با توجه به اعلام سایت های حوزه تکنولوژی، گوشی جدید شیائومی با نام ردمی نوت 9 با پشتیبانی از فناوری 5G و پردازنده مدیاتک به زودی در بازار های جهانی عرضه خواهد شد.

به نظر میرسد با توجه به نزدیک شدن به پایان سال میلادی، شرکت های سازنده تلفن های هوشمند خود را برای عرضه محصولات تازه تر آماده کنند. یکی از این شرکت ها شیائومی است که قصد دارد هرچه سریعتر گوشی موبایل رد می نوت 9 از خانواده Redmi را به عنوان یک میان رده اقتصادی روانه بازار نماید.

مدلهایی که قرار است از خانواده ردمی معرفی شوند در دو مدل گوشی Redmi Note 9 5G و Redmi Note 9 Pro 5G خواهند بود. به نقل از سایت های این حوزه انتظار آن میرود که معرفی گوشی ردمی نوت 9 در روز 24 نوامبر پیش رو یعنی روز 4 آذر برگزار شود. گوشی موبایل ردمی نوت 9 مجهز به پردازنده مدیاتک و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و دوربین آن سه گانه و دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل است. پردازنده مدل ردمی 9 پرو، نسبت به ردمی نوت 9 قویتر بوده و از نوع اسنپدراگون 750G خواهد بود. دوربین اصلی Note 9 Pro نیز از نوع ۱۰۸ مگاپیکسل بوده و دارای تنوع رنگ و کیفیت بالاتری است.

 

در تصویر زیر میتوانید مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 9 را مشاهده فرمایید.

شیائومی ردمی نوت 9

 

تصویر زیر نیز مربوط به مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو میباشد. همانگونه که در تصویر مشاهده میفرمایید گوشی موبایل ردمی نوت 9 پرو امکانات بیشتری نسبت به ردمی نوت 9 دارد.