شرکت اپل نخستین بار ایرپاد نسل 3 خود را در سال 2021 میلادی و با قیمت 179 دلار به بازار عرضه کرد، اما تاکنون قیمت خرده فروشی ایرپاد نسل 3 تنها 10 دلار کاهش یافته است. اما هم اکنون شما خواهید توانست یک جفت هدفون بی سیم را با قیمتی کمتر خریداری کنید، زیرا در حال حاضر، سایت خرده فروشی آمازون با قیمت 150 دلار یا ۱۹ دلار ارزان تر از قیمت معمول این روزها به فروش میرساند.

ایرپاد نسل 3 با طراحی جدید

اپل که یک غول فناوری محسوب می شود، در اقدامی ایرپاد مدل نسل 3 را به طور کامل بازطراحی کرد و به این هدفون بی سیم ظاهری جدید همراه با کاهش وزن، ظاهری باریک تر و ساقه کوتاه تر نسبت به مدل های قبلی خود داد.

ایرپاد نسل 3 در فروشگاه آمازون

این هدفون های جدید با سیستم تشخیص داخل گوش بازطراحی شده شرکت اپل عرضه می شوند و از یک حسگر اپتیکال برای تشخیص اینکه آیا واقعا آنها را داخل گوشتان جای داده اید یا خیر، استفاده می کنند. از آنجایی که آنها به تراشه H1 این شرکت مجهز هستند، به راحتی با دستگاه های دیگر اپل جفت می شوند و به Siri همیشه روشن و هندزفری دسترسی خواهند داشت. هنگامی که بخواهد آن را آزمایش و مورد استفاده قرار دهید، به لطف تکنولوژی اپل، یک درایور سفارشی را با یک آمپلی فایر با برد دینامیکی بالا برای “بیس ثابت غنی و عالی” بالا می برد. هنگام استفاده از ایرپاد مدل جدید متوجه افزایش کیفیت صدای آن نسبت به مدل های قدیمی تر خواهید شد. این مدل همچنین قادر به تولید صداهایی می کند که بزرگتر و فراگیرتر است.

ایرپاد نسل 3

ممکن است به دنبال چیزی مقرون به صرفه تر باشید، به همین جهت ما پیشنهاد میکنیم از نسل 2 ایرپاد اپل که در حال حاضر با قیمت 99 دلار یا 60 دلار کمتر از قیمت معمول خود به فروش می رسند، خریداری و استفاده کنید. البته به اندازه ایرپاد نسل 3 اپل پیشرفته نیستند، اما هنوز هم نسبت به اولین AirPods پیشرفت هایی دارند و دارای قابلیت تشخیص داخل گوش و تعویض خودکار دستگاه می باشند.

درباره ایرپاد نسل 3 اپل

ایرپاد نسل 3 برای نخستین بار در تاریخ 26 اکتبر سال 2021 میلادی به بازار عرضه شد. این نسل جدید از ایرپاد از نظر طراحی شبیه به AirPods Pro است و به استثنای حذف نویز فعال، عملکردهایی مانند صدای فضایی، EQ تطبیقی، گواهی IPX4 و عملکرد کنترل شده با سنسور فشار را از آنها بر عهده می گیرد. ایرپاد نسل 3 اپل به صورت مغناطیسی از طریق MagSafe قابل شارژ هستند.

ایرپاد نسل 3

میزان فروش ایرپاد های اپل

تحلیلگران بازار تخمین می زنند که شرکت اپل در سال 2017 میلادی بین 14 تا 16 میلیون ایرپاد را بفروش رسانده است. در سال 2018 میلادی، AirPods با فروش تقریبی 35 میلیون دستگاه، پرفروش ترین لوازم جانبی شرکت اپل بود. نزدیک به 16 میلیون ایرپاد دیگر در نیمه اول سال 2019 میلادی بفروش رسید. طبق نظر تحلیلگران بازار، ایرپادها حدود 60 درصد از بازار جهانی هدفون را تشکیل می دهند.