شرایط اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت چگونه است؟

قطعا یکی از رویاهای بسیاری از مردم کشور ایران و سایر کشور های مختلف جهان، سفر به دور اروپا است. سفر به کشور های مختلف اروپایی از دغدغه های اصلی بسیاری از مردم جهان به شمار می رود. چرا که با مسافرت به این کشور ها می توانند تنوع وسیعی از آداب، فرهنگ، شرایط زندگی، مکان های تفریحی و … را تماشا کنند. در حال حاضر تنها راهکار برای مسافرت به کشور های مختلف اروپایی تنها یک راه است و آن هم اخذ ویزای شینگن است. ویزای شینگن به عنوان یکی از ویزاهای محبوب در میان تمامی مردم جهان به شمار می رود که به شما اجازه می دهد تا به 27 کشور به صورت بدون ویزا سفر کنید.

در سال های گذشته مجموعه های مهاجرتی و توریستی زیادی در کشورمان تاسیس شده اند که به اخذ ویزای شینگن برای شما می پردازند. برخی از این مراکز به واسطه فعالیت های پیوسته خود در این عرصه از اعتبار بیشتری بهره مند هستند. لازم به ذکر است که از آن جایی که افراد زیادی در طول سال علاقه مند به اخذ این نوع ویزا هستند، می توانند از این مراکز خدمات دریافت کنند. با این وجود قبل از هر چیزی نیاز است تا این دسته از افراد با شرایط اخذ ویزای شینگن آشنا شوند.

 

اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان

اخذ ویزای شینگن در کمترین زمان

با اخذ ویزای شینگن کمی بیشتر آشنا شوید

همان گونه که متوجه شدید، شینگن به عنوان یکی از بزرگترین مناطق اروپایی به شمار می رود که حاوی 27 کشور مختلف جهان است. با اخذ ویزای شینگن می توان به 27 کشور مطرح در دنیا به صورت کاملا آزادانه سفر کرد. لازم به ذکر است که علاوه بر نام شینگن، نام های دیگری مانند ویزا تفریحی دور اروپا، ویزای اروپا و … را بر روی این ویزا قرار داده اند. همچنین اگر شما موفق به اخذ ویزای هر یک از کشور های عضو شینگن شوید، می توانید به 27 کشور مختلف نیز به صورت آزادانه سفر کنید. برای مثال اگر ویزای کشور هلند یا فرانسه و … را اخذ کنید، مجوز سفر به سایر کشور های اروپایی برای شما صادر خواهد شد.

انواع ویزای شینگن چیست؟

یکی از مطالب مهمی که باید به بررسی آن بپردازید این مسئله بوده که انواع ویزای شینگن چیست و این ویزا به کدام دسته از افراد ارائه می شود؟ با کسب اطلاعات در این رابطه با شما می توانید به شکل بهتری از این ویزا بهره مند شوید.

  • اولین نوع ویزا شینگن A نام دارد. به این نوع ویزا ترانزیت فرودگاهی نیز گفته می شود که مربوط به آن دسته از افرادی است که در یکی از فرودگاه های عضو شینگن پرواز خود را تغییر دهید.
  • نوع B به عنوان دومین ویزا شینگن به شمار می رود که شبیه به ویزا شینگن A می باشد. در نوع B به فرد اجازه می دهند تا نهایتا طی مدت زمان پنج روز از طریق قطار یا خودرو شخصی از کشور های حوزه شینگن عبور کند.
  • ویزای شینگن نوع C که طرفداران زیادی را داشته و به ویزای توریستی شینگن نیز مشهور است. شما می توانید با اهداف آموزشی، درمانی و تجاری این ویزا را برای مدت زمان کوتاه دریافت کنید.
  • ویزا شینگن D که نام دیگر آن ویزای شینگن ملی است نیز از دیگر ویزاهای محبوب به شمار می رود. این ویزا مختص افرادی بوده که به منظور تحصیل یا کار وارد کشور های حوزه شینگن شوند.
  • کشور های عضو شینگن شرایطی را با نام LTV نیز در نظر گرفته اند که به عنوان ویزای شینگن فوری نیز شناخته می شود. برای اخذ ویزای شینگن فوری باید علت خاص و محکمی را ارائه دهید تا درخواست شما تایید شود.

 

انواع ویزای شینگن

انواع ویزای شینگن

اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت

یکی از مسائلی که موجب شده تا بسیاری از افراد اخذ ویزای شینگن صرف نظر کنند، ارائه وثیقه یا همان ضمانت است. در واقع بسیاری از مراکز مهاجرتی بنا به شرایط مختلفی اقدام به دریافت ضمانت هایی نظیر چک، وجه نقد از مسافر دریافت می کنند. البته می توان به مجموعه های مهاجرتی از این بابت حق داد. چرا که قوانینی در این عرصه تعیین شده است که در صورت عدم بازگشت مسافر در مدت زمان ذکر شده ویزای شینگن، مجموعه مهاجرتی اصطلاحا جریمه می شود. این موضوع باعث می شود تا مجموعه مهاجرتی شما موظف به پرداخت مبلغ جریمه شود. البته شما می توانید پس از بازگشت از سفر خود در صورتی که در زمان مناسب و تعیین شده بازگشتید، مبلغ موردنظر را بدون هیچ گونه کاستی دریافت کنید.

آیا این ضمانت نامه برای تمامی افراد یکسان است؟

به طور کلی مجموعه های مهاجرتی همواره تلاش می کنند تا شرایط اخذ ویزای شینگن را آسان تر کنند. با این وجود برخی از افراد به منظور نداشتن شرایط شغلی مناسب و …، نمی توانند مدرک معتبری را ارائه کنند. در این شرایط مجموعه مهاجرتی به منظور تضمین ارائه ویزای شینگن فرد، ضمانت نامه قدرتمند تری را دریافت می کند تا به نوعی هیچ کدام از طرفین دچار ضرر و زیان نشوند. توجه داشته باشید که میزان ضمانت نامه رابطه مستقیمی با شرایط شما دارد. در واقع مجموعه مهاجرتی موردنظر اعتبارسنجی لازم را از طریق روش های مختلف انجام می دهد و شرایط ضمانت را به شما اعلام می کند.

ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت

ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت

انواع ضمانت بازگشت برای اخذ ویزای شینگن

یکی از موضوعات دیگری باید قبل از اخذ ویزای شینگن به بررسی آن بپردازید، انواع ضمانت بازگشت می باشد. البته انواع ضمانت ها از سوی تمامی مراکز درخواست نمی شود. بسیاری از مجموعه های توریستی شرایط اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت را فراهم کرده اند. اولین نوع ضمانت بازگشت، وجه نقد یا همان چک است که مبلغ آن از سوی موسسه مهاجرتی تعیین می شود. توجه داشته باشید که سایر ضمانت ها تنها از سوی برخی از موسسات مهاجرتی مورد تایید است. برای مثال، برخی از موسسه ها به دریافت سکه یا ارز نیز می پردازند. البته سکه یا ارز دریافتی باید معادل مبلغ ذکر شده باشد.

همچنین امکان بلوکه کردن پول در حساب بانکی نیز وجود دارد که وجه موردنظر شما به نفع مجموعه مهاجرتی برای اخذ ویزای شینگن بلوکه می شود. توجه داشته باشید که روش های ذکر شده تنها از سوی برخی از مراکز قابل استفاده هستند. بسیاری از مجموعه های مهاجرتی امروزی از این روش ها استفاده نمی کنند.

اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت در معتبرترین مجموعه مهاجرتی

اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت قطعا جزو یکی از دغدغه های بسیاری از کاربران به شمار می رود. در حال حاضر مراکز زیادی در این عرصه فعال هستند که تنها برخی از آن ها توانایی ارائه ویزای شینگن با شرایط عالی را در اختیار دارند. در این بین یکی از مراکز فعال و مطلوبی که توانسته است خدمات ارزنده ای را ارائه کند، مجموعه تخصصی ویزا 21 بوده است. این مجموعه مهاجرتی به واسطه داشتن کارشناسان مجرب همواره به عنوان یکی از گزینه های ایده و مناسب برای متقاضیان ویزای شینگن به شمار رفته است. در همین راستا شما نیز می توانید از خدمات این مرکز استفاده کنید. لازم به ذکر است که در این مجموعه امکان اخذ ویزای شینگن بدون ضمانت بازگشت نیز وجود دارد. بنابراین شما می توانید با تکیه بر اعتبار مراکز معتبر به راحتی ویزای شینگن خود را در کمترین زمان و با بهترین شرایط ممکن دریافت نمایید.