نویسندگی یکی از شغل های پردرآمد در اینترنت است. شما به عنوان یک نویسنده در سایت ها، مستحق دریافت پول برای تلاش هایی که برای تولید محتوا می کنید، هستید. کسب درآمد از نویسندگی با یک فرآیند پرتلاطم تحقیق، طوفان فکری، تصحیح و تفکر انتقادی همراه است. بنابراین، هزاران فرصت آنلاین برای ما در دسترس است و سایت های نوشتاری زیادی وجود دارند که برای هر مقاله 100 الی 500 دلار پرداخت می کنند.

در این مقاله از مجله اینترنتی مان قصد داریم به تعدادی از این سایت ها اشاره کنیم.

کسب درآمد از نویسندگی در سایت

سایت: The Write Life

  • مبلغ پرداختی برای هر مقاله: 75 الی 100 دلار

سایت The Write Life، منابع و توصیه هایی را برای نویسندگان ارائه می دهد و آنها برای مشارکت خود به نویسندگان پول می پردازند. طبق اطلاعات درج شده در وب سایت، بسته به طول و پیچیدگی مقاله، بین 75 تا 100 دلار برای هر مقاله پرداخت می کنند. این سایت به دلیل انتشار محتوای آموزنده و جذاب در مورد موضوعات مختلف مرتبط با نویسندگی، از جمله نویسندگی آزاد، انتشارات، بازاریابی و … شناخته شده است. این سایت همچنین منابع و ابزارهای زیادی را برای نویسندگان فراهم می کنند، از جمله هیئت های شغلی، دوره ها، و یک انجمن.

 

سایت: Listverse

  • مبلغ پرداختی برای هر مقاله: 100 دلار

وبسایت Listverse، در مقالاتی مبتنی بر فهرست (top 10) را در طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله تاریخ، علم، سرگرمی و … منتشر می کند. این سایت به خاطر محتوای جذاب و آموزنده خود شناخته می شود و برای نویسندگان نیز پول پرداخت می کنند. طبق اطلاعات درج شده در سایت Listverse، برای هر مقاله ای که برای انتشار در سایت پذیرفته شود، مبلغ 100 دلار پرداخت خواهد شد. Listverse یکی از معدود سایت هایی می باشد که در زمینه محتوای فهرست وار تخصص دارد و مخاطبان زیادی از خوانندگان دارند که از این قالب محتوایی لذت می برند. برای اینکه مقاله شما منتشر شود، باید دستورالعمل های سخت گیرانه آنها را رعایت کند و به خوبی درباره آن تحقیق کنید. مقاله شما نیز باید آموزنده و سرگرم کننده باشد.

 

سایت: A List Apart

  • مبلغ پرداختی برای هر مقاله: 100 دلار

سایت A List Apart، وبسایتی است که بر روی طراحی و توسعه وب تمرکز دارد و به نویسندگان خود که تولید محتوا انجام می دهند پول مناسبی پرداخت می کند. طبق اطلاعات درج شده در این وب سایت، برای هر مقاله ای که برای انتشار پذیرفته شود، مبلغی معادل 100 دلار پرداخت می شود. این سایت به دلیل انتشار مقالات با کیفیت بالا و عمیق در مورد طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با طراحی و توسعه وب، از جمله HTML، CSS، تجربه کاربری و موارد دیگر شناخته شده است. برای اینکه مقاله نوشته شده توسط شما منتشر شود، باید دستورالعمل های گفته شده را رعایت کنید و به خوبی تحقیق، آموزنده و جذاب باشد. این سایت دارای بازدید زیادی از طرف متخصصان وب است که برای دریافت آخرین اخبار، روندها و بینش های صنعت به A List Apart سر می زنند.

 

سایت: VICE

  • مبلغ پرداختی برای هر مقاله: 250 الی 500 دلار

VICE یک شرکت رسانه ای است که اخبار، فرهنگ و سیاست را پوشش می دهد و به نویسندگان برای مشارکت آنها پول مناسبی پرداخت می کند. طبق اطلاعات نوشته شده در این سایت، بسته به طول و پیچیدگی مقاله، مبلغی بین 250 الی 500 دلار برای هر مقاله پرداخت می شود. سایت VICE به دلیل محتوای هیجان انگیز و تحریک آمیز خود شناخته شده اند و مخاطبان زیادی از خوانندگان علاقه مند به رویدادهای جاری، مسائل اجتماعی و فرهنگ دارد. بعد از تولید محتوا، برای اینکه مقاله شما در سایت درج شود، باید دستورالعمل های این شرکت را رعایت کنید و مقاله مورد نظر به خوبی تحقیق، آموزنده و جذاب باشد. مطالب ارسالی شما در طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله سیاست، هنر، موسیقی و … پذیرفته خواهد شد. لطفا توجه داشته باشید که سایت VICE یک رسانه بسیار معتبر است و انتشار در پلتفرم آنها می تواند فرصتی عالی برای نویسندگان برای دستیابی به مخاطبان بزرگ و متنوع باشد.

کسب درآمد از نویسندگی

کسب درآمد از نویسندگی در سایت

هنگام ارسال مقالات به این سایت ها، مهم است که دستورالعمل ها و شرایط ارسال آنها را به دقت بخوانید و اطمینان حاصل کنید که مقاله شما با الزامات گفته شده مطابقت دارد. هنگام نویسندگی در این سایت ها حتما از ایده های خوب و ناب استفاده کنید، تا شانس پذیرش و پرداخت را افزایش دهید.