فناوری هوش مصنوعی با سرعت بالایی در حال تکامل است و هر چند روز یکبار، یک خبر جدید در مورد پیشرفتی جدید در این حوزه به گوش می رسد. مانند خبری که یک ابزار هوش مصنوعی بازدهی بیشتری دارد یا اعلامیه ای که همه چیز را تغییر می دهد، منتشر می شود.

به همین دلیل است که در این مطلب، میخواهیم به معرفی 5 کانال یوتیوب در حوزه هوش مصنوعی بپردازیم. یوتیوبرها بهترین خبرهای هوش مصنوعی را انتخاب می‌کنند و آموزش های مفصلی در مورد نحوه استفاده حداکثری از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT منتشر می کنند.

در اینجا 5 کانال یوتیوب وجود دارد که می توانید برای به روز بودن در مورد هوش مصنوعی تماشا کنید.

1. Matt Wolfe: هوش مصنوعی برای غیر کدنویسان

این یک کانال یوتیوب است که به سرعت در حال رشد است و بر هوش مصنوعی برای غیر کدنویسان تمرکز دارد. در این کانال یوتیوبی، ویدیوهایی در مورد ChatGPT، Midjourney و هر ابزار هوش مصنوعی که محبوبیت پیدا می کند، می توانید بیابید.

یکی از مهمترین ویژگی های این کانال، این است که تقریباً هر روز ویدیوها را با جدیدترین های هوش مصنوعی آپلود می کند. ویدیوهای این کانال معمولا طولانی هستند، اما اطلاعات خوبی را ارئه می دهند. یکی از پربازدیدترین ویدیوهای این کانال، اخبار هفتگی هوش مصنوعی است که در آن همه چیزهایی را که در طول هفته در این حوزه رخ داده است، به صورت خلاصه بیان می کند.

همچنین، یوتیوبر این کانال یک وبسایت با نام FutureTools دارد که در آن همه ابزارهای هوش مصنوعی را در آنجا جمع آوری می کند و آنها را به دسته های مختلف تقسیم می نماید تا علاقه مندان بتوانند بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را پیدا کنند.

 

2. The AI Advantage: هوش مصنوعی به زبان انگلیسی ساده

کانال AI Advantage در یوتیوب نیز به شما کمک می کند با آموزش های ویدیویی کوچک و طولانی که عمدتاً بر بات های ChatGPT و Midjourney متمرکز هستند، قدرت های هوش مصنوعی را درک کنید.

ویژگی مهم این کانال این است که تمام اطلاعات مورد نیاز را در چند دقیقه در اختیار شما قرار می دهد. مانند آموزش 2 دقیقه ای بات مکالمه ChatGPT به زبان شیوا. به این معنی که هیچ کلمه اضافی وجود ندارد که ارزشی به ویدیو اضافه نکند.

 

3. Fireship: اخبار سریع در حوزه هوش مصنوعی

اگرچه مخاطبان اصلی کانال fireship توسعه دهندگان هستند، اما این کانال اخیراً ویدیوهای اخبار سریع هوش مصنوعی را بارگذاری می کند که حتی کسانی که دانش برنامه نویسی ندارند نیز قادر به درک آن هستند.

ویژگی مهم این کانال یوتیوبی “گزارش های کد” آن است که اخبار سریع و آموزنده هوش مصنوعی است. پیشنهاد می کنیم اگر به هوش مصنوعی علاقه دارد حتما این در کانال مشترک شوید.

 

4. PyCoach: آموزش های ChatGPT و Python

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه از ChatGPT و Python بهترین استفاده را ببرید، باید در کانال یوتیوب PyCoach مشترک شوید.

کانال PyCoach برای کسانی مفید است که می خواهند پایتون را برای اتوماسیون، علم داده و غیره یاد بگیرند. ویژگی مهمی که این کانال دارد آن است که از ChatGPT به عنوان دستیار کدنویسی برای خودکارسازی وظایف در اکسل، توسعه وب و علم داده استفاده می نماید. همچنین به شما یاد می دهد که چگونه از طریق تکنیک های مهندسی سریع و ChatGPT API بیشترین استفاده را از این بات مکالمه داشته باشید.

اگر به پایتون و ChatGPT علاقه دارید، حتما در این کانال مشترک شوید.

 

5. All About AI: آموزش های ChatGPT، Midjourney و Stable Diffusion

All About AI یک کانال یوتیوبی است که ویدیوهای هوش مصنوعی فنی و غیرفنی دارد که بیشتر در مورد ابزارهای ChatGPT، Midjourney و Stable Diffusion صحبت می کند.

از ویژگی های مهم این کانال این است که آموزش های زیادی برای استفاده حداکثری از ابزارهای هوش مصنوعی در آن وجود دارد. به عنوان مثال، بسیاری از ویدیوهای مهندسی سریع برای تسلط بر بات مکالمه ChatGPT را خواهید یافت و حتی می توانید نحوه استفاده از GPT-4 برای ایجاد اعلان های برجسته Midjourney را پیدا کنید.