خرید بک لینک ارزان همیشه ایده بدی نیست. راه های زیادی برای دریافت و خرید لینک های خوب با قیمت مقرون به صرفه یا حتی رایگان وجود دارد. هر وبسایتی نیز دارای یک پروفایل لینک خاص است که اطلاعات مهمی را در مورد وضعیت آن نشان می دهد. هم کمیت و حتی بیشتر از آن کیفیت بک لینک ها نمایه لینک را تعیین می کند و توسط جستجوگر گوگل ردیابی و ارزیابی می شود.

بیایید در مورد نمایه پیوند بیشتر بیاموزیم و به شما در انتخاب بهتر بک لینک ها کمک کنیم. سپس در مورد آنچه موتور جستجوگر گوگل در مورد دریافت لینک می گوید صحبت خواهیم کرد. هدف این است که بک لینک ها را ارزان و بدون خطر دریافت کنید.

خرید بک لینک ارزان قیمت

از بک لینک تا پروفایل لینک

عوامل زیر نقش مهمی در کیفیت لینک های خریداری شده ایفا می کنند:

1. محبوبیت دامنه

محبوبیت یک دامنه به شما می گوید که چند دامنه مختلف به یک وب سایت اشاره می کنند. منظور ما تعداد سایت های مختلفی است که به سایتی که قصد داریم از آن بک لینک خریداری کنیم، اشاره می کنند. هر چه دامنه های بیشتر و مختلفی باشد، محبوبیت دامنه بیشتر می شود و گزینه خوبی برای خرید بک لینک محسوب می شود.

2. دامین آتوریتی

دامین آتوریتی که از آن با عنوان اقتدار دامنه یاد می شود، در مقیاس 1 تا 100 برای سایت ها ارزش گذاری می شود. هرچه این مقدار بیشتر باشد، نشان می دهد که دامنه ای که به یک وب سایت پیوند می دهد چقدر اهمیت و ارزش دریافت لینک دارد. این معیار توسط شرکت MOZ ارائه شده است و تعیین کننده دامین آتوریتی سایت ها می باشد.

3. محبوبیت لینک

محبوبیت لینک تعداد صفحاتی را که به یک وب سایت پیوند می دهند، محاسبه می کند. علاوه بر کمیت، کیفیت نیز اهمیت ویژه ای دارد. اگر لینک های زیادی در یک وب سایت وجود داشته باشد که از نظر محتوا بسیار مرتبط با موضوع هستند، محبوبیت لینک افزایش می یابد.

4. پیج آتوریتی

پیج آتوریتی که از آن با نام اقتدار صفحه یاد می شود، یکی دیگر از عواملی است که تأثیر زیادی بر پروفایل لینک سایتتان دارد. کیفیت محتوا برای این امر اهمیت ویژه ای دارد. اگر منحصربه‌فرد بودن و ارزش افزوده را ارائه دهد، به عنوان مثال، از طریق مشارکت مهمان از کارشناسان برتر، تأثیر این وب سایت افزایش می یابد. پس اگر قصد خرید بک لینک ارزان قیمت بصورت سایدبار دارید، سایتی را انتخاب کنید که پیج آتوریتی بالا دارند.

5. ارتباط موضوعی

یکی از قوانین اصلی برای ارزان سازی بک لینک ها و اجتناب از جریمه، انجام لینک سازی در سایت ها و وبلاگ های مرتبط (سایت هایی که موضوعی مشابه با کسب و کار شما دارند یا حداقل بسیار نزدیک هستند) می باشد. ارتباط موضوعی اهمیت یک وب سایت را برای یک موضوع خاص توصیف می کند که در قالب محتوا، کلمات کلیدی و بک لینک نشان داده می شود. این در مورد ارزیابی کلی یک موضوع است که به طور ایده آل دارای اطلاعات عمیق و محتوای اضافی است.

بک لینک ارزان

خرید بک لینک ارزان: نظر گوگل چیست؟

امروزه شبکه های پیوند (PBN) دیگر به عنوان تقویت کننده رتبه بندی عمل نمی کنند. البته الگوریتم گوگل نمی تواند هر فناوری را فوراً تشخیص دهد، اما وضعیت همیشه در حال تغییر است.

بنابراین، در ادامه این مقاله از مجله اینترنتی، می خواهیم نظر گوگل را در این باره بررسی کنیم و دستورالعمل های هرزنامه گوگل را بررسی می نماییم.

مجموعه قوانینی که می‌ توان آن‌ ها را در مرکز جستجوی گوگل فراخوانی کرد، به وضوح بیان می‌ کند که کدام ترفندهای دریافت لینک به نفع کاربران نیستند و عمداً توسط گوگل لغو می‌ شوند. این می تواند منجر به رتبه پایین تر یا حذف کامل از نتایج جستجو شود.

برداشت گوگل از این موضوع به شرح زیر است:

پیوندها نقش مهمی در تعیین ارتباط صفحات وب دارند. بنابراین، تلاش برای دستکاری رتبه در نتایج جستجوی گوگل از طریق پیوندها می تواند به عنوان هرزنامه لینک طبقه بندی شود. این شامل هر چیزی است که لینک های سایت شما یا لینک های خروجی از سایت شما را دستکاری می کند.

گوگل در ادامه می گوید:

گوگل لینک های مبادله شده برای پول، کالا، خدمات یا بررسی را به عنوان هرزنامه لینک، تبادل لینک بیش از حد، سیستم های لینک خودکار و لینک های پنهان در امضاها، پاورقی ها و کلمات کلیدی طبقه بندی می کند.

از طرفی گوگل پیوندهای با کیفیت پایین (مثال: دامین آتوریتی و پیج آتوریتی پایین) را دوست ندارد. به عنوان نمونه، اگر بخشی از متن فقط برای جمع آوری کلمات کلیدی مرتبط استفاده شود، که به نوبه خود به وب سایت های مختلف منتهی می شود، این می تواند منجر به کاهش ارزش شود.

مجموعه قوانین مثال زیر را ارائه می دهد:

منبع

بنابراین، آنچه باید از این نکات بفهمیم این است که خرید بک لینک باید با دقت انجام شود و همیشه برای دریافت لینک های خود به سراغ سایت های مرتبط با کسب و کارمان برویم.

خرید بک لینک

2 روش برای دریافت یا خرید بک لینک ارزان

1. تماس با ما (Outreach)

یکی از گزینه های ارتقای محتوا در خدمات لینک بیلدینگ، شبکه سازی با منابع پیوند بالقوه است. تماس با ما (Outreach) به معنای تماس با شبکه ها و شرکت های دیگر برای درخواست بک لینک است. برای این نیز، استراتژی‌ های فرعی متعددی در شبکه وجود دارد، از نوشتن مقالات مهمان گرفته تا محتوای آسمان خراش.

اساساً، آنها یک چیز مشترک دارند: شما یک پست با “افکت واو” دارید و از اپراتورهای وب سایت می خواهید که به آن لینک دهند، یا بک لینک های قدیمی را با لینک های شما جایگزین کنند (زیرا محتوای شما بهتر و به روز است).

برای متقاعد کردن سایت ها و شرکت ها برای دریافت یا خرید بک لینک ارزان قیمت، ارائه مدرک صحیح تخصص و جدیت در زمان مناسب ضروری است.

از این نظر، درخواست های ارتباطی معمولاً از طریق ایمیل های بسیار شخصی سازی شده انجام می شود. در آنها می توانید نشان دهید که با منبع پیوند به طور مفصل برخورد کرده اید و به عنوان یک شریک پیوند عالی، مزایای قابل توجهی برای مصرف کنندگان محتوای مورد نظر ارائه شده دارید.

بر این اساس، روش Outreach نه تنها برای لینک بیلدینگ استفاده می شود، بلکه فرصت خوبی برای شبکه سازی و ارتقای آشنایی شما با دیگر کسب و کارها می باشد.

2. شبکه ها و رسانه های اجتماعی

محتوایی که نه تنها در انتظار مصرف در وب سایت شماست، بلکه در شبکه های مختلف موجود است، منطقاً شانس تعامل را افزایش می دهد. بنابراین، به مخاطبان هدف خود کمک کنید تا محتوای ارزشمند را راحت‌ تر پیدا کنند و فعال شوند!

صفحه رسمی کسب و کار شما در شبکه‌ های اجتماعی مانند ایکس (توییتر)، اینستاگرام و …، مبنای این کار است، همانطور که پست‌ های منظم، اخبار، تصاویر و مطالب گرافیکی نیز وجود دارد. فعالیت‌ های منظم همچنین به اطمینان از اعتماد اولیه به برچسب‌ های شما کمک می‌ کند، که به نوبه خود از اقدامات دریافت پیوند شما پشتیبانی می‌ کند.

خرید بک لینک ارزان

نتیجه گیری

برای خرید بک لینک ارزان قیمت به روش صحیح، باید معیارهای سایت های دیگر را بررسی کنید و مطمئن شوید که هرزنامه نیستند. ما در مجله اینترنتی خود این کار را برای شما انجام می دهیم. در سرویس های ما می توانید بهترین سایت ها را برای بک لینک های ارزان قیمت و به صرفه انتخاب کنید. برای دریافت قیمت و شروع به کار بر روی سئو سایتتان، از طریق صفحه تماس با ما، با ما در ارتباط باشید.