خرید اقساطی کالا با کمترین کارمزد

امروزه با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی، کمتر کسی می‌تواند بدون پس‌اندازی بلندمدت کالای موردنیاز خود را خریداری کند. با این حال در بسیاری از موارد، حتی پس‌انداز کردن برای خرید کالا نیز چندان راهگشا نیست؛ چرا که قیمت اکثر محصولات روزبه‌روز افزایش می‌یابند و نمی‌توان رقم دقیقی برای کالایی که تا سال بعد قصد خرید آن را دارید، تعیین کرد. در چنین شرایطی خرید اقساطی کالا با کمترین کارمزد بهترین گزینه پیش روی شماست. در این مطلب با پلتفرمی آشنا می‌شوید که همه دغدغه‌های مربوط به خرید قسطی کالا را برطرف کرده و بهترین مرجع، برای خرید اقساطی کالاهایی است که شاید همیشه آرزوی داشتنشان را داشته‌اید. از شما دعوت می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

خرید گوشی موبایل اقساطی از الوقسطی

امروزه با توجه بر علاقه مندی مشتریان به خرید گوشی موبایل قسطی وبسایت های زیادی از روش های فروش اقساطی رونمایی کرده اند تا در ضمن احترام به سلایق کاربران از تحمیل هزینه یکجا به کاربران جلوگیری کنند.یکی از بزرگترین سایت های فروش قسطی گوشی موبایل ،سایت الوقسطی است که با اقساط و روش های پرداخت متنوعی مانند کالا کارت بانک مهر،طرح بتای بانک رفاه مخصوص بازنشستگان تامین اجتماعی،خرید با چک و… را برای کاربران خود ایجاد کرده است و مشتریان عزیز می‌توانند انواع گوشی موبایل در برند های اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و نوکیا را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد از این سایت خریداری فرمایند.

خرید گوشی آیفون اقساطی

با معرفی مدل های جدید گوشی آیفون مانند آیفون 15 با ویژگی های برتر کاربران بسیاری به خرید گوشی های اپل ترغیب شدند.امروزه برند اپل پرفروش ترین گوشی های بازار را تولید می‌کند اما به دلیل قیمت نسبتا بالای این گوشی ها،خرید نقدی گوشی اپل برای بخش بزرگی از کاربران کمی دشوار است که این مشکل توسط الوقسطی با طرح های متنوع اقساطی حل شده است.الوقسطی برای خرید اقساطی گوشی موبایل آیفون شرایط خرید از 12 قسطه تا 18 قسطه برای کاربران ایجاد شده است تا بدون نیاز به پرداخت یکجای هزینه به خرید گوشی آیفون مورد نظر خود دست پیدا کنند. شما می‌توانید برای خرید گوشی آیفون اقساطی به سایت الوقسطی مراجعه فرمایید.

 

خرید گوشی آیفون اقساطی از الوقسطی

پرفروش ترین گوشی های آیفون-Apple iphone :

  1. آیفون 13 (Apple iphone 13)
  2. آیفون13 پرو مکس (Apple iphone 13 Pro Max)
  3. آیفون14 پرو مکس (Apple iphone 14 Pro Max)
  4. آیفون 13 پرو (Apple iphone 13 Pro)
  5. آیفون 12پرو ( Apple iphone 12 Pro)
  6. آیفون 14 (Apple iphone 14)
  7. آیفون 14 پرو (Apple iphone 12 Pro)
  8. آیفون اس ای 2022 (Apple iphone SE 2022)

خرید گوشی سامسونگ اقساطی

امروزه سامسونگ با گوشی های قدرتمند و نسبتا اقتصادی خود سهم قابل توجهی از بازار گوشی موبایل را به خود اختصاص داده است.گوشی پرچمدار سامسونگ با نام s24 ultra با دوربین 200 مگاپیکسلی در مقایسه با پرچمدار سامسونگ با نام iphone 15 توانسته است در بسیاری از موارد پیشی بگیرد.تنها نقطه ضعف گوشی های سامسونگ از نظر مشتریان طراحس یکسان در سری های مختلف است که انتظار میرود در سری های جدید گوشی های جدید این برند این مشکل نیز حل شود  سری پرچمدار گوشی های موبایل سامسونگ شامل جدیدترین و پیشرفته ترین گوشی های موبایل این برند هستند که معمولا با عنوان سری گلکسی اس وارد بازار شده اند.از جمله محصولات این سری می‌توان به Galaxy S23 و S22 اشاره کرد. این سری دستگاه ها دارای انواع استاندارد های صنعتی هستند و با طراحی های زیبا و با کیفیت ساخت بالا راهی بازار می‌شوند..برای خرید گوشی سامسونگ اقساطی می‌توانید به فروشگاه الوقسطی مراجعه فرمایید.

 

خرید گوشی سامسونگ اقساطی

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ-Samsung:

  1. گلکسی S23 اولترا
  2.  گلکسی S23
  3.  گلکسی S23 پلاس
  4.  گلکسی Z Flip4
  5.  گلکسی S22
  6. گلکسی S22 پلاس
  7.  گلکسی A12 سامسونگ
  8.  گلکسی A52s 5G سامسونگ
  9.  گلکسی A53 5G سامسونگ

خرید گوشی شیائومی اقساطی

در چند سال گذشته برند شیائومی با تولید گوشی های قدرتمند و اقتصادی خود و عرضه آن به بازار بین الملل بین پرفروش ترین برند های گوشی موبایل در سراسر دنیا قرار گرفته است.این برند با سیاست سود حداقلی از فروش محصولاتش بالاترین مشخصات را با بهترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کند.سری poco برند شیائومی شامل گوشی های گیمینگ قدرتمندی است که به شکل کامل نیاز های کاربران خود را رفع می‌کند. redmi جزء اولین سری گوشی های اقتصادی شیائومی بود که هدف از تولید این سری جذب کاربرانی بود که توانایی خرید گوشی های پرچمدار و گران قیمت شیائومی را نداشتند. در سال 2019 میلادی شیائومی ،ردمی را به عنوان برندی مستقل معرفی کرد و تمرکز خود را روی بازار گوشی های رده بالا قرار داد. امروزه همچنان ردمی گوشی هایی اقتصادی و درحد مدل های پرچمدار تولید و به بازار عرضه می‌کند.شما می‌توانید برای خرید گوشی شیائومی اقساطی به سایت الوقسطی مراجعه فرمایید.

 

خرید گوشی شیائومی اقساطی

چرا الوقسطی بهترین مرکز برای خرید آنلاین و قسطی کالاست؟

مهم‌ترین مزیت الو قسطی ارائه روش‌های متنوع برای خرید قسطی است که با توجه به نیاز خود می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید. به طور خلاصه اولین روش استفاده از کالا کارت بانک مهر ایران است که نیازی به پیش پرداخت نیست. روش دوم خرید کالا با چک (همراه با پیش پرداخت) و سومین راه خرید با طرح بتای بانک مهر مخصوص بازنشستگان تامین اجتماعی است که هر کدام مزایای خاص خود را دارند و نیاز قشر خاصی از مشتریان را موردهدف قرار می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع روش‌های خرید قسطی به وب‌سایت الو قسطی مراجعه کنید. اما چرا تا این اندازه بر بهترین بودن الو قسطی نسبت به دیگر پلتفرم‌های مشابه تاکید داریم؟

1. دریافت کمترین کارمزد (4 درصد سالیانه!!) بین فروشگاه های قسطی

هنگام خرید گوشی اقساطی یا دیگر محصولات به صورت قسطی، هیچ چیز مهم‌تر از کارمزد پایین نیست. چه بسا مشتریانی که به دلیل کارمزدهای بالا، عطای خرید قسطی را به لقایش می‌بخشند و ترجیح می‌دهند کالای موردنیاز خود را با زحمت بسیار به صورت نقد خریداری کنند تا متحمل پرداخت مبالغ زیاد به ازای کارمزد وام نشوند. الو قسطی این دغدغه مشتریان را برطرف کرده و با دریافت کمترین کارمزد حدود سالیانه 4 درصد برای لوازم خانگی (برای لوازم دیجیتال متغییر است) شرایط فوق‌العاده‌ای برای افرادی فراهم کرده است که توان خرید نقدی کالا را ندارند و از طرف دیگر، نمی‌خواهند با خرید قسطی بسیار بیشتر از مبلغ اصلی کالا به صورت یکجا متحمل هزینه شوند.

2. متنوع بودن اقساط و مدت زمان پرداخت

مزیت دیگر خرید از الو قسطی تنوع بالای اقساطی است که پیش روی مشتریان عزیز می‌گذارد. با استفاده از کالا کارت بانک مهر ایران بسته به توانایی مالی و ترجیح خودتان می‌توانید اقساط را هم به صورت 12 قسطه و هم در 18 قسط در مدت زمان طولانی‌تر بپردازید. همچنین می‌توانید با ارائه 8 فقره چک ماهیانه یا 4 فقره چک یک ماه درمیان به مبلغ توافق شده، هر نوع لوازم خانگی از تلویزیون ایکس ویژن یا تلویزیون اسنوا گرفته تا دیگر محصولات خانه و آشپزخانه را خریداری کنید.

3. خرید آنلاین، ارسال رایگان، ضمانت اصالت و بازگشت کالا

برای بسیاری از افراد خرید کالای اقساطی به صورت کاملا آنلاین چندان باورپذیر نیست. خبر خوب اینکه در فروشگاه آنلاین الوقسطی هیچ نیازی به مراجعه حضوری ندارید و می‌توانید هر نوع کالایی حتی گوشی آیفون را تنها با چند کلیک سفارش دهید. اگر قصد خرید قسطی با کالا کارت را داشته باشید، می‌توانید به صورت آنلاین در بانک مهر ایران نسبت به افتتاح حساب اقدام کرده و پس از دریافت کالا کارت، به شکل آنلاین کالای مدنظرتان را خریداری کنید. از طرفی برای خرید قسطی با چک نیز صرفا کافی است چک را برای کارشناسان الو قسطی پست کرده و کالا را آنلاین بخرید.

همچنین به منظور رفاه حال مشتریان عزیز، هیچ مبلغی بابت هزینه ارسال گرفته نمی‌شود و کالای خریداری شده حتی تا دورترین شهرهای ایران به صورت رایگان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال می‌گردد. علاوه بر این، همه محصولات عرضه شده در الو قسطی حداکثر 7 روز ضمانت بازگشت کالا دارند. ضمن اینکه همه کالاها از برندهای داخلی و خارجی با ضمانت اصالت کالای شرکتی به فروش می‌رسند و بنابراین دغدغه‌ای بابت تقلبی نبودن محصول نخواهید داشت.

خرید اقساطی کالا از الو قسطی؛

در این مطلب پلتفرم بی‌نظیری را برای خرید قسطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی معرفی کردیم و توضیح دادیم چرا الو قسطی بهترین گزینه پیش روی همه کسانی است که به دنبال خرید قسطی کالا هستند. با وجود الو قسطی خرید کالاهای نسبتا لوکسی مانند ps5 یا انواع لپ تاپ‌ها و گوشی‌های برند اپل چندان رویای دور از دسترسی نیست و با هر توانایی مالی می‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن کالای موردنظر خود را سفارش دهید.

نکته مهم دیگر در خصوص الو قسطی اینکه تجربیات ارزشمند حاصل از دو دهه فعالیت مستمر در زمینه فروش لوازم خانگی، توشه راه بنیان‌گذارانی است که با هدف افزایش قدرت خرید مشتریان عزیز این پلتفرم را راه‌اندازی کرده‌اند. از این رو خدمات پس از فروش عرضه شده در الو قسطی با هیچ مرکز فروش دیگری قابل مقایسه نیست. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای خرید چیزی که همیشه آرزویش را داشته‌اید، به وب‌سایت این فروشگاه به نشانی aloghesti.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02191091100 تماس حاصل فرمایید.