دزدی های بیش از حد از ادارجات ها به خاطر امن نگه نداشتن مدارک بسیار زیاد رخ داده که در این خبر به بهترین باکس ها و فضای اداری میرپدازیم تا بتوانید ایمنی مدارک خود را بیشتر کنید.

بهترین فضاهای اداری

 

بهترین فضاهای اداری

از جمله فضاهای اداری میتوان به فایل های کشویی چوبی و فلزی اشاره کرد و یا گاو صندوق که در این مقاله به بررسی بیشتر فایل های اداری یا همان کشو های اداری میپردازیم که ببینیم از چه جنسی میباشد و با چه متریالی زده میشود و کدام مدل ارزش خرید بالاتری دارد.

فایل های اداری چوبی

 

فایل های اداری چوبی

از بهترین و پرفروش ترین فایل اداری میتوان به فایل اداری ام دی افی اشاره کرد که پر فروش ترین مدل آن فایل اداری 3 کشو میباشد که خوبی آن ضخیم و کلفت بودن آن است همچنین به دلیل قیمت به صرفه ای که دارد مورد محبوبیت قرار گرفته است. فایل های اداری چوبی به خاطر راحت بودن ساخت که میتوان طراحی های خاصی در آن بکار برد تنوع بیشتری دارد که در انواع و اقسام کشو ها و ریل ها همچنین با قفل و یا چرخدار زده میشود.

فایل های اداری چوبی و ایمنی آن

ایمنی فایل های چوبی کمی کم است که پیشنهاد میگردد وسایل خیلی مهم را در آن قرار ندهید و صرفا برگه های فاکتور و یا سفارشات را در آن بگذارید و سایلی مانند دسته چک، پول نقد، دلار و …… را در گاو صندوق بگذارید. پیشنهاد میگردد جهت ایمنی بیشتر فایل آن را با قفل و در نهایت تک قفل برای هر کشو خریداری کنید.

فایل های اداری فلزی

فایل های اداری فلزی هم تقریبا از نظر کشو مثل فایل های چوبی میباشد اما به دلیل گرانی فلز خیلی کمتر از آنها استفاده میشود و طراحی های تنوع داری ندارد و صرفا به یکسری نمونه های محدود ختم میشود. فایل های اداری فلزی همچنین سنگین تر از فایل های چوبی میباشد که هم میتوانید خوب برای ایمنی و هم میتواند بد برای جابجا کردن باشد. در مرحله آخر هم بحث به زیبایی میرسد که فایل های فلزی زیبایی چندانی ندارند.

ایمنی فایل های فلزی

 

ایمنی فایل های فلزی

فایل های فلزی به دلیل استفاده آهن در آن ایمنی خوبی را دارد و اگر با قفل گاو صندوقی خریداری گردد بسیار کارآمد است اما باز هم پیشنهاد میگردد وسایل مهم را در فایل فلزی اداری قرار ندهید زیرا گوشت فایل های فلزی ضخیم نیست و ممکن است با چند ضربه باز گردد اما باز هم ایمنی بیشتری نسبت به فایل چوبی خواهد داشت.

خرید فایل های اداری چوبی و فلزی

شما عزیزان میتوانید برای خرید فایل اداری چوبی و فایل فلزی اداری به سایت گروه تولیدی فضاسیستم مراجعه کنید زیرا با گارانتی 36 ماهه و ضمانت بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت بسیار گزینه های خوبی برای خرید جلو شما خواهد گذاشت و میتوانید بنا به سلیقه خود خریداری کنید.