خرید لایک اینستاگرام واقعی

از راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام واقعی از سایت معتبر ناروین فالو می باشد. با این کار اگر صفحه فروش شما دارای لایک زیادی باشد اعتماد کاربران زیادی را به خود جلب می کنید. با این اعتماد سازی افرادی که پیج شما را مشاهده می کنند غالبا تبدیل به مشتری می شوند.

مطابق با تغییراتی که در الگوریتم اینستاگرام اعمال شده، پست های شما را 10 درصد از فالوورهایتان می توانند مشاهده کنند. اما اگر ساعت های اولیه ای که پست انتشار یافته میزان لایک ها بالا باشد اینستاگرام به این نتیجه می رسد که پست شما برای کاربران مفید بوده و به همین منظور به افراد بیشتری نشان می دهد. حال شما می توانید با خرید لایک اینستاگرام واقعی پیجتان را ارتقا دهید تا بتوانید خود را در اکسپلور به کاربران بیشتری معرفی کنید.

حال اگر پست های شما با این روش به افراد بیشتری نشان داده شود میزان مشتریان شما در کسب و کارتان هم بیشتر می شود.

خرید ویو اینستاگرام ارزان و فوری

منظور از خرید ویو اینستاگرام ارزان و فوری این است که میزان بازدیدهای ویدئو افراد در اینستاگرام به واسطه کاربران ایرانی افزایش بیابد.

از موارد تاثیرگذار در افزایش آمار پیج ویوی اینستاگرام می باشد. راه های متنوعی برای بالا بردن ویوی اینستاگرام وجود دارد، که ساده ترین روش آن خرید ویوی اینستاگرام ارزان و فوری است. این روش بسیار مناسب و به صرفه است به گونه ای که به سرعت بازدید پیج بالا می رود.

وب سایت ناروین فالو پکیج سرویس بازدید را با یک قیمت مناسب و به صورت فوری در اختیار کاربران خود قرار می دهد. به جرات می توان گفت خرید ویوی اینستاگرام از بهترین روش ها برای ارتقا پیج به حساب می آید.