انقلاب هوش مصنوعی ابزارهای زیادی را به وجود آورده است که برای افزایش بهره وری و تغییر کار ساخته شده اند. در این مقاله میخواهیم بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را در دسته های صوتی و تصویری، طراحی، محتوا و پاکسازی تصویر و محتوا منتشر کنیم.

ما پیشنهاد میکنیم فعلا ChatGPT را فراموش کنید. شما با استفاده از این ابزارهای هوش مصنوعی در سال 2023 پشیمان نخواهید شد.

ابزارهای صوتی و تصویری هوش مصنوعی:

  • سایت podcastle.ai

این ابزار هوش مصنوعی نیز برای ضبط باکیفیت استودیویی از رایانه شما کاربرد دارد. این سایت راه حل ضبط با کیفیت بالا و آسان برای پادکست ها، وبینارها و سایر محتوای صوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

  • سایت vidyo.ai

vidyo ابزار هوش مصنوعی به شما برای ساختن ویدیوهای کوتاه از محتوای بلند کمک می کند و به کسب و کارها و افراد امکان می دهد پیام خود را به شیوه ای جذاب و بصری به اشتراک بگذارند.

  • سایت soundraw.io

این ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد موسیقی اصلی، ارائه یک راه ساده و شهودی به مشاغل و افراد برای ایجاد و انتشار موسیقی کاربرد دارد. امکانات اولیه این سایت نیز برای کابران رایگان است.

  • سایت otter.ai

otter یک ابزار هوش مصنوعی برای جمع آوری و به اشتراک گذاری گفت و گوهای جلسات است. با استفاده از این ابزار، تیم ها راحت تر از بحث ها و تصمیم های مهم مطلع می شوند.

  • سایت voicepen.ai

این ابزار هوش مصنوعی می تواند محتوای صوتی شما را به پست های وبلاگ تبدیل کند و تولید محتوای نوشته شده از مکالمات و سخنرانی های ضبط شده را برای مشاغل و افراد آسان تر می کند.

  • سایت krisp.ai

با استفاده از این ابزار هوش مصنوعی شما قادر خواهید بود صداهای پس زمینه، نویزها و پژواک تماس ها را حذف کنید و به کاربران امکان می دهد مکالمات صوتی واضح و حرفه ای را از هر مکانی انجام دهند.

  • سایت beatoven.ai

beatoven ابزار هوش مصنوعی می باشد که موسیقی سفارشی بدون حق کپی رایت ایجاد می کند و به کسب و کارها و افراد امکان می دهد موسیقی منحصر به فرد و اصلی را بدون دردسر مجوز به پروژه های خود اضافه نمایند.

  • سایت cleanvoice.ai

ابزار هوش مصنوعی است که به طور خودکار قسمت های پادکست را ویرایش می کند و ایجاد محتوای باکیفیت و صدای حرفه ای را برای پادکست ها آسان تر می کند.

 

ابزار های هوش مصنوعی برای طراحان:

  • سایت stockimg.ai

این ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر استوک عالی می باشد. این سایت یافتن و استفاده از تصاویر استوک با کیفیت بالا را برای مشاغل و افراد آسان تر می کند. کاربران سایت میتوانند از دیگر تصاویر ساخته شده توسط دیگر کاربران استفاده کنند.

  • سایت looka.com

looka یک ابزار هوش مصنوعی برای طراحی لوگو شما است. این ابزار با ارائه یک راه ساده و شهودی برای کسب و کارها و افراد برای ایجاد هویت برند با ظاهر حرفه ای فعالیت میکند. کار با این سایت بسیار است و در کمترین زمان میتوانید طراحی لوگو برندتان را انجام دهید.

  • سایت flair.ai

flair یک ابزار هوش مصنوعی برای طراحی محتوای مارک دار است و به کسب و کارها و افراد اجازه می دهد تا گرافیک های حرفه ای و عناصر طراحی را به راحتی ایجاد کنند. با ایجاد اکانت در سایت میتوانید 30 تصویر را به رایگان طراحی کنید.

  • سایت patterned.ai

یک ابزار هوش مصنوعی برای تولید الگوهای طراحی، که به کسب و کارها و افراد اجازه می دهد تا الگوهای منحصر به فرد و چشم نوازی را به پروژه های خود اضافه کنند بدون اینکه زحمت ایجاد آنها را از ابتدا داشته باشند. طبق اعلام سایت، کاربران در صورتی نارضایتی از ابزار هوش مصنوعی این شرکت مبالغ پرداختی خود را پس بگیرند.

  • سایت illustroke.com

این ابزار هوش مصنوعی حرفه ای برای تصاویر برداری از اعلان های متنی، ایجاد گرافیک و تصاویر سفارشی کاربرد دارد. این وبسایت کار با پروژه های طراحی را آسان تر می کند.

 

ابزارهای هوش مصنوعی کپی و محتوا:

  • سایت copy.ai

این ابزار هوش مصنوعی میتواند برای تولید محتوا از روی متن مورد استفاده قرار بگیرد. این ابزار با الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی خود، می تواند صفحات فروش، پست های وبلاگ، تبلیغات و موارد دیگر را در عرض چند دقیقه ایجاد کند. متاسفانه این سایت خدماتی به کابران ایرانی نمیدهد. اما شما میتوانید با تغییر آی پی خود از این ابزار استفاده کنید.

  • سایت ocoya.com

ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد و زمان بندی محتوای شبکه های اجتماعی شما. این به شما کمک می‌کند پست های شبکه های اجتماعی خود را بدون زحمت برنامه ریزی و منتشر نمایید. تمامی پلن های این ابزار پولی هستند اما شما میتوانید به مدت محدودی به صورت اریگان از آنها جهت تست ابزار استفاده کنید.

  • سایت unbounce.com

ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن ایمیل های با کارایی بالا. این ابزار به شما کمک می کند ایمیل هایی بنویسید که باز می شوند، کلیک می شوند و به آنها پاسخ داده می شود. این سایت می گوید که با طراحی ایمیل توسط این سایت 30 درصد ترافیک بیشتری را دریافت خواهید کرد. استفاده از این سایت به مدت 14 روز رایگان است.

  • سایت copymonkey.ai

با این ابزار هوش مصنوعی قادر خواهید بود لیست محصولات آمازون را در چند ثانیه ایجاد کنید. این سایت شامل مجموعه ای از ابزارها برای خودکارسازی کسب و کار آمازون شما، از تحقیق در مورد کلمات کلیدی گرفته تا کپی رایتینگ است.

 

ابزارهای هوش مصنوعی تولید محتوا و پاک سازی تصاویر:

  • سایت inkforall.com

یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا، بهینه سازی و عملکرد می باشد. این سایت مجموعه ای از ابزارها را ارائه میدهد که به شما کمک می کند محتوای با کیفیت بالا را سریع بنویسید، محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و عملکرد آن را اندازه گیری کنید تا بتوانید بر اساس داده ها تصمیم بگیرید. به مدت 5 روز میتوانید از این ابزار به صورت رایگان استفاده کنید.

  • سایت thundercontent.com

thundercontent یک ابزار هوش مصنوعی حرفه ای برای تولید محتوا، ویدیو، کتاب و چت است. با استفاده از مدل زبان پیشرفته و الگوریتم‌های یادگیری ماشین، بستری را برای تولید محتوای با کیفیت بالا، از پست های وبلاگ گرفته تا مقاله، در عرض چند دقیقه فراهم می کند. خدمات این ابزار شامل استفاده رایگان 5 روزه است. در صورتی که پلنی را خریداری کنید و منصرف شوید، پول خود را میتوانید پس بگیرید.

  • سایت cleanup.pictures

این ابزار هوش مصنوعی قادر به حذف اشیا، عیوب، افراد یا متن از تصاویر است. این ابزار یک راه حل ساده و در عین حال قدرتمند برای ویرایشگرهای عکس، عکاسان و بازاریابان ارائه می دهد که می خواهند هنگام تمیز کردن تصاویر خود در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنند. کار با این سایت راحت است، کافیست روی اشیا مورد نظر خط بکشید تا در عرض چند ثانیه از تصویرتان حذف شود.

 

ابزارهای هوش مصنوعی

در سال های گدشته ابزارهای هوش مصنوعی صنایع مختلف از جمله بازاریابی، طراحی و تولید محتوا را متحول کرده اند. این ابزارها قادرند زمان و تلاش مورد نیاز برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا را کاهش دهند و در عین حال عملکرد آن را تا حد زیادی بهبود ببخشند. ابزارهای ذکر شده در بالا تنها چند نمونه از بسیاری از راه حل های هوش مصنوعی موجود برای رفع نیازهای خاص شما هستند. از آنجایی که فناوری هوش مصنوعی به تکامل و پیشرفت خود ادامه می دهد و پیچیده تر می شود و میتوان انتظار داشت که در آینده نزدیک شاهد ظهور ابزارهای خلاقانه و مفید بسیاری باشیم. چه یک بازاریاب، چه طراح یا تولید کننده محتوا باشید، این ابزارها قطعاً ارزش استفاده را خواهند داشت. لطفا اگر پیشنهادی برای افزودن دیگر ابزارهای هوش مصنوعی به این لیست دارید، میتوانید آن را برای ما ارسال کنید تا در این مقاله درج کنیم.