بازیکنان جان پیرو گاسپرینی(آتالانتا) با متوقف کردن مدافع عنوان قهرمانی(اینتر میلان) سری A در برگامو ایتالیا مانع از رسیدن میهمان خود به رکوردی مهم شدند.
به نقل از رسانه های ورزشی، تیم اینتر میلان شب گذشته مصاف خارج از خانه مقابل تیم فوتبال آتالانتا به تساوی 0 : 0 رضایت داد. نتیجه این مسابقه نه تنها سبب قطع نوار بردهای متوالی نراتزوری(اینتر میلان) (8 برد در سری A) شد، بلکه این تیم فوتبال را از رسیدن به رکورد رقیب قدیمی اش یوونتوس، برای ثبت بیشترین بازی متوالی همراه با گل زده در لیگ فوتبال ایتالیا باز داشت.

تیم اینتر میلان از ماه ژانویه سال 2021 تا شب گذشته، در تمام بازی‌ خود در سری A حداقل یک گل را وارد دروازه حریفان خود کرده بود. بدین صورت که در 39 بازی متوالی در لیگ حداقل یک گل به ثمر رسانده است. اینتر میلان با زدن تنها یک گل به تیم آتالانتا در بازی دیشب میتوانست جزو 3 تیم تاریخ فوتبال باشد که در 40 بازی پی در پی گل میزند.

تنها دفعاتی که یک تیم فوتبالی توانسته است حداقل 40 بازی متوالی همراه با گلزنی را به ثبت برساند، تیم یوونتوس در سال های 2014 و 2017 بوده است که در مرتبه اول 43 بازی و در مرتبه بعدی 44 بازی همراه با گل زده را رکورد کرده است.

پیش از تیم فوتبال آتالانتا، آخرین تیمی که توانست دروازه خود را مقابل اینتر میلان بسته نگه دارد، تیم اودینزه بود که تقریبا 1 سال تقویمی از آن میگذرد.

اینتر میلان قبل از بازی دیشب در شهر برگامو، به همراه تیم بایرن مونیخ تنها تیم های 5 لیگ برتر فوتبال تاریخ قاره اروپا بودند که در تمامی بازی های خود در لیگ گلزنی کرده بودند.

در تصویر زیر میتوانید نتایج و آمار بازی دیشب آتالانتا با اینتر میلان را ملاحظه کنید.

نتایج بازی تیم فوتبال آتالانتا با تیم فوتبال اینتر میلان