یکی از تفریحاتی که اکثر گردشگران هنگام سفر به دبی انجام می دهند، شرکت در تور سافاری صحرا است. سافاری صحرا در دبی جذابیت زیادی دارد. تصور کنید: هوای گرم، ماسه های طلایی، تپه های شنی و کلی ماجراجویی. اما همه سافاری های صحرا به یک اندازه ارزش ندارند. چگونه می فهمید که کدام تور سافاری صحرا در دبی ارزش دارد؟ آیا به طور کلی سافاری صحرا در دبی ارزش آن را دارد؟ ما در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد.

درباره تور سافاری صحرا در دبی

تور سافاری صحرا یک سفر یک روزه بسیار محبوب در دبی است و به معنای واقعی کلمه صدها شرکت گردشگری این نوع تور را ارائه می دهند. این تورها می توانند در طول زمان، فعالیت ها و مکان متفاوت داشته باشند. زمانی که تصمیم می گیرید در یک سافاری در صحرا شرکت کنید، باید به نکاتی که در ادامه وجود دارد فکر کنید:

  • صبح یا عصر؟ سافاری های عصرانه صحرا معمولاً با یک نمایش رقص و شام همراه می شوند.
  • به چه فعالیت هایی علاقه دارید؟ شتر سواری، تلماسه سواری، ATV سواری، سندبورد سواری افزونه های محبوب این تورها هستند.
  • سفر یک شبه یا یک روزه؟ برخی از تورها به شما این امکان را می دهند که با هزینه اضافی در زیر ستاره ها اتراق کنید.

تور سافاری دبی

انتخاب یک شرکت تور سافاری صحرای دبی می تواند بسیار دشوار باشد، بنابراین ما برخی از موارد را محدود کردیم. در این انتخاب اولویت بررسی ها کیفیت بوده است.

1. تور سافاری صحرا با رتبه 5 ستاره که شامل تجربه شترسواری، غذا دادن به شتر، 1 ساعت دوچرخه سواری، آب معدنی نامحدود و نوشیدنی های غیرالکلی، سندبوردینگ، بازدید از کمپ صحرا، نقاشی حنا، بوفه باربیکیو و غیره می باشد. این واقعاً بهترین تجربه سافاری در صحرا خواهد بود.

2. سافاری صحرای نیم روزه با بیشتر مواردی که مانند تور قبلی که ذکر کردیم، اما بدون ارائه غذا. همچنین دارای امتیاز 5 ستاره در سایت Viator.

3. سافاری 7 ساعته صحرا، همچنین دارای رتبه 5 ستاره، که شامل ساندبورد سواری، شترسواری، شام بوفه، نقاشی حنا، نمایش رقص و نوشیدنی ها می شود. اما شامل دوچرخه چهارچرخ و کالسکه شنی در تور نمی شود.

همه این تورها دارای رتبه 5 ستاره در سایت Viator هستند و بهترین تجربه ها را برای شما به ارمغان می آورند، بنابراین هیچ یک از آنها را فراموش نخواهید کرد.

شترسواری در سافاری دبی

شترسواری معمولاً بسیار کوتاه است. شما روی شتر سوار می شوید و شتر حدود 15-20 دقیقه در اطراف راه می رود. این یک تجربه شگفت‌انگیز نیست، اما سواری کوتاه هنوز هم بسیار لذت‌بخش است و ارزشش را دارد.

موتور سواری در کویر دبی

اگر در تور سافاری صحرای دبی تجربه موتور سواری داشته باشید لذت سفر شما دوچندان می شود. این چیزی است که باعث می شود تور سافاری صحرا کاملاً ارزشش را داشته باشد، زیرا احساس بالا و پایین رفتن از تپه های شیب دار در یک وسیله نقلیه در فضای باز هیجان‌انگیز است.

قیمت های موتور سواری متفاوت است و اگر تور ارزان تری را انتخاب کنید، چیزهای زیادی را از دست نمی دهید. سعی کنید یک تور معتبر را انتخاب کنید که موتور سواری را در برنامه سفر بدون هزینه اضافی داشته باشد.

ماشین سواری در صحرای دبی

ماشین سواری معمولاً در بیشتر تورهای صحرا رایگان است و راننده شما را با یک وسیله نقلیه چهارچرخ بسته از تپه ها بالا و پایین میکند. بسیار شبیه به موتور سواری است، اما فقط در هوای آزاد نخواهید بود.

با این حال، این یک تجربه سرگرم کننده است و راهی عالی برای دیدن اینکه صحرا واقعا چقدر زیباست. به یاد داشته باشید که اگر فردی هستید که ممکن است در این نوع کارها حالت تهوع داشته باشید، قرص های بیماری حرکت (مانند: دیمن‌هیدرینات، سیناریزین و هیوسین) مصرف کنید.

اسکی روی ماسه دبی

اسکی روی ماسه دبی (سندبوردینگ) معمولاً در اکثر تورهای سافاری صحرا رایگان است. راهنمای تور معمولاً شما را به بالای یک تپه شنی هدایت می کند و تخته هایی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید روی آن اسکی کنید. انجام اسکی روی ماسه واقعاً سرگرم کننده است، اما ممکن است به سرعت خسته شوید، زیرا برای انجام دوباره آن باید دوباره از تپه بالا بروید.

رقص و شام در سافاری صحرا

اگر از طرفداران نمایش های رقص سنتی هستید، پس نمایش رقص را در تور سافاری صحرا از دست ندهید. نمایش ها معمولاً تماشایی هستند و شامل لباس های عجیب و غریب، موسیقی عربی و رقص های باشکوه هستند. اغلب آنها نوعی تنفس آتش / رقص آتش را در برخی مواقع شامل می شوند.

با این حال، اگر به جای نشستن و تماشای یک برنامه بیشتر به صرف زمان بیشتر در صحرا علاقه دارید، ممکن است این نمایش ها را از دست بدهید.

شام در سافاری دبی معمولا یک شام باربیکیو عربی است که می توانید در حین تماشای نمایش از آن لذت ببرید. کیفیت شام از توری به تور دیگر متفاوت است، اما معمولا از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

لباس های سنتی

گاهی اوقات، راهنمای تور شما را به یک فروشگاه لباس سنتی می برد که در آنجا فروشنده ها لباس های سنتی را به شما می پوشانند و سپس از شما می خواهند که آنها را بخرید. اگرچه لباس های سنتی جذاب هستند و در عکس ها عالی به نظر میرسند، اما اگر به این نوع چیزها علاقه ندارید، فقط مؤدبانه به آنها بگویید که علاقه ای به خرید لباس ندارید.

سخن پایانی – آیا سافاری صحرای دبی ارزشش را دارد؟

دبی مظهر یک کلان شهر پر زرق و برق است و ساختمان های بسیار بلند، هتل های بسیار مجلل، مراکز خرید بزرگ بر این شهر حاکم هستند. سافاری در صحرا یکی از تجربه های شگفت انگیز در طبیعت است که آن را از دیگر جاذبه های گردشگری دبی جدا می کند.

برای یک تجربه بهتر، تورهای سافاری صحرای شرکت های معتبر در دبی را توصیه می کنیم. شرکت های معتبر دارای خدمات 5 ستاره است و نه تنها یک تجربه جامع از تور سافاری صحرای دبی را ارائه می دهد بلکه شامل سوار شدن به شن، تپه سواری 4×4، بوفه باربیکیو، شتر سواری و موارد دیگر می شود. همچنین می توانید از بین گزینه های متعددی انتخاب کنید که مناسب شماست.

به طور کلی – بله، سافاری صحرای دبی هنوز ارزشش را دارد. با این حال، توصیه می کنیم تحقیقات خود را انجام دهید و یک تور با رتبه بالا پیدا کنید که شامل تمام فعالیت هایی است که می خواهید انجام دهید. از طرف دیگر، می توانید از فهرست تجربیاتی که برای شما انتخاب کرده ایم، به بالای مقاله رفته و یک تور را انتخاب کنید.

آیا تجربه سافاری صحرای دبی را دارید؟ ارزشش را داشت؟ با درج کامنت به ما اطلاع دهید.