کیوانچ تاتلیتوغ (kivanc tatlitug) یکی از بازیگران مشهور و معروف ترکیه است. کیوانچ متولد 27 اکتبر سال 1983 میلادی است و حوزه بازیگری، مدلینگ و ورزش فعالیت دارد. کیوانچ تاتلیتوغ با ایفای نقش اصلی در تعدادی از سریال های تلویزیونی بسیار موفق ترکیه ای، مانند: عشق ممنوع، منکشه و هلیل و کوزی گونی به عنوان یک بازیگر مهم در ترکیه خود را معرفی کرد. کیوانچ بین سال 2016 تا 2017 میلادی، با ایفای نقش در سریال “جسور و خوشگل” تحسین همگان را برای خود به همراه داشت.

در ادامه این مقاله با بیوگرافی و عکس های کیوانچ تاتلیتوغ همراه مجله اینترنتی ما خواهید بود.

کیوانچ تاتلیتوغ

در بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ گفته می شود که او در شهر آدانا ترکیه بدنیا آمده است. نام پدر کیوانچ اردم و نام مادرش نورتن است. او در میان مصاحبه ای اظهار داشت که پدرش آلبانیایی است.

 

kivanc tatlitug

بنابر گفته کیوانچ تاتلیتوغ، خانواده او بیش از 100 سال است که در این شهر شغل نانوایی دارند. او در یک دبیرستان خصوصی با نام Yenice Çağ تحصیل کرده و در آنجا در ورزش بسکتبال به عنوان فوق برنامه فعالیت خوبی داشته است.

 

کیوانچ تاتلیتوغ

او به دلیل بیماری پدر خود، به همراه خانواده به شهر استانبول ترکیه نقل مکان کرد تا پدرش تحت درمان مناسبی قرار گیرد. او در شهر استانبول به عنوان یک بسکتبالیست حرفه ای زیر ۱۸ سال به باشگاه های بشیکتاش، فنرباغچه، اولکراسپور، فیسکوبیرلیک، گونی سانایی، چوکوروا کولوبو، دولت سو ایشلری و تارسوس آمریکان کولوبو پیوست.

 

عکس کیوانچ تاتلیتوغ

کیوانچ به دلیل مشکلات جسمانی که برایش بوجود آمد، مجبور شد از ورزش بسکتبال دوری کند. کیوانچ تاتلیتوغ در سال 2013 میلادی از دانشگاه فرهنگ استانبول ترکیه فارغ التحصیل شد.

 

عکس های کیوانچ تاتلیتوغ

کیوانچ تاتلتوگ میزبان مسابقات و نمایش های کمی بود. او در سریال نور که در بین سال های 2005 تا 2007 میلادی پخش شد، در نقش شخصیت مهمت شادوغلو ظاهر شد.

 

کیوانچ تاتلیتوگ

کیوانچ در فیلم سینمایی “آمریکایی ها در دریای سیاه” به ایفای نقش پرداخته است. کیوانچ همچنین در سریال های دیگری مانند Menekse ile Halil بازی کرده است که در آن در کنار صدف آوجی بازی کرد.

 

کیوانچ تاتلیتوغ

او همچنین در سریال عشق ممنوع که بین سال های 2008 تا 2010 میلادی در کانال د به نمایش درآمد، به ایفای نقش پرداخته است. کیوانچ همراه با برن ساعت نقش اصلی را در این سریال ایفا کردند.

 

بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ

در بیوگرافی کیوانچ آمده است که صدای دوبله یکی از شخصیت های فیلم Toy Story 3 در دوبله ترکی بوده است.

 

کیوانچ تاتلیتوغ فیلم

لحظه ای تعیین کننده در دوران حرفه ای این بازیگر، زمانی بود که در نقش سکیز در سریال اکشن و عاشقانه ezel بازی کرد.

 

فیلم های کیوانچ تاتلیتوغ

او دو جایزه را برای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در سریال های Aşk Memnu و Kuzey ve Güney دریافت نمود. او همچنین در فیلم درام رویای پروانه با فرح زینب عبدالله نقش شاعر و هنرمند مظفر طیب اوسلو را بازی کرده است.

 

کیوانچ تاتلیتوگ عکس

او برای بازی در نقش مظفر طیب یوسف، برنده جوایز سینمای یشیلچام برای بهترین بازیگر نقش اول مرد و دیگر افتخارات و جوایز مختلف سینمایی شد.

 

عکس کیوانچ تاتلیتوگ

کیوانچ در سال 2014 میلادی برای دومین بار در سریال “سعید و شورا” با فرح زینب عبدالله و در بین سال 2016 تا 2017 میلادی در سریال جسور و خوشگل به ایفای نقش پرداخت.

 

kivanc tatlitug

جالب است که بدانید کیوانچ تاتلیتوغ یکی از پردرآمدترین و سخاوتمندترین بازیگران کشور ترکیه است.

 

کیوانچ تاتلیتوغ و همسرش

او در سال 2016 میلادی در سفارت ترکیه در شهر پاریس با باشاک دیزر ازدواج کرد. باشاک دیزر همسر کیوانچ طراح لباس است.

 

زندگینامه کیوانچ تاتلیتوغ

مطابق با زندگینامه کیوانچ تاتلیتوگ، او با یک زن فرانسوی رابطه ای عاشقانه داشت اما این رابطه دوام چندانی نداشت.

 

کیوانچ تاتلیتوغ اینستاگرام

کیوانچ تاتلیتوغ در اینستاگرام فعالیت زیادی ندارد و تعداد پست های او در این شبکه اجتماعی 88 عدد است. تعدادی دنبال کنندگان کیوانچ تاتلیتوغ در اینستا 4.2 میلیون نفر است و در کشورمان ایران نیز طرافداران زیادی دارد.

 

کیوانچ تاتلیتوغ مدل

کیوانچ تاتلیتوغ مدل ترکیه ای، برنده جایزه بهترین مدل این کشور و بهترین مدل جهان در سال 2002 میلادی شد.

 

کیوانچ تاتلیتوغ بازیگر

کیوانچ تاتلیتوغ قدی برابر با 187 سانتی متر و وزن 85 کیلوگرم دارد. رنگ موهای کیوانچ طلایی و رنگ چشمانش آبی است.