سنسور القایی و کاربرد آن

از پر کاربرد ترین سنسور ها در فناوری ، سنسور القایی است. از سنسور القایی در صنایع مختلف مانند پزشکی ،الکترونیک ، خودروسازی ، هوافضا و… استفاده می شود. سنسور القایی باید دارای قدرت بالایی باشد و از کیفیت خوبی برخوردار باشد. این سنسور ها به صورت پیشرفته طراحی شده اند. سنسور های القایی از دسته بندی سنسور های بدون تماس هستند. سنسور های بدون تماس دارای سرعت بالا و طول عمر بالا می باشند. این سنسور ها بدون تماس با کالا ها کار می کنند. سنسور های بدون تماس می توانند در محیط های مرطوب یا آلوده نیز کار کنند. این سنسور ها بسیار پر کاربرد هستند و مقاومت بالایی دارند.

فروش سنسور القایی توسط مرکز تهران اتوماسیون انجام می گیرد و می توانید از طریق این مجموعه خرید سنسور القایی را در نوع مورد نظر با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

 

خرید سنسور القایی

سنسور القایی چیست؟

سنسور القایی از سنسور هایی است که در صنعت از آن استفاده ی زیادی می شود. این سنسور ها برای تشخیص فلزات به کار می روند. استفاده از سنسور القایی با استفاده از تغییرات میدان های الکتریکی و مغناطیسی انجام گرفته و در نهایت اطلاعات لازم به دست می آید. استفاده از سنسور القایی برای مصارف مختلفی می باشد و این سنسور ها در انواع سنسور الکتریکی و سنسور مغناطیسی می باشند. طریقه ی کار سنسور الکتریکی با استفاده از میدان الکتریکی و در سنسور های مغناطیسی با استفاده از میدان مغناطیسی است. کاربرد های سنسور القایی برای اهداف مختلف مانند بسته بندی ، نوشیدنی ، ماشین پرس کفش ، حمل و نقل ، رباتیک، خطوط مونتاژ، ، طراحی خودرو ، لیفتراک و… می باشد. سنسور القایی دارای دقت بالایی است و همچنین به دلیل حساسیت کمی که به محیط دارد می توان از آن در محیط های مختلف بهره برد.

برای خرید سنسور القایی از طریق مرکز تهران اتوماسیون می توانید بهترین انواع این سنسور ها را تهیه کنید. فروش سنسور القایی توسط این مجموعه با کیفیت بالا انجام می گیرد. برای سفارش انواع سنسور ها به سایت تهران اتوماسیون مراجعه نموده و کالای مورد نظر را تهیه نمایید.

نحوه ی کار سنسور القایی

سنسور القایی یکی ازانواع پر کاربرد ترین سنسور های بدون تماس می باشد. عملکرد سنسور القایی به این صورت است که زمانی که شیء در میدان مغناطیسی قرار گیرد ،موجب به هم ریختن نظم امواج شده و در نهایت ، این بهم ریختگی موجب می شود که سنسور متوجه جسم فلزی شود و به این شکل می تواند تفاوت فلزات و غیر فلزات را بداند. بدون تماس با قطعه می تواند فلز بودن یا نبودن آن را تشخیص دهد.

 

خرید سنسور القایی

مزیت های سنسور القایی

  • خطی بودن بالا
  • تکرار پذیری بالا
  • کیفیت بالا
  • سرعت سوئیچینگ بالا
  • عمر بالا
  • سازگاری با محیط
  • نصب آسان
  • دقت بالا
  • تعمیر آسان
  • قیمت مناسب
  • مقاوم در برابر شرایط محیطی

انواع سنسورهای القایی

سنسور القایی در انواع مختلف به تولید می رسد. این سنسور ها از نظر تعداد سیم، خروجی ، ولتاژ تغذیه و… دارای تفاوت هایی هستند. انواع سنسور القایی بر اساس شرایط استفاده از سنسور دارای دسته بندی های می باشند و فروش سنسور القایی به صورت متنوع انجام گرفته و نیاز است که در زمان خرید سنسور القایی با انواع این سنسور ها آشنا شوید. در ادامه می خواهیم به انواع سنسور القایی اشاره کنیم:

  • سنسور القایی فشار بالا

سنسور القایی در مقابل فشار، یکی از انواع سنسور القایی است که استفاده از این نوع سنسور ها برای مواردی است که فشار بالایی وجود دارد. این سنسور ها توانایی تحمل فشار بالایی را دارند. سنسور القایی فشار بالا ساخته شده از فولاد ضد زنگ است و دوام زیادی دارد و می تواند در فشار بالا تحمل زیادی را از خود نشان دهد.

  • سنسور القایی دما بالا

یکی از انواع سنسور القایی، سنسور القایی دما بالا است. استفاده از این سنسور ها برای مواردی است که استفاده از سنسور در دما های بالا انجام می گیرد. استفاده از سنسور القایی دما بالا برای مصارفی مانند محفظه ‌های احتراق ، کوره‌ های صنعتی ،صنایع شیشه و.. انجام می گیرد. بنابراین در مواردی که دما مطرح است می توان از سنسور القایی دما بالا استفاده کرد و می تواند دما های بالا را جواب دهد.

فروش سنسور القایی در این مجموعه در برند های معتبر انجام می گیرد و بدین ترتیب مشتریان از خرید سنسور القایی و سایر محصولات از این فروشگاه رضایت دارند.

  • سنسور القایی مستطیلی

تنوع سنسور های القایی بسیار زیاد است و از انواع سنسور القایی، سنسور القایی مستطیلی می باشد. در این نوع سنسور القایی ، پوشش های مستطیلی وجود دارد و از این نوع سنسور القایی برای مصارف ویژه استفاده می شود. برای مواردی که فضای کمی در اختیار باشد ، سنسور القایی مستطیلی بسیار کاربردی است.

  • سنسور القایی با محافظت بالا

همان طور که گفته شد سنسور القایی در دسته بندی های مختلف موجود است که با توجه به کاربرد و شرایط استفاده می توان نوع مناسبی از این سنسور ها را تهیه کرد. برای شرایط سخت محیطی باید از سنسور هایی مقاوم به شرایط سخت و یا به اصطلاح سنسور القایی با محافظت بالا استفاده کرد.

  • سنسور القایی کاملا فلزی

از انواع سنسور القایی بسیار مقاوم ، سنسور القایی فلزی است که در مقابل ضربه مقاومت بالایی دارد. سنسور القایی فلزی در مقابل خوردگی ، مواد شیمیایی و دفرمگی بسیار مقاوم است. برای مواردی که سنسور القایی در مقابل شستشو و رطوبت قرار دارد می توان از آن استفاده نمود، مانند صنایع غذایی ، داروسازی و…

سنسور القایی مقاوم در برابر جوشکاری

یکی از نمونه های سنسور القایی ، سنسور القایی مقاوم در مقابل جوشکاری است که مقاوم در برابر کار های جوشکاری می باشد. این سنسور در مقابل جرقه ها بسیار مقاوم است. برای این که بتوانید خرید سنسور القایی و سایر تجهیزات اتوماسیون صنعتی را متناسب با کاربرد مورد نظر انجام دهید می توانید از همکاران ما در این مجموعه مشاوره دریافت کنید.

خرید سنسور القایی با قیمت مناسب

خرید سنسور القایی بسیار مهم است زیرا در خرید سنسور القایی باید به کیفیت و دقت سنسور توجه کنید. سنسور القایی توسط تولید کنندگان مختلف به تولید می رسد و برای این که بتوانید این سنسور را در نوع با کیفیت تهیه کنید باید حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. مراکزی که به صورت تخصصی در زمینه ی فروش سنسور القایی و سنسور ها فعالیت دارند می توانند بهترین گزینه باشند. مرکز تهران اتوماسیون از مجموعه های معتبر و تخصصی در زمینه ی فروش سنسور القایی است و می تواند بهترین سنسور القایی را ارائه نماید. تنوع محصولات این مجموعه بسیار زیاد است و متناسب با مصارفی که دارید می توانید نوع مناسبی از سنسور ها را تهیه کنید. از طریق این مجموعه می توانید خرید سنسور القایی با قیمت مناسب را انجام دهید.

 

خرید سنسور القایی

فروش سنسور القایی به صورت آنلاین

برای خرید سنسور القایی و انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی نیازی به مراجعه ی حضوری به این مجموعه ندارید و به صورت اینترنتی می توانید انواع سنسور ها را تهیه کنید. وب سایت تهران اتوماسیون برای عرضه ی محصولات به صورت آنلاتن در نظر گرفته شده است تا مشتریان از سراسر کشور بتوانند خرید سنسور القایی و انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی را از این مجموعه ی معتبر انجام دهند. فروش سنسور القایی به همراه مشاور توسط همکاران ما خواهد بود و می توانید اطلاعات لازم را برای خرید محصولات به دست آورید.

https://teh-automation.com/