در سال‌ های گذشته، کسب و کارها در بسیاری از صنایع با کمبود نیروی کار مواجه شده‌ اند که پس از بیماری همه‌ گیر کرونا، چالش‌ های تامین مواد به دلیل جنگ روسیه و اوکراین و فشار مالی عمومی ناشی از افزایش شدید نرخ تورم در آمریکا ایجاد شده است. این مشکلات به این معنی بود که بسیاری از شرکت‌ ها مجبور شدند برنامه‌ های خود را تغییر دهند تا بر مقابله با این مشکل تمرکز کنند.

به عنوان اولین قدم، شرکت ها بودجه خدماتی را که فوراً برای عملیات ضروری نیستند کاهش می دهند.

در حالی که کاهش بودجه در دوران رکود اقتصادی معقول است، تصمیم گیرندگان باید این تصمیمات را به صورت استراتژیک اتخاذ کنند و آینده را در ذهن داشته باشند تا اطمینان حاصل کنند که سازمانشان در زمان کاهش سختی ها در مکان خوبی قرار دارند.

فناوری یکی از بخش‌ هایی می باشد که ممکن است در زمان‌ های سخت شاهد کاهش بودجه در سازمان باشد. این می‌ تواند یک کسب و کار را در موقعیت دشواری برای به حداکثر رساندن فرصت‌ ها در زمانی که در طرف مقابل قرار می‌ گیرد، قرار دهد.

این مقاله از مجله اینترنتی، دلایل متعددی را ارائه می‌ کند که چرا ادامه سرمایه گذاری منابع در فناوری کسب و کار شما، حتی زمانی که با شرایط اقتصادی دشواری روبرو هستید، حیاتی است.

امنیت سایبری همیشه مستقیماً با عملیات تجاری مرتبط خواهد بود

داده ها و اطلاعات یک شرکت از مهمترین دارایی های آن است. نقض های امنیتی می تواند منجر به از دست دادن هزاران دلار شود. وقتی کسب و کار کند است، متخصصان فناوری در یک سازمان ممکن است زمان بیشتری برای ضدگلوله کردن سیستم های خود داشته باشند. این می‌ تواند شامل سیستم‌ های امنیتی جدید، توسعه فرآیندهای سازمانی ایمن‌ تر یا صرف زمان برای ارزیابی مجدد امنیت سیستم‌ های فعلی باشد.

برای یک سازمان بسیار بهتر است که تهدیدات امنیتی را قبل از موعد شناسایی کند تا اینکه مسائلی را در صورت افشای آنها کشف کند. اجازه دادن به امنیت قبل از جایگزینی، یک کسب و کار را در برابر حملات سایبری آسیب‌ پذیر می‌ کند، که رفع آن هم در زمان و هم پول پرهزینه است.

سرمایه گذاری در فناوری

برای جلوتر ماندن از رقبا روی متمایزکننده ها سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری زمان و منابع در فناوری در حالی که رقبا نیستند، زمانی که بازارها دوباره رشد کنند، یک مزیت رقابتی ایجاد می کند. چه سرمایه‌ گذاری‌ ها به شکل نرم افزار، سخت افزار جدید باشد یا صرفاً زمانی که صرف توسعه ابزارهای جدید یا ارائه خدمات می‌ شود، تمرکز مداوم بر فناوری سودمندی زیادی دارد.

هنگامی که تجارت دوباره شروع به کار کرد، داشتن تمایزهایی مانند ابزارها و خدمات جدید به جای توسعه در محل، سودمند است. به روز ماندن در آخرین فناوری برای اینکه یک قدم جلوتر از رقبای خود باقی بماند، ضروری است.

سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات

بهبود خدمات و کارایی مشتری از طریق آموزش کارکنان

سرمایه گذاری در فناوری نیازی به صرف پول ندارد. اگر تصمیم گیرندگان در برابر سرمایه‌ گذاری وجوه برای فناوری جدید مقاومت کنند، سازمان می‌ تواند با پرداختن به ناکارآمدی‌ های فرآیند از طریق آموزش مداوم، برتری خود را حفظ کند.

یک مشکل رایج برای بسیاری از کسب و کارها این است که کارمندان با ابزارها و رویه های آن عادت های بد ایجاد می کنند. استفاده از زمان اضافی در بازارهای کند به این معنی است که یک کسب و کار در اوج عملکرد خود کار می کند و از قبل برای افزایش بار کاری زمانی که بازار دوباره بالا می رود آماده است.

خدمات مشتری نیز یک تمرکز ارزشمند است. کسب و کارهایی که بر تعدیل و اصلاح تجربه مشتری تمرکز می‌ کنند، آماده خواهند بود تا با افزایش حجم کار، بهترین تلاش خود را به کار گیرند و مشتریان بیشتری را نسبت به کسانی که در دوره رکود سرمایه‌گذاری نکرده‌ اند، در آموزش حفظ می‌ کنند.

سرمایه گذاری در فناوری

مدیریت داده آدرس

برای باز کردن پتانسیل کامل داده های یک شرکت در بهبود تصمیم گیری، داده ها باید به درستی ثبت، ذخیره و تجزیه و تحلیل شوند. این امر به ویژه در دوران رکود اقتصادی مهم است، زیرا سطح بالاتری از بررسی در حاشیه وجود دارد. داده های نمایش داده شده به مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی باید صحیح باشد تا اطمینان حاصل شود که خدمات ارائه شده و متمایز کننده ها به درستی ارتباط برقرار می کنند. ارائه داده های دقیق ارائه شده به مدیران اجرایی و تحلیلگران می تواند تفاوت در حفظ مشتری، تصمیمات استراتژیک یا حتی مبالغ بودجه باشد.

این نیز یک نگرانی کارایی است. حتی اگر توصیه های فوق در مورد آموزش کارآمدی برای کارکنان رعایت شود، داده های دقیق و یک منبع حقیقت واحد ضروری است تا آموزش جدید تأثیر مفیدی داشته باشد. این یکی دیگر از سرمایه گذاری هایی است که می‌ توان آن را عمدتاً با زمان انجام داد تا بودجه.

سرمایه گذاری های متفکرانه فناوری در طول سختی ها بعداً سود سهام پرداخت می کند

تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در زمانی که بازار کند است می تواند چالش برانگیز باشد، اما حفظ ذهنیت آینده نگر برای آماده شدن برای پایان دادن به مبارزات ضروری است.

اگر یک کسب و کار می‌ خواهد خود را در بهترین موقعیت برای استفاده از هر فرصتی که ممکن است پیش بیاید قرار دهد، نباید هنگام بررسی سرمایه گذاری های فناوری بالقوه از خود راضی باشد. فناوری به سرعت پیشرفت می‌ کند و شرکتی که برای سرمایه‌ گذاری بسیار محتاط است در حالی که تجارت کند است، بسیار عقب می‌ ماند.

شرکت‌ هایی که سرمایه‌ گذاری‌ های متفکرانه‌ ای در فناوری خود انجام می‌ دهند، چه با خرید سیستم‌ های جدید و چه با اختصاص زمان کارکنان به توسعه و آموزش، از مشکلات مالی بیرون می‌ آیند و آماده هستند تا متمایزکننده‌ های خود را به بهترین نحو نشان دهند.