طبق خبرهایی از حوزه سلامت در کشور روسیه به نظر میرسد که قوی ترین مرد کشور روسیه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

به نقل از رسانه های خبری، آقای Vladimir Sineglazov که زمانی قوی ترین مرد در کشور روسیه بود در سن 61 سالگی بر اثر عارضه ویروس کرونا فوت کرده است. او دارای رکوردهای قدرت زیادی بود و به دلیل نمایش قدرتمند و انعطاف پذیری خود مشهور بود.

ویلادیمیر سینگلازوف پس از ابتلا به ویروس کرونا چند روزی در کما و در بخش مراقبت های ویژه گذرانده بود. بنابر خبرها خواهر ویلادیمیر نیز فقط یک روز قبل از او در اثر همین بیماری کرونا جان خود را از دست داده است.

قوی ترین مرد روسیه

ویلادیمیر سینگلازوف از سال 1990 در شهر خود در کشور روسیه به شهرت دست یافت. گفته میشود که او تاکنون 26 رکورد جهانی را برای خود در کتاب گینس ثبت کرده است. از جمله دو حرکت بی نظیر که توسط کتاب رکوردهای گینس برای بلند نمودن وزنه هنگام انجام باز کردن پاها بین دو صندلی به رسمیت شناخته شده است. ویلادیمیر در سال 1995، چهار بار وزنه 88 کیلوگرم را بلند کرد و سپس وزنه 156 کیلوگرمی را در همان حالت کشیده نگهداشت.

ویلادیمیر سینگلازوف در سال 2009 به عنوان قوی ترین مرد روسیه ای شناخته شد، اما حرفه او پس از مدتی به دلیل مشکلات جسمانی به پایان رسید و ظاهراً مفاصل پاهای او از بین رفته بود. هم اکنون کشور پهناور روسیه با موج چهارم به ویروس کرونا دست و پنجه نرم میکند.