آیا می دانستید که می توانید از پینترست (Pinterest)، برای کسب درآمد آنلاین استفاده کنید؟ پینترست با بیش از 460 میلیون کاربر فعالی که دارد، بستری ایده آل برای نمایش کالاها و خدمات شما و گسترش مشتریان شماست.

اولین قدم برای کسب درآمد از پینترست

ایجاد یک حساب تجاری در پینترست اولین قدم برای کسب درآمد در این پلتفرم می باشد. شما به خدماتی مانند تجزیه و تحلیل، ابزارهای تبلیغاتی و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت که از طریق حساب های شخصی قابل دسترسی نیستند. علاوه بر این، تقویت پروفایل خود با درج لینک وبسایت، بیوگرافی و عکس پروفایل بسیار مهم است.

پین‌ های غنی جزئیات بیشتری درباره خدمات شما ارائه می‌ دهند، مانند هزینه‌ ها، در دسترس بودن، و مکان‌ های خرید. نیازی نیست نگران به روز نگه داشتن پین های خود باشید زیرا این اطلاعات به طور خودکار به روز می شوند. این کار باعث می شود که مشتریان بالقوه بتوانند خدمات شما را کشف و خریداری کنند.

کسب درآمد از پینترست

اگر می خواهید فالوورها و مشتریان احتمالی بیشتری به دست آورید، باید پین های عالی تولید کنید. توضیحات واضح و مختصر و عکس هایی با وضوح بالا اضافه کنید. برای ساده‌ تر کردن مکان‌ یابی پین‌ ها برای کاربران، کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود را انتخاب کنید.

ممکن است با پیوستن به هیئت مدیره گروه، تعامل خود را تقویت کنید و به مخاطبان بیشتری دست یابید. به دنبال انجمن های گفتگو در جایگاه خود بگردید و از مدیر بپرسید که آیا می توانید بپیوندید. پس از عضویت، مطمئن شوید که پین ​​های با کیفیت بالا را به طور مداوم به اشتراک می گذارید تا دنبال کنندگان خود را علاقه مند نگه دارید.

می توانید از تبلیغات پینترست برای تبلیغ وبسایت یا خدمات خود و همچنین دستیابی به مخاطبان خاص استفاده کنید. می توانید انواع مختلفی از تبلیغات، از جمله پین ​​های تبلیغاتی، ویدیوهای تبلیغاتی و برنامه های تبلیغاتی ایجاد کنید. تبلیغات را می توان بر اساس عادات، علایق و جمعیت شناسی نیز هدف قرار داد.

از پینترست برای تبلیغ اقلام خود استفاده کنید و اگر چیزی برای فروش دارید فروش را افزایش دهید. در پروفایل خود، می توانید یک بخش فروشگاه یا پین های پستی اضافه کنید که مشتریان می توانند مستقیماً از Pinterest خریداری کنند. همچنین می توانید از چیزهایی که تبلیغ می کنید با استفاده از بازاریابی وابسته درآمد کسب کنید.

کسب درآمد از پینترست

در پینترست با برندها شریک شوید

شما می توانید شرکای برند را در پین های خود با ابزار مشارکت پولی تگ نمایید. کافیست یک پین ایجاد کنید، برچسب شراکت پولی را اضافه کنید و برند شریک خود را تگ کنید. هنگامی که آنها درخواست شما را تأیید کردند، نام تجاری آنها روی پین شما ظاهر خواهد شد. برند ها همچنین می‌ توانند پین‌ های شما را به‌ عنوان تبلیغات، تبلیغ کنند و دسترسی شما را به افراد بیشتری افزایش دهند.

وقتی از ابزار مشارکت پولی استفاده می‌ کنید، مستقیماً با برند کار می‌ کنید تا شرایط و فرآیند پرداخت را تعریف کنید. پینترست مستقیماً در پرداخت دخالتی نخواهد داشت.

کسب درآمد بیشتر

اگر می خواهید درباره محوه کسب درآمد آنلاین اطلاعات بیشتری کسب کنید، به موضوع کسب درآمد در مجله اینترنتی ما نگاهی بیندازید.