همانطور که میدانید کلش آف کلنز یکی از محبوب ترین بازی های جهان است، و حالا طبق یک خبر جدید قرار است از شخصیت جدید و غافلگیرکننده ای به نام ارلینگ هالند، ستاره فوتبال باشگاه منچستر سیتی، در این بازی رونمایی شود.

توسعه دهندگان بازی کلش آف کلنز اعلام کردند که یک نسخه متحرک از ارلینگ هالند به پادشاه بربر در این بازی تبدیل خواهد شد و بازیکنان از روز چهارشنبه، می توانند مهاجم نروژی را برای پیوستن به آنها جذب کنند یا سعی کنند روستای او را خراب کنند.

ارلینگ هالند که یکی از طرفداران قدیمی بازی کلش آف کلنز است در این باره می گوید:

تبدیل شدن به یک شخصیت قابل بازی واقعاً جالب است.

در این بازی ویدیویی فانتزی بازیکنان می جنگند تا دهکده خود را بسازند و به دیگران حمله کنند تا قدرت بیشتری پیدا کنند. از زمانی که بازی کلش آف کلنز منتشر شد، بیش از 2 میلیارد بار دانلود شده است.

ارلینگ هالند در بازی کلش آف کلنز

شخصیت هالند اولین شخصیت بازی است که بر اساس یک شخص واقعی ساخته شده است.

استوارت مک گاو، مدیر کل بازی کلش آف کلنز می گوید:

وقتی شنیدیم ارلینگ هالند طرفدار بازی ما است و میخواهد با ما شریک شود، واقعاً یک سناریوی رویایی بود. تیم ما تمام تلاش خود را کرد تا یکی از بهترین ورزشکاران جهان را به دنیای بازی خود بیاورد تا بازیکنان بتوانند از یک لحظه واقعا خاص لذت ببرند.

ارلینگ هالند در بازی کلش اف کلنز

ارلینگ هالند، 23 ساله، تریلر این بازی را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرد و گفت:

از زمین تا میدان نبرد! من پادشاه بربر جدید در کلش آف کلنز هستم.

او در ادامه گفت:

بی‌صدا نگه داشتن این موضوع سخت بود، اما من هیجان‌زده هستم که بالاخره بتوانم در مورد این همکاری حماسی با کلش آف کلنز صحبت کنم. من مدت زیادی است که از طرفداران این بازی هستم و همه چیز را در مورد آن می دانم، بنابراین ظاهر شدن به عنوان یک شخصیت درون بازی واقعاً جالب است.

این اولین بار نیست که ارلینگ هالند چهره یک بازی ویدیویی است. او همچنین ستاره جلد EA FC 24 بود.