مجید حسینی نژاد مدیرعامل شرکت سفرهای alibaba طی سخنانی اعلام نمود که، فعالیت علی بابا طبق روال ادامه دارد و هیچ یک از حساب های مالی علی بابا مسدود نیست.

به گزارش رسانه های داخلی، آقای حسینی نژاد اعلام کرده است که فقط چند حساب شخصی او در دادگاهی محلی در شهرستان ساوجبلاغ بسته شد است و او از مسیر نظارتی و قضایی درحال پیگیری می باشد.

اختلاف زر ماکارون با علی بابا

قراردادی میان شرکت سفرهای علی بابا و آتیه زر در مهر ماه 1401 انجام شد. البته تا بدین روز جزییات رسمی از این قرارداد به دلیل شرایط حقوقی قرارداد، در دسترس یا قابل انتشار نبوده و اگر انسدادهای بانکی و اختلافات قضایی رخ نمی داد، احتمالا همین مقدار از مناقشه در رسانه ها انعکاس نمی یافت.

طبق اخبار منتشر شده آقای حسینی نژاد بنیانگذار علی بابا گفته است:

شرایط حقوقی قرارداد اجازه نمی دهد پیش از داوری و طی شدن روند قضایی جزئیات بیشتری در مورد این پرونده مطرح شود هرچند من و تیم حقوقی علی بابا از هرگونه شفاف سازی در این زمینه استقبال می نماییم. متاسفانه از دید ما انجام تعهدات در میانه توافق متوقف مانده که خب همین دیدگاه باعث بروز اختلاف شده و در تلاشیم تا از طریق مراجع داوری و قضایی ذی صلاح و به دور از اعمال فشار بتوانیم کاری که به نفع کسب و کار، عدالت و کشور است را انجام دهیم.

مجید حسینی نژاد

مجید حسینی نژاد کیست؟

مجید حسینی نژاد بنیانگذار شرکت سفرهای علی بابا می باشد. حسینی نژاد از پدری ملایری و مادری اهل قم بدنیا آمد. پدر او موسس یک کارخانه تولید کفش بود و او نیز یک کارآفرین بود. مجید حسینی نژاد قبل از علی بابا تجربه کار در شرکت مشاوره نفت و پتروشیمی، کلینیک لیزر پوست و مو و زیبایی، کارگاه تولید نایلون و ساخت و ساز را داشته است. علی بابا در ابتدای راه خود به عنوان آژانس هواپیمایی آفلاین راه اندازی شد. این آژانس هواپیمایی با هشت کارمند شروع به کار کرده و هم اکنون نزدیک به 1000 نفر کارمند دارد.