استخری
  2. پمپ طبقاتی
  3. پمپ بشقابی
  4. پمپ خود مکش
  5. پمپ محیطی
  6. پمپ جتی
  7. پمپ آب نما
  8. پمپ سیرکولاتور
  9. پمپ سانتریفیوژ
  10. پمپ کفکش

 

انواع پمپ آب لیو

کیفیت پمپ لئو چگونه است؟

طبیعی است که برای خرید پمپ لئو یا هر موتور پمپ دیگری بخواهید از کیفیت آن مطلع شوید. همانطور که در ابتدای این مقاله نیز اشاره شد پمپ لئو را بهترین پمپ چینی می‌خوانند. دلیل این شهرت قطعا کیفیت بالای پمپ‌های لئوست که عنوان بهترین پمپ چینی را از آن خود کرده است. یکی از چیزهایی که کیفیت خرید پمپ لئو را بالا برده و عیوب آن را کاهش داده، ساخت پمپ ليو با آخرین تکنولوژی روز و دستگاه‌های پیشرفته است. این پمپ‌ها با دستگاه‌های تمام اتوماتیک ساخته شده و دور از باور نیست که خطای کمتری در ساخت آنها پیدا شود.

نکته بعدی که در خرید پمپ لئو اهمیت بسیاری دارد مقاومت آن در شرایط آب و هوایی مختلف است که این موضوع مستقیما به متریال و جنس بدنه پمپ‌های لئو باز می‌گردد. در بدنه و قطعات پمپ‌های لئو از آلیاژهایی چون چدن، استیل و برنج بهره گرفته شده است تا این پمپ‌ها قادر باشند تا در تمامی شرایط، کارایی و عملکرد خوب و مناسبی داشته باشند.

7 مزیت پمپ‌های لئو

بدیهی است که بخواهید بدانید که پمپ‌های برند لئو که آوازه آنها در بازار صنعتی بسیار است و عده کثیری از استفاده آنها رضایت دارند، چه ویژگی‌ها و مزیت‌هایی را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورند.

پیش از آنکه به 7 مزیت از پمپ‌های لئو بپردازیم، لازم است بدانید که ضمن آنکه پمپ‌های این شرکت، با آخرین تکنولوژی‌ها و متدهای روز تولید می‌شوند، دارای استانداردهای بین‌المللی اتحادیه اروپا و ACS هستند، یعنی تمامی مدل‌های پمپ لئو، از لحاظ کیفیت، حفاظت از محیط زیست و ایمنی مورد تایید سازمان‌های مختلف جهانی است.

این پمپ‌های کاربردی و ویژه که در مصارفی چون آبیاری زمین‌های کشاورزی، آبیاری بارانی، تامین آب منازل و ساختمان‌های مسکونی و تجاری، صنایع پتروشیمی، معدنی، آتش نشانی، تهویه مطبوع و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند مزایای مختلفی دارند که عبارتند از:

  1. کیفیت بالا در ساخت
  2. قیمت مناسب
  3. کاهش مصرف انرژی
  4. حفاظت از محیط زیست
  5. ایمنی بالا
  6. صرفه‌جویی در مصرف آب و برق
  7. ساخته شده از متریال مقاوم (چدن، برنج، استیل ضد زنگ، گرافیت داکتیل)

7 مورد از مهم‌ترین مزایای این پمپ‌ها به حساب می‌آیند. اگر تصمیم به خرید پمپ لئو دارید باید بدانید که مکان یا فروشگاهی معتبر و مطمئن را برای خرید این پمپ انتخاب کنید. در این راستا می‌خواهیم یک فروشگاه معتبر و با سابقه در زمینه فروش محصولات و تجهیزات صنعتی به شما معرفی کنیم.

 

قیمت بهترین مدل کفکش توان تک

فروشگاه اینترنتی مهنام پمپ که با سال‌ها سابقه در زمینه فروش تجهیزات صنعتی، یکی از عاملین فروش انواع پمپ لئو در شهر اصفهان است. این فروشگاه اینترنتی، کلکسیون کاملی از بهترین مدل‌های پمپ آب، کفکش و لجن کش، موتور برق، الکتروموتور، مخزن تحت فشار، مخزن آب پلی اتیلن، گیر بکس، پمپ ضد اسید و لوازم جانبی چون هدفیکس و غیره از بهترین برندهای روز دارا می‌باشد. یکی از کامل‌ترین کلکسیون‌های این فروشگاه اینترنتی به پمپ‌های لئو اختصاص دارد تا شما از هر نقطه از کشور که هستید بتوانید، بهترین مدل‌های پمپ لئو را به صورت غیر حضوری و آنلاین سفارش داده و خریداری کنید.

در مهنام پمپ به نشانی mahnampump.com می‌توانید بهترین مدل‌های پمپ لئو یا سایر تجهیزات و ابزارآلات صنعتی را با مناسب‌ترین قیمت سفارش دهید و در محل کار یا زندگی خود تحویل بگیرید.