سوالی که مدیران کسب و کارها باید از خود بپرسند این است که، چگونه تعادلی بین راحت کردن مردم و اجتناب از راحت شدن بیش از حد افراد ایجاد می کنید؟ یک رهبر از کارکنانش می خواهد که هر روز بخواهند وارد شوند و در جهت اهداف شرکت کار کنند. اجازه دادن به کارکنان برای احساس راحتی می تواند به افزایش این احساسات کمک کند. از طرف دیگر، یک رهبر نمی خواهد کارکنانش احساس راحتی کنند. محیط کار به سطح خاصی از آراستگی نیاز دارد.

ارتباطات باز را تشویق کنید

گفتگوهای تشویقی می تواند به تقویت ارتباط داخل شرکت کمک کند. این شامل گوش دادن به بازخورد کارمندان و نشان دادن این است که با اجرای پیشنهادات کارمندان آن را در نظر می گیرید. افراد زمانی که احساس می کنند شنیده می شوند، بیشتر احساس راحتی می کنند. علاوه بر این، ارتباطات می تواند ارتباطات بین کارکنان را افزایش دهد، که می تواند آنها را حتی در محل کار راحت تر کند.

ایجاد محیط کار سالم

ارتباط همچنین می تواند تعارضات در محل کار را حل نماید. تعارض یک محل کار ناخوشایند ایجاد می کند و ارتباط مناسب می تواند به ایجاد یک محیط راحت تر و در عین حال مناسب برای کار کمک کند.

ایجاد مرزها

به طور کلی، زبانی که رهبران در محل کار استفاده می کنند، باید نسبت به زبانی که خارج از محل کار استفاده می شود، دقیق تر باشد. به عنوان مثال، در حالی که ممکن است در بسیاری از محیط ها خارج از محل کار فحش دهند، اما در اکثر مکان های کاری برای کارفرمایان مناسب نیست.

مرزها به ویژه در تعامل با دیگران مهم هستند. محل کار اغلب دارای پویایی قدرت است و رهبران باید آن را در نظر داشته باشند و هیچ کارمندی نباید آنقدر احساس راحتی کند که کارمند دیگری را آزار دهد. صحبت کردن به روش نامناسب راهی مطمئن برای ایجاد احساس ناراحتی در کارکنان است. رهبران باید مرزها را روشن کنند.

انتظارات روشنی داشته باشید

از همان ابتدا، کارفرمایان باید دستورالعمل های روشنی را در محیط کار ایجاد کنند و مجموعه ای از انتظارات را هم از دیدگاه شغلی و هم از دیدگاه آراستگی ایجاد کنند. این دستورالعمل ها باید به راحتی قابل دسترسی باشند تا کارمندان بتوانند در هر نقطه به آنها مراجعه کنند. انتظارات واضح باعث ایجاد احساس راحتی می شود زیرا به کارکنان اجازه می دهد تا بدانند دقیقاً از آنها چه انتظاری می رود و نیازی به زیر سوال بردن هر اقدامی ندارند.

ارائه آموزش کافی

اطمینان از ایمنی کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است. این امر به دلایل زیادی صدق می کند، اما می تواند آسایش مناسب کار کارکنان را نیز تضمین کند. یکی از اولین راه ها برای تضمین راحت نبودن کسی این است که احساس امنیت نمی کند.

ایجاد محیط کار سالم

آموزش کافی فقط مربوط به ایمنی نیست. این به مردم می آموزد که چگونه کارهای خود را به طور موثر انجام دهند، که می تواند عملکرد کارکنان را افزایش دهد. کارفرمایان باید از یک فرآیند جامع پذیرش برای همه کارکنان اطمینان حاصل کنند. وقتی یک کارمند احساس می کند که می داند چگونه کار خود را انجام دهد، در انجام کار فوق احساس راحتی بیشتری خواهد کرد.

کارمندان برای موفقیت در نقش خود نیاز به مقداری آرامش دارند. ارائه این سطح از راحتی برای تجارت شما مهم است. در عین حال، همه راحتی برای محل کار مناسب نیست. برای ایجاد بهترین سطح راحتی در محل کار، رهبران باید ارتباطات را تشویق کنند، مرزها را ایجاد کنند، انتظارات روشنی را تعیین کنند و آموزش های کافی را به کارکنان ارائه دهند. با پیروی از این چهار نکته، کارفرمایان می توانند اطمینان حاصل کنند که کارکنان ارتباطات و دانش لازم را برای انجام راحت و کارآمد کار خود دارند.