یک سرویس تلویزیون اینترنتی است که پخش زنده تلویزیونی، ویدیوی درخواستی و ضبط کننده های دیجیتال مبتنی بر ابر را از بیش از 70 شبکه تلویزیونی ارائه می‌دهد. YouTube TV متعلق به شرکت یوتیوب است که یکی از شرکتهای تابعه گوگل محسوب می شود.

اما حالا در خبری جدید که در رسانه های حوزه فناوری منتشر شده است، میبینیم که قرار است YouTube TV دوباره گران تر شود و قیمت آن به میزانی که ارائه دهندگان کابلی دارند، نزدیک تر شود. شرکت یوتیوب امروز اعلام کرد که خدماتش از 64.99 دلار در ماه به 72.99 دلار در ماه می رسد که افزایش 8 دلاری را نشان می دهد. از امروز نیز افرادی که اشتراک جدیدی را خریداری می کنند باید با هزینه جدید آن را بخرند، در حالی که مشترکان فعلی از 18 آوریل مشمول این مورد خواهند شد.

YouTube TV

شرکت یوتیوب در توییتی اعلام کرد که هزینه اضافی، در ارتباط با گرانی محتوا و سرمایه گذاری در کیفیت خدمات است. برای کمک به کاهش کمی این هزینه ها، یوتیوب اعلام کرد که قیمت افزونه 4K را از 19.99 دلار در ماه به 9.99 دلار در ماه کاهش خواهد داد. اگر قبلاً برای این ویژگی پول پرداخت می کردید، از نظر فنی به این معنی است که پس از تغییر قیمت، 2 دلار در ماه در هزینه هایتان صرفه جویی خواهید داشت.

هزینه اشتراک YouTube TV طی سال های گذشته افزایش پیدا کرده است

مشترکین YouTube TV طی سالیان گذشته مجبور شده اند هزینه بیشتری برای اشتراک آن بپردازند. اما این افزایش به این معنی است که از زمانی که این سرویس در سال 2017 میلادی با قیمت 35 دلار در ماه راه اندازی شد، قیمت آن بیش از دو برابر شده است. در سال 2019 میلادی، هزینه اشتراک این سرویس از 40 دلار در ماه به 50 دلار رسید و کمی بیش از یک سال بعد به 64.99 دلار افزایش یافت. این تغییرات اغلب با ارائه محتوای جدید همراه است. مانند کانال هایی که در سال 2019 میلادی اضافه شد.

اما با این افزایش قیمت، فعلا هیچ کانال جدید در YouTube TV معرفی نشده است و یوتیوب بدون شک برای افزودن محتوا هزینه کرده است.

یوتیوب در پاسخ به یکی از کاربران در توییتر گفت:

این افزایش قیمت به دلیل افزایش بیشتر هزینه های محتوا است و به طور خاص به دلیل پیشنهادات فوتبال جدید ما نیست.