فهرست جدیدی منتشر شده است که، بهترین کشورها را برای تحصیل در سراسر جهان رتبه بندی می کند و کانادا دو شهر برتر دنیا برای تحصیل را از آن خود کرده است. این رتبه بندی که توسط وبسایت HelpfulProfessor جمع آوری شده است، شهر مونترال کانادا را به عنوان برترین شهر در جهان برای تحصیل فهرست کرده است.

این سایت درباره این فهرست می گوید:

شهر مونترال در کانادا، تجربه ای غنی را فراهم می کند و دانش آموزان را در معرض تنوع زبانی و فرهنگی غنی شهر قرار می دهد.

تحصیل در کانادا

HelpfulProfessor مونترال را به دلیل همه فرصت های آموزشی و صحنه فرهنگی پر جنب و جوش آن، شهری عالی برای تحصیل می دانند. دوزبانه بودن به مونترال امتیازهای مهمی نیز می دهد. همچنین دانشگاه های مک گیل، مونترال و کنکوردیا به عنوان سه دانشگاه سطح بالا که شهرت شهر را ایجاد می کنند، فهرست شدند.

تحصیل در کانادا

کشور کانادا به خوبی در این فهرست حضور دارد و ونکوور در رتبه دوم با توکیو برای بهترین مکان ها برای تحصیل قرار دارد. هر دو شهر فقط با یک امتیاز از مونترال عقب هستند.

شهر تورنتو در این لست رتبه بیستم را در اختیار دارد و ادمونتون در جایگاه بیست و پنجم قرار گرفت و اتاوا و کلگری در رده 41 این لیست هستند.

برترین دانشگاه ها برای تحصیل

دو شهر گلاسکو و ملبورن نیز، جلوتر از یک گروه متشکل از پنج شهر دیگر، پنج شهر برتر را تکمیل کرده اند.

شهر ونکوور برای اکثر دانشجویان بین المللی رتبه بالایی دارد و آن را به یک مکان عالی برای دانشجویان مسافر تبدیل می کند. رتبه بندی ها ترکیبی از فرهنگ ها در شهر و دسترسی آسان به طبیعت را دوست داشتند.

رتبه بندی برترین دانشگاه ها بر اساس زیر است:

  • تعداد دانشگاه های شهر
  • میانگین نمره دانشگاه در آن شهر
  • میانگین دانشجویان بین المللی در هر دانشگاه
  • خرج زندگی
  • آزادی
  • امنیت
  • دوستی

شهر ونکوور در رده “متوسط ​​دانشجویان بین المللی در هر دانشگاه” همراه با تورنتو امتیاز بالایی کسب کرد. ونکوور همچنین امتیاز بالایی برای “متوسط ​​نمره دانشگاه در آن شهر” دریافت کرد.

به طور کلی، وبسایت HelpfulProfessor بیش از 1300 دانشگاه را در 339 شهر در 85 کشور مختلف در سراسر دنیا بررسی کرده است.