مالدیو با تالاب های فیروزه ای درخشان، خانه های ییلاقی روی آب و ماسه های سفید مانند شکر، یکی از بهترین مقاصد ساحلی جهان است.

هر سال تقریباً دو میلیون مسافر در فرودگاه بین المللی ولانا مالدیو برای سفر به یک سرزمین استوایی می آیند. آخرین چیزی که قبل از سفر به مالدیو باید بدانید این است که حتما شرایط ویزا را بررسی کنید. و خوشبختانه ما در این مقاله شما را برای دریافت ویزای مالدیو راهنمایی خواهیم کرد.

خوشبختانه فرآیند دریافت ویزای کشور مالدیو به طرز شگفت آوری آسان است. چه به جزایر محلی سفر کنید یا به یک مخفیگاه خصوصی بروید، در این مقاله همه چیزهایی که باید در مورد شرایط ویزا برای مالدیو بدانید بیان شده است.

سفر به مالدیو

نحوه دریافت ویزا در بدو ورود

مسافران از هر کشوری در جهان می توانند هنگام ورود به مالدیو ویزای توریستی 30 روزه را که در پاسپورت خود مهر شده است دریافت کنند. برای واقعی بودن زیادی خوب است، درسته؟ خب، گردشگری بزرگترین بخش اقتصاد مالدیو است، بنابراین دولت این کشور سعی کرده است تا حد امکان دسترسی مسافران را به این جزایر بکر آسان کند.

برای دریافت ویزای خود در بدو ورود، فقط باید چند دستورالعمل مهم را دنبال کنید. پاسپورت شما باید قابل خواندن با ماشین باشد و حداقل یک ماه پس از تاریخ عزیمت شما معتبر باشد، و باید مدارکی مبنی بر تایید پرواز برگشت و رزرو هتل خود را نشان دهید. شرکت هواپیمایی و اداره مهاجرت مالدیو ممکن است این اطلاعات را درخواست کنند.

یکی از مقررات رسمی و شرایط ویزای مالدیو بیان می کند که شما باید بتوانید مدرکی نشان دهید که بودجه لازم برای حمایت از اقامت خود در مالدیو را دارید، اما به ندرت از مسافرانی که رزرو اقامتگاه دارند درخواست می شود. آماده باشید که مقامات مهاجرت ممکن است مدرکی مبنی بر پول نقد یا صورت حساب بانکی درخواست کنند. حدود 100 دلار آمریکا در هر روز اقامت شما کافی خواهد بود. هر مسافری که از کشورهایی می آید که تب زرد در آنها بومی است، باید گواهی واکسیناسیون را در بدو ورود نشان دهند.

هر مسافر باید یک فرم با نام Imuga را 96 ساعت قبل از ورود و خروج پرواز خود تکمیل کند. این فرم دیجیتالی رایگان است و اطلاعات اولیه مانند عکس پاسپورت، شماره پرواز، مدت اقامت، محل اقامت شما و جایی که بعد از مالدیو سفر خواهید کرد را درخواست می کند. پس از تکمیل، یک کد QR دریافت می کنید که می توانید آن را در تلفن هوشمند خود ذخیره کنید، این کد با مهاجرت در فرودگاه اسکن می شود.

جاذبه های گردشگری مالدیو

شرایط تمدید ویزای مالدیو چگونه است؟

اگر سفر به بهشت زیبای مالدیو شما را مجذوب خود کند، تعجب نخواهیم کرد. اگر می خواهید ویزای توریستی 30 روزه خود را برای 60 روز بیشتر تمدید کنید و در مجموع 90 روز در مالدیو به شما فرصت می دهد، فقط با اقامتگاه یا مهمانخانه خود صحبت کنید. آنها از طرف شما با اداره مهاجرت کار خواهند کرد تا تمدید ویزای شما را ترتیب دهند.

اقامتگاه به شما مدارکی را که برای تمدید ویزای خود نیاز دارید، از جمله یک صفحه کامل در گذرنامه، یک عکس جدید در اندازه پاسپورت و تاییدیه اقامت و پرواز بعدی، به شما اطلاع می دهد. هزینه تمدید ویزای شما تقریبا 10 دلار خواهد بود. توصیه می شود که این فرآیند را حداقل 10 روز قبل از انقضای ویزای خود شروع کنید، اما به یاد داشته باشید که الزامات همیشه در معرض تغییر هستند.

سفر به مالدیو

آیا می توان ویزای تعطیلات کاری دریافت کرد؟

مالدیو ویزای تعطیلات کاری ارائه نمی دهد. اما اگر کار در یک جزیره کوچک گرمسیری یا سوار بر قایق در مالدیو جذاب به نظر می رسد، در صورتی که بتوانید شغلی در یکی از استراحتگاه ها یا هتل های بیش از 180 کار کنید، ویزای کار در دسترس است. قبل از درخواست برای ویزای کار، مجوز کار تایید شده توسط وزارت توسعه اقتصادی باید صادر شده باشد. از آنجا، کارگران باید شرایطی مانند داشتن گذرنامه با اعتبار یک ساله، یک عکس به اندازه پاسپورت، یک گزارش بهداشتی پزشکی و سایر مدارک لازم را داشته باشند. کارفرمای شما می تواند شما را در فرآیند اخذ ویزای کاری مالدیو راهنمایی کند.