همه گیری بیماری کرونا راه های سفر مردم را تغییر داده است. گردشگران عادات جدیدی ایجاد کردند و نگران عدم اطمینان اقتصادی، تورم و پایداری هستند. گردشگران همچنین خواهان تجربیات منحصر به فرد و شخصی نیز هستند. این تغییرات در رفتار بر نحوه تنظیم استراتژی های تبلیغات گردشگری دیجیتال توسط آژانس های مسافرتی برای انطباق با شرایط فعلی تأثیر گذاشته است.

در سال 2023 میلادی، مسافران پس انداز، پایداری و تجربیات شخصی را در اولویت قرار می دهند. علاوه بر این، مسافران به طور فزاینده ای مقصدهای محلی یا نزدیک را انتخاب می کنند.

فناوری برای برنامه ریزی سفر بسیار مهم است. این محدود به زمانی نیست که مشتریان به دنبال برنامه های سفر یا مقایسه قیمت ها هستند. در عوض، حتی قبل از اینکه مشتری تصمیم به سفر بگیرد، شروع می شود. کارشناسان می گویند تبلیغات شخصی سازی شده بر اساس تاریخچه مرور و ترجیحات کاربر می تواند انتخاب سفر آنها را تعیین کند.

آژانس های مسافرتی

آژانس های مسافرتی هنگام توسعه استراتژی تبلیغات گردشگری آنلاین باید این عوامل کلیدی را در نظر بگیرند:

افزایش ویژگی های محصولات/خدمات

طبیعتاً امروزه مسافران به بودجه توجه بیشتری دارند. به همین جهت، آژانس های مسافرتی باید بر استراتژی‌ های هدف‌ گیری مجدد تمرکز کنند که ارزش پیشنهادات آنها را برای کاربرانی که علاقه نشان داده‌اند برجسته کند. آژانس ها می توانند با راه اندازی تبلیغاتی که تخفیف یا خدمات اضافی را بدون هیچ هزینه ای ارائه می دهند، مصرف کنندگان را با بودجه های محدود جذب کنند.

این تبلیغات فروش مستقیم را افزایش می دهد، که می تواند به افزایش میانگین نرخ روزانه (ADR) کمک کند و به ما امکان می دهد رفتار کاربر را تجزیه و تحلیل کنیم و نیازها و ترجیحات آنها را به سرعت تشخیص دهیم. فناوری می‌ تواند به شناسایی بخش‌ های خاص علاقه‌مند به پیشنهادات سفر کمک کند و این فرصت را برای تأثیرگذاری بر مخاطبانی فراهم می‌ کند که برای پس‌ انداز و پیشنهادهای لحظه آخری ارزش قائل هستند.

تبلیغات شخصی DCO

بهینه سازی خلاق پویا یا DCO، فناوری است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا چندین نسخه از یک تبلیغ را بر اساس یک خلاقیت ایجاد کنند. این امر با تطبیق بخش‌های مختلف آگهی برای مخاطبان خاص، زمینه‌ ها و عملکرد گذشته انجام می‌شود.

این رویکرد به آژانس های مسافرتی انعطاف پذیری و خودانگیختگی بیشتری را در هنگام تصمیم گیری در مورد سفر ارائه می دهد. تبلیغات بی‌ درنگ در پلتفرم‌ های دیجیتال می‌ تواند بر مصرف‌ کننده مناسب در زمان مناسب تأثیر بگذارد، حتی با پیشنهادات لحظه آخری. علاوه بر این، با استفاده از DCO ها و استراتژی‌ های هدف گیری مجدد، تبلیغ کنندگان می‌ توانند تبلیغات خود را مطابق با اولویت‌ های هر مشتری تنظیم کنند.

آژانس های مسافرتی که تقاضای فزاینده برای انعطاف پذیری و شخصی سازی بیشتر را برآورده می کنند، برای جذب مسافران و حفظ ارتباط در بازار موقعیت بهتری خواهند داشت.

شناسایی مخاطبان جدید

تقسیم بندی بر اساس جمعیت شناسی و رفتار برای کسب و کارهای مسافرتی برای جذب مشتریان بالقوه هنگام تحقیق در مورد مقصد سفر، هزینه های حمل و نقل و برنامه های سفر بسیار مهم است. این رویکرد فقط کسانی را که علاقه مند به سفر به یک مکان خاص هستند هدف قرار می دهد و پیام های خاصی را برای گروه هایی از مسافران با علایق مشابه ارسال می کند. استراتژی موثر دیگر استفاده از تبلیغات متنی برای محافظت از برند و محصولات است که در هنگام برنامه ریزی سفر به دست کاربر می رسد.

اندازه گیری مداوم عملکرد این استراتژی ها برای انجام تنظیمات و بهینه سازی های لازم اهمیت دارد. حفظ یک سیاست برابری قیمت برای قرار دادن وب سایت شما به عنوان بهترین گزینه مشتری ضروری است.

تمام رویکرد تبلیغات فصلی

سفر در طول سال رایج تر شده است و کمپین‌ های دیجیتال باید طوری طراحی شوند که از این روند پیروی کنند. در دوره‌ های تقاضای کم، کمپین‌ هایی باید ایجاد شوند تا علاقه‌مندی ها را جلب کنند و نیازهای انعطاف‌پذیر را تغییر دهند. برای رسیدن به این هدف، باید تقویمی از اقدامات ایجاد شود که ارزش های هر فصل را برجسته کند. این تقویم کمپین های خاصی را برای رویدادهای محلی، جشن ها و تعطیلات فراهم می کند. همچنین تطبیق محتوا و پیام بصری برای فصل هر سال ضروری است. علاوه بر این، تقسیم بندی مناطق جغرافیایی که شرایط آب و هوایی می تواند بر تصمیمات سفر تأثیر بگذارد، ضروری است.