در صنعت تصفیه آب و فاضلاب از مواد مختلفی برای گندزدایی و ضد عفونی استفاده می‌شود. ازن یکی از همین مواد محسوب می‌شود که به دلیل ساختار خاص خود می‌تواند باکتری‌ها و ویروس‌های مختلف را نابود کند. ازن ژنراتور دستگاهی محسوب مي‌شود که با بهره‌گیری از همین ماده به ما کمک می‌کند تا تمام آلودگی‌های نامناسب را در فرایند تصفیه آب و هوا از بین ببریم.

انتخاب یک دستگاه مناسب در این زمینه از اهمیت خارق‌العاده‌ای برخوردار است. ما توانسته‌ایم با عرضه برترین مدل از دستگاه‌های ازن،‌ بهترین خدمات را در این زمینه به کاربران خود ارائه کنیم. با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

این دستگاه‌ها ساختار خاصی دارند.

ویژگیهای فنی ازن ژنراتور

ازن ژنراتور همان‌طور که از نام آن می‌توان فهمید، دستگاهی محسوب می‌شود که می‌توان به کمک آن ازن تولید کرد. در واقع عبارت «ژنراتور» دقیقاً به همین دلیل بر روی آن گذاشته شده است. این دستگاه‌ها برای افرادی که قصد دارند مقدار بالایی از ازن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تولید برسانند، انتخابی عالی محسوب می‌‌شود. در واقع همین ویژگی‌ عالی موجب شده است تا در محیط‌های صنعتی بسیار زیادی، کارفرمایان تنها به سراغ بهره‌گیری از دستگاه‌های مذکور بروند.

سابقه بهره‌گیری از این دستگاه‌ها چندان طولانی نیست. در واقع هم‌زمان با اهمیت یافتن بحث تصفیه آب و هوا، چنین دستگاه‌هایی نیز به محبوبیت بالایی رسیدند. امروزه بهره‌گیری از ژنراتورهای مخصوص ازن در کلیه صنایع مربوط به تصفیه آب و هوا یک ضرورت اساسی به شمار می‌آيد که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

استفاده از این دستگاه‌ها در کشور ما نیز بسیار رایج است. تقریباً‌ در کلیه مراکز مربوط به تصفیه آب و هوا می‌توان این دستگاه‌ها را در اندازه‌های مختلف به راحتی مشاهده کرد. بهره‌گیری از این دستگاه عالی باید اولویت افرادی باشد که به سلامت کاربران خود اهمیت می‌دهند و تنها به دنبال بهترین‌ها هستند. در واقع باید بیان کرد که بدون بهره‌گیری از چنین دستگاه‌‌های مدرن و کارآمدی، حتی پیشرفته‌ترین سالن‌‌های مخصوص تصفیه آب و هوا نیز عملکرد مناسبی را از خود نشان نمی‌دهند و به هدف نهایی خود دست پیدا نخواهند کرد.

سیستم‌های ساخت ازن انواع مختلفی دارند.

انواع ازن ژنراتور

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمینه آشنایی با ازن ژنراتور باید به آن اشاره کرد، انواع مختلف این محصولات محسوب می‌‌شود. امروزه مدل‌های متنوعی از ژنراتورهای ازن به فروش می‌رسند. شاید بپرسید که مهم‌ترین تفاوت این محصولات در چه مواردی است؟ باید بیان کنیم که تفاوت اصلی این محصولات در روند ساخت ازن به وسیله آن‌ها خلاصه می‌شود. در ادامه به معرفی سه مدل اصلی از ژنراتورهای مخصوص ازن اشاره می‌کنیم که هر یک از آن‌ها طرف‌داران خاص خود را دارند.

ازن ژنراتورهای پلاسما سرد

ازن ژنراتور پلاسمای سرد را می‌توان از جمله پرکاربردترین انواع ازن ژنراتور دانست که در سال‌های اخیر حتی در کارگاه‌های تصفیه آب و هوا به­طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این دستگاه فرایند یونیزاسیون به کمک دو الکترود خاص انجام می­شود. این فرایند به طور کامل در دمای اتاق انجام شده تا مشکلی در روند یونیزاسیون صورت نگیرد. شایان ذکر است که الکترودهای مدنظر با کمک یک عایق خاص از هم جدا نگه داشته می‌شوند و همین امر موجب به وجود آمدن گاز ازن موردنیاز کاربران می‌شود.

ژنراتورهای پلاسمای سرد به راحتی در محل مدنظر شما نصب می‌شوند. عمر مفید بسیار بالای این ژنراتورها موجب شده است تا کاربران خیال کاملاً راحتی از بابت کارکرد طولانی مدت آن‌ها داشته باشند و نگرانی خاصی از بابت تعمیرات این ازن ژنراتورها به وجود نیاید. البته استفاده صحیح از این محصولات نیازمند کسب اطلاعات کافی در مورد روند کارکرد آن‌ها و همچنین کلیه قطعاتشان است. امری که باید حتماً به آن توجه داشته باشید، بررسی بخش الکترودها پس از هر بار فرایند تولید ازن است.

این ژنراتورها توان مناسبی دارند.

ازن ژنراتورهای تخلیه الکتریکی کرونا

نوع دیگری از ازن ژنراتور که باید حتماً به آن اشاره کنیم، ژنراتورهای تخلیه الکتریکی کرونا هستند. همان‌طور که از نام این محصول بر می‌آيد، ژنراتور مذکور از روش خاص تخلیه الکتریکی کرونا به منظور ساخت میزان مدنظر ازن استفاده می‌کند. همین فرایند خاص موجب شده است که ساختار ژنراتورهای تخلیه الکتریکی کرونا نسبت به سایر ژنراتورهای مورد استفاده برای تولید ازن کاملاً‌ متفاوت باشد.

همان‌طور که می‌دانید به منظور انجام تخلیه الکتریکی کرونا، ‌یک میدان الکتریکی بسیار بزرگ تولید می‌شود و سپس به درون لوله کرونا انتقال پیدا می­کند. همین انتقال الکتریکی منجر به ساخت ازن می‌شود. ازنی که از این روش به دست می‌آید، معمولاً گزینه‌ای عالی به منظور تصفیه آب و هوا به شمار می‌آید و از آن در کلیه مصارف صنعتی کمک گرفته می‌شود.

بهره‌گیری از ژنراتورهای تخلیه الکتریکی کرونا به عنوان یک ازن ژنراتور از اهمیت بالایی برخوردار است. ساختار پیچیده این محصولات موجب شده تا کار با آن‌ها برای افراد مبتدی کمی دشوار باشد. در واقع به منظور استفاده صحیح از ژنراتورهای مذکور حتماً‌ باید نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کنید؛‌ زیرا میزان قدرت میدان الکتریکی به کار رفته در ژنراتور مذکور بسیار بالا است. عدم رعایت نکات ایمنی می‌تواند موجب ایجاد خطرات جانی و مالی زیادی شود.

ازن ژنراتور مخصوص UV

مدل بعدی ازن ژنراتور، ژنراتور مخصوص UV نام دارد. منظور از UV در این ژنراتور همان اشعه ماورای بنفش است. علت این نام‌گذاری نیز به بهره‌گیری از اشعه ماورای بنفش جهت تولید ازن در این ژنراتور برمی‌گردد. در ژنراتور مذکور از تاباندن اشعه ماورای بنفش به اکسیژن کمک گرفته می‌‌شود تا در یک محفظه خاص ازن تولید شود. میزان اشعه ماورای بنفش رابطه‌ای مستقیم با میزان ازن تولیدشده به کمک این روش دارد.

شایان ذکر است که به علت ساختار مذکور،‌ ژنراتورهای مخصوص UV از جمله ساده‌ترین ژنراتورهای ساخت ازن در جهان محسوب می‌شوند. استفاده از این ژنراتورها معمولاً نیاز به دانش چندان زیادی ندارد و به همین دلیل نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده‌ است. ازن تولیدشده توسط این روش نیز به منظور تصفیه آب و هوا در محیط مدنظر مورد استفاده قرار می‌گیرد و نمی‌توان تمایز خاصی بین آن و ازن تولید شده توسط سایر دستگاه‌ها قائل شد.

قیمت ازن ژنراتور مقرون‌به‌صرفه است.

مهمترین کاربردهای ازن ژنراتور

همان‌طور که گفته شد، ازن ژنراتور نقش بسیار مهمی در فرایند تصفیه آب و هوا ایفا می‌کند؛ اما نباید تنها این کاربرد را برای آن متصور شوید. در واقع دستگاه مدنظر دارای کاربردهای مختلفی در حوزه‌های گوناگون است. همین کاربردهای گوناگون موجب شده تا ازن ژنراتور از جمله باارزش‌ترین دستگاه‌های صنعتی محسوب شود. یکی از این کاربردها، گندزدایی است.

امروزه ژنراتورهای تولید ازن تبدیل به مهم‌ترین ابزار موجود در سالن‌های گندزدایی شده‌اند. این دستگاه‌ها با ساختار خاص خود و قابلیت تولید ازن به شکل مداوم می‌توانند فرایند گندزدایی را سرعت بخشند و به کاربران خود در این زمینه کمک کنند. توجه داشته باشید که فرایند گندزدایی آب با فرایند تصفیه کمی تفاوت دارد؛ زیرا در فرایند گندزدایی رنگ و بوی نامطبوع نیز به طور کامل از بین می‌رود تا مشکلی برای مصرف آب وجود نداشته باشد.

قطعات ازن ژنراتور

ازن ژنراتور دارای سه قطعه اصلی است که هر یک از آن‌ها کاربرد خاص خود را دارند. این سه بخش مختلف شامل سیستم اکسیژن ساز،‌ ژنراتور ازن و مخزن تماس با ازن است. در این بین، ژنراتور ازن و سیستم اکسیژن‌ساز از اهمیت بالاتری برخوردار هستند.

همواره به سراغ دستگاه‌های مرغوب و استاندارد بروید.

خرید دستگاه ازن ژنراتور

در پاسخ به این پرسش بسیار مهم باید گفت بله، امروزه امکان خرید انواع مختلف ازن ژنراتور به شکل اینترنتی وجود دارد، البته با توجه به محبوبیت بسیار بالای دستگاه‌های مذکور و اهمیت آن‌ها در حوزه تصفیه آب این امر جای تعجب ندارد. شما می‌توانید با خریداری این محصولات به شکل اینترنتی علاوه بر زمان، در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی داشته باشید.

با خرید اینترنتی امکان مقایسه انواع مختلفی از ژنراتورهای ازن برای شما وجود دارد. این موضوع از اهمیت بالایی برای کلیه کاربران حساس برخوردار است. این کاربران همواره قصد دارند محصولات مختلف را از لحاظ ویژگی‌های فنی با هم مقایسه کنند. اگر شما نیز در زمره همین افراد قرار می‌گیرید، باید بدانید که خریداری اینترنتی بهترین گزینه موجود برایتان محسوب می‌شود.

تنها کافی است گزینه مدنظر خود را انتخاب کرده و با پرداخت مبلغ آن به صورت اینترنتی، بهترین مدل از ژنراتورهای ازن را تهیه کنید. شایان ذکر است که کلیه محصولات فوق به صورت اورجینال عرضه می‌شوند تا کاربران مشکلی از لحاظ اصل بودن محصول و خریداری قطعات یدکی آن‌ نداشته باشند. به طور کلی باید گفت که خریداری اینترنتی ازن ژنراتور انتخاب بسیار مناسبی برای کلیه کاربران ایرانی است و می‌توان به کمک آن یک خرید کاملاً شیرین را تجربه کرد.

این محصولات برای گندزدایی ضروری هستند.

چرا باید برای خرید این دستگاه از وب‌سایت ما اقدام کنید؟

خریداری یک دستگاه ازن ژنراتور از جمله مهم‌ترین مواردی به شمار می‌آيد که فعالان حوزه تصفیه آب و هوا باید به آن توجه لازم را داشته باشند. شما فقط و فقط باید به دنبال بهترین دستگاه‌های موجود بوده تا خیالتان از بابت تصفیه مناسب آب و هوا راحت باشد. امروزه بهره‌گیری از چنین دستگاه‌هایی در صنعت تصفیه کاملاً ضروری محسوب می‌شود. ما با ارائه جدیدترین و پیشرفته‌ترین ژنراتورهای ازن توانسته‌ایم رضایت خاطر کاربران را به دست بیاوریم. شما نیز می‌توانید با خرید این محصولات از کیفیت بسیار بالای آن‌ها نهایت استفاده را ببرید.