یادش بخیر… قبلنا وقتی یک نفر کارمند نمونه میشد، با یک لوح تقدیر، شاخه گل یا یک مراسم کوچک، ازش قدردانی می کردند. حتی مدیر سازمان ها در مناسبت های مختلف، کادوهایی به رسم یادبود به کارمندانشان می دادند تا از این طریق بتوانند حسن نیت خودشان را ثابت کنند.

اما از یه جایی به بعد، این سنت ها تغییر کردند تا به الان که با شور و شوق بیشتری برگزار می شوند. مثلا هر نهادی در کنار لوح تقدیرها، پک هدیه سازمانی خاصی هم تدارک دیده و تقدیم پرسنل می کند. چون خاصیت دنیای مدرن امروزی این است که با چنین چاشنی هایی، استحکام روابط خود را بالا ببرند.

اما برای این تاثیرگذاری ها چه هدایای تبلیغاتی باید خرید؟ به نظر شما چه هدیه ای برای همکارانتان مناسب است؟

ایده دادن از ما، انتخاب با شما

زمان مطالعه: 6 دقیقه

هدیه دادن، پلی است برای ارتباط گرفتن؛ هدیه سازمانی را جدی بگیرید!

در جامعه ای زندگی می کنیم که عصر ارتباطات است و برای حفظ آن ها باید تلاش کرد. این روابط می توانند ما بین کارفرما-کارمندان، سازمان ها-مشتری ها و کسب و کارهای مختلف باشند. بنابراین اگر می خواهید نتیجه بهتری از این موضوع بگیرید، باید بدانید چه کاری را کی و در چه زمانی انجام دهید؟!

هدایای تبلیغاتی دیجیتال: نوآورانه و جذاب

این وظیفه منابع انسانی یک شرکت است که موقع خرید کادو، روحیات و خلقیات افراد مجموعه خود را در نظر بگیرد. بعضا برخی از کارمندان، باکس هدیه سازمانی همچون ست ورزشی دوست دارند و برخی دیگر بر حسب سلیقه، طرفدار وسایل مدرن و هوشمند امروزی مثل ساعت های هوشمند می باشند.

از این رو هدایای تبلیغاتی دیجیتال به عنوان هدیه سازمانی هوشمند، یکی از گزینه های نوآورانه و جذابی هستند که پیر و جوان، بزرگ و کوچک، زن و مرد آن را می پسندند.

3 پیشنهاد ایده آل برای کارمندان و مشتریان:

پاور بانک:

برای کسانی که دائما با لپ تاپ، گوشی موبایل و سایر وسایل هوشمند سر و کار دارند، پاور بانک بهترین گزینه است.

فلش مموری:

چنانچه مشتری ها یا نیروهایتان دائما به فایل ها و اطلاعاتی نیاز دارند که همراهشان باشند، فلش مموری با ظرفیت بالا می تواند هدیه سازمانی فوق العاده ای برای آن ها باشد.

هدفون:

این لوازم جانبی پرکاربرد، هرگز از مد روز خارج نمی شود. چون برای تلفن های همراه، تبلت ها و … قابل استفاده می باشد. حتی برای جذابیت بیشتر کار می توانید آن ها را با نام برندتان، شخصی سازی کرده و با یک فلش مموری به باکس هدیه سازمانی خاص تبدیل کنید.

شما، تنها سازمان در ارتباط با مشتری هایتان نیستید!

مسلما شما اولین شرکتی نیستید که مشتری ها با آن سرو کار دارند. پس در این بازار رقابتی تنگاتنک باید بتوانید رتبه یک خودتان باشید تا هم مخاطبان جدید جذب کنید و در عین حال مشتریان قبلی خود را وفادار نمایید.

هدیه سازمانی تبلیغاتی همچون ظروف شیک و هنری به شما عزیزان این امکان را می دهند تا به راحتی بتوانید در سیستم بازاریابی خود هدفمند حرکت کنید و موفق باشید.

هزینه ای که برای هدیه سازمانی صرف می کنید؛ در وفاداری کارمندان موثرند.

ضرب المثل “یک دست صدا ندارد” را همه شنیده ایم. پس بدون مقدمه و بی حاشیه سراغ اصل مطلب می رویم. قضیه از این قرار است که:

برخی از مدیران یا بهتر است بگوییم واحد منابع انسانی یک مجموعه…

اعتقادی به هزینه های بالا ندارند و در این خصوص مبلغ زیادی هم نمی دهند. یعنی به این فکر نمی کنند که چه هدیه ای با چه ارزشی باید بخرند؟! و صرفا هدفشان رفع تکلیف است.

این افکار غلط را کنار بگذارید.

در واقع…

باید به این باور برسید که هر حرکت شما در حوزه فعالیتی که دارید، منجر به رشد و پیشرفتتان می شود و خرید هدیه سازمانی نیز از این ملزومات است. همچنین فراموش نکنید که برای تحقق اهداف بلند مدت خود به نیروهای ماهر و توانمندی نیاز دارید که در این مسیر به شما کمک کنند.

همکاری دو سر برد شما…

نیازمند ایجاد انگیزه، افزایش روحیه و تعهد کاری برای کسانی است که به عنوان کارمندان یک سازمان، برای شما کار می کنند. این رضایت دو طرفه، احساس خوش آیندی را درونتان ایجاد می کنند که منجر به وفاداری پرسنل می شود.

در نتیجه…

می توانید با آیتم های تبلیغاتی جدید و لوکس مثل صنایع دستی اصفهان، استراتژی خود را بهتر بچینید. فروشگاه های معتبری همچون “برند آقاجانی” امکان خرید حضوری (در شعب مختلف خود چه در داخل و خارج از کشور) و آنلاین (وب سایت رسمی aghajani.net) را برایتان فراهم کرده اند تا راحت تر بتوانید خرید یا ثبت سفارش کنید.

هدیه سازمانی لوکس

وجه تمایز گیفت های سازمانی آقاجانی: یک خرید و یک حال خوب

چرا صنایع دستی آقاجانی؟

این هدایا به سبب دست ساز بودن، ارزشمند و ماندگار هستند.

این محصولات، بسته بندی منحصر به فردی دارند و

دیگر نیازی به پرداخت هزینه باکس، ربان و … نیست.

زیبایی و تنوع آن ها به اندازه ای است که

دست شما را در انتخاب باز می گذارند.

کیفیت زیرساخت و مواد اولیه دست سازه های هنری

با ارائه شناسنامه اصالت کالا و ضمانت نامه کتبی 10-5 ساله تضمین می شود.

دسته بندی گوناگون و سایز ظرف ها باعث شده که

به صورت تکی یا ست قابل استفاده باشند.

نقش و نگار، رنگ و لعاب، قلم زنی ها و شبکه بری های منحصر به فرد محصولات آقاجانی باعث شده که به راحتی در چیدمان خانه ها و میزبانی های ایرانی جا باز کنند.
تمام این ویژگی ها به دوست داران اهل هنر اجازه می دهد تا در مناسبت هایی همچون روز زن، روز مرد، تولد، عید نوروز، شب یلدا و … از فیروزه کوبی ها، نقره فیروزه، مس و پرداز، گل و مرغ و خاتم آقاجانی ایده بگیرند.

پک هدیه سازمانی

شخصی سازی برندها، با هدایای سازمانی (+حفظ مشتریان فعلی)

در شخصی سازی برند، باید استراتژی متفاوتی را در نظر بگیرید که از میان رقبا، منحصر به فرد و متمایز به نظر برسید.

طبیعتا شیوه خرید هدیه سازمانی نوروز، ست شب یلدا، کارت هدیه سازمانی و …، همگی به طریق مختلف راه های ارتباطی شما را قوی تر و نزدیک تر می کنند. اما این هنر شما است که با چه ترفندی، انگیزشی و هیجانی تر عمل کنید.

در شخصی سازی برند، باید دو چیز را در نظر بگیرید:

  • حفظ مشتریان فعلی
  • جذب مشتریان جدید

طبق چنین چیزی، قدم هایتان را به گونه ای بردارید تا به هدف های خود در کوتاه مدت و بلند مدت برسید. به این روش در اصطلاح «کمپین قطره ای» می گویند.

روش قطره ای یعنی ذره ذره با مخاطب ارتباط گرفتن. بدین صورت که با هدیه ای خاص در زمانی مناسب به مخاطب خود این اجازه را می دهید تا برای ادامه دادن همکاری با شما تصمیم نهایی بگیرد.

این هدیه، درها و پل های ارتباطی جدیدتری را برای مذاکرات جدی تر باز می کنند و در نهایت پاسخی مثبت به این اقدامتان (هدیه دادن) می دهند.

با این ظروف لاکچری، در دو قاره دیگر هم با شرکای تجاریتان در ارتباط باشید 

یکی از راهکارهای کاربردی در میان شرکای تجاری، خرید صنایع دستی ایرانی است که هم فرهنگ و هنر شما را نشان می دهند و هم به سبب دست ساز بودنشان، نشان می دهید که برای طرف مقابلتان ارزش زیادی قائل هستید.

5 ایده فانتزی هنری: برای هر سبک و هر سلیقه ای (ترندهای تبلغیاتی 1403)

آیتم های فیروزه کوبی:(ویژه خانم ها)

گز خوری، آجیل خوری، شیرینی خوری، سرویس چای خوری و…

نقره فیروزه های نفیس:(ست مدیریتی خاص)

کشکول، بشقاب پرنده، شکلات خوری و…

گل و مرغ های پرطرفدار: (ویژه کسب و کارها)

سنگاب، بشقاب، کاسه، شمعدان و …

پک هدیه سازمانی لوکس: (مناسب اعیاد مختلف)

سرویس شربت خوری مینیاتوری گل و مرغ، کاسه و قندان تمام خاتم، سرویس چای خوری مس و پرداز و …

 هدیه سازمانی

صنایع دستی اصفهان، یکی از پرفروش ترین ایده های تبلیغاتی خاصی دکواتیوی هستند که در هر مناسبتی به کار می آیند. برای خرید باکیفیت ترین های بازار، روی کلمه “آقاجانی” کلیک کنید تا فورا به وب سایت رسمی یکی از معتبرترین خط تولیدهای فعال در عرصه صنایع دستی منتقل شوید.

خرید لحظه ای| تحویل درب منزل| ارسال رایگان

کلام آخر: تکنیک های تبلیغاتی، توسعه کسب و کارها

در این محتوا شما را با ابزارهای جدید و مدرنی آشنا کردیم که به پیشرفت و رشد شما در هر جایگاهی کمک می کنند. در هر نوع روابط خود اعم از کاری، مدیریتی، رقابتی، انگیزشی و … هدیه سازمانی را جدی بگیرید و بر اساس بازاریابی قطره ای پیش بروید تا به مرور زمان شاهد بازخوردهای فوق العاده ای باشید.