کولر گازی گری یکی از بهترین کولر گازی های حال حاضر جهان می باشد زیرا در هر کشوری نمایندگی و خدمات پس از فروش دارد

در کولر گازی اینورتر گری سیستمی برای کنترل موتور طراحی شده است این برای تبدیل جریان می باشد.AC   DC

اینورتر در کولر گازی گری اصطکاک و لرزش موتور را کاهش می دهد و در نتیجه اثری از نشتی گاز نمی باشد و این موجب می شود کولر گازی اینورتر گری در عملکرد خود کم صداتر شوند و این به این دلیل است که کولر گازی معمولی برخلاف اینورترها وقتی به دمای مشخص شده برسند بطور اتوماتیک خاموش و روشن می شوند و در نتیجه صدای زیادی دارند و در عوض کولر گازی اینورتر برای حفظ دما مدام کار می کند و بسیار کم صداتر هستند .

فناوری اینورتر سرعت کمپرسور را کنترل می کند و کمپرسور مدام کار می کند و همیشه سرمایش لازم را فراهم می کند .

به محض رسیدن دمای محیط به دمای مطلوب سرعت کمپرسور از ماکزیمم به مینیمم می رسد و عملکرد مناسبی را بهمراه دارد.

گاز مبرد استفاده شده گری از دو نوع 410 و 22 و 32 می باشد که معمولا” از گاز 410 و 32 بیشتر بهره می برد و این بدلیل سبک بودن این دو گاز و سازگاری هر دو با محیط زیست می باشد و واردات مدل های گری با گاز 22 از سال 2020  به کشور ایران ممنوع می باشد چون که موجب تخریب لایه ازون می شود.

کولر گازی گری اغلب از پلاستیک با مواد اولیه عالی بخاطر سبک بودن آن تولید می شود .

و لوله های آن اغلب مسی یا آلومینیومی می باشد که تاثیر مثبتی بر کارایی کولر دارد و دیگر اجزا از فولاد ضد زنگ یا فلزاتی که مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند تولید می شود .

کولر گازی

قطعات کولر گازی توسط لوله های مسی بهم متصل می باشند در لوله های بی کیفیت موجب نشتی و اثر خنک کننندگی را ندارد و گرما را در خود نگه می دارد . مس ضد خوردگی می باشد و موجب طولانی عمر دستگاه می شود لوله های مسی سریع سرد می شوند ولی لوله های آلومینیومی انرژی بیشتری را صرف می کنند و قابلیت خنک کنندگی کمتری دارند.

خوشبختانه کولر گازی گری از لوله های مسی بهره می برد .

وقتی کولر گازی گری شروع بکار می کند اولین کاری که می کند تمام هوای گرم را به داخل خود می کشد و سپس با عبور از روی کویل ها گرما را گرفته و هوای سرد را از طریق فن به داخل اتاق می فرستد و بدین صورت هوای اتاق را خنک می کند.

پرتاب باد کولر گازی گری خیلی ماهرانه می باشد و بصورت چهار بعدی طراحی شده است به نحوی که به هر چهار طرف اتاق سرما یا گرما را هدایت می کتد و به همین خاطر در کمترین زمان ممکن کل محیط را خنک می کند .

هنگام خرید کولر گازی گری اصلی می توانید موارد ذکر شده را از فروشگاه سوال کنید.

قیمت کولر گازی گری با توجه به رقابت بین تمام برندها مناسب می باشد و با توجه به ویژگی های بالای آن ارزش خریدن دارد و هیچ وقت از خرید خود پشیمان نمی شوید.

کولر گازی گری اصلی

فروشگاه خانه سفید کولر گازی گری را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهد که در طول پنج سال آینده نگران قطعات و یا خدمات نباشید .