یکی از معاملات رایج و معروف در سال‌های اخیر در دنیای بازی‌ها، خریدوفروش اکانت کلش آف کلنز است که از دلایل متعددی برخوردار است. همان‌طور که خودتان نیز به‌خوبی می‌دانید، بازی کلش آف کلنز به‌تنهایی یک سرگرمی به شمار می‌رود و به‌ طور کلی هدف سرمایه‌گذاری ندارد.

خرید اکانت کلش آف کلنز برای عده‌ای به‌اندازه‌ای پراهمیت است که راضی به پرداخت پول زیادی برای آن هستند. این تفکر از سمت این افراد وجود دارد که این کار سبب می‌شود تا آن‌ها راه هزارساله را یک‌شبه رفته و از امکانات و امتیازات بالای کلش آف کلنز در ابتدا بازی برخوردار شوند. اما برای آن که بتوانید این پروسه را طی کنید ابتدا لازم است با فرایند خرید اکانت کلش آف کلنز آشنا باشید. در این مقاله سعی داریم تا به طور کامل به معرفی روش‌های خرید اکانت کلش آف کلنز بپردازیم. تا انتهای این مقاله با ما باشید تا با این روش‌ها به طور کامل آشنا شوید.

خرید اکانت کلش آف کلنز

آشنایی با بازی کلش آف کلنز

قبل از آن که به خرید اکانت کلش آف کلنز بپردازیم خوب است که توضیحات مختصری دررابطه‌ با این بازی بپردازیم. کلش آف کلنز محصول کمپانی سوپر سل است و حدود 9 سال پیش به‌عنوان یک بازی هیجان‌انگیز برای سیستم‌عامل ios توسعه داده شد و دل گیمرهای بسیاری را در ابتدا به دست آورد. محبوبیت این بازی در اکتبر 2013 یعنی یک سال بعد از توسعه برای سیستم‌عامل ios با توسعه برای سیستم‌عامل اندروید افزایش یافت. بازی کلش آف کلنز حاکی از داستان چند قبیله جنگجو است که هرکدام برای یک جنگ تمام‌عیار خود را آماده می‌کنند و هر بار حمله‌های ناگهانی به مرکز پایگاه دشمن اتفاق افتاده و قبیله‌ای که دارای استراتژی بهتر و نیروی بیشتری است پیروز میدان می‌شود.

به‌مرورزمان بازار خرید اکانت کلش بسیار داغ شد و تقریباً هرکسی را که می‌دیدید یک اکانت کلش آف کلنز داشت. جدیت و حساسیت در مورد این بازی روزبه‌روز بیشتر شد اتفاقات جالب و هیجان‌انگیزی دررابطه‌با آن رخ داد. یکی از اتفاقات جالب در این زمینه خرید کلش و خرید اکانت کلش رویال بود. خوب است بدانید که خرید اکانت کلش آف کلنز موجب می‌شود تا افراد تازه‌وارد در این بازی با دست پر به سراغ قبیله‌های مختلف رفته، غنیمت جمع کنند و Level خودشان را در بازی بالاتر ببرند.

خرید اکانت کلش آف کلنز

برای راه‌اندازی بازی کلش آف کلنز ابتدا لازم است این برنامه را از گوگل‌پلی دانلود کنید. حتماً توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه باید اندروید شما بالا 4.4 باشد. اما برای خرید اکانت کلش آف کلنز روش‌های متعددی وجود دارد که در ادامه به معرفی هریک پرداخته شده است. از بین روش‌های موجود راه رایج و اصلی داشتن اکانت گوگل (جیمیل) یا اپل آیدی است. در ادامه ابتدا دو روش خرید اکانت کلش و سپس مراحل فعال‌سازی از طریق اکانت گوگل یا اپل آیدی به طور کامل معرفی شده است.

روش اول : خرید اکانت کلش آف کلنز از طریق سایت های واسطه و پول ایران

در ایران سایت‌های واسطه بسیار زیادی وجود دارند که در این زمینه خدمات‌رسانی می‌کنند. این‌سایت ها با فراهم‌آوردن یک بستر بسیار مناسب برای خریدار و فروشنده معامله را انجام می‌دهند. شما برای خرید اکانت کلش می‌توانید به این‌سایت ها مراجعه کنید. خوب است بدانید که این سایت‌ها پورسانت خودشان را نیز به پول ایران گرفته و قوانین فسخ و معامله مخصوص خودشان را ارائه خواهند داد.

در داخل کشور نیز وبسایت نوین کلش با آدرس novinclash.ir برای خرید و فروش بازی های آنلاین فعالیت میکند. این وبسایت با سابقه بالا و فعالیت خوب در تمام کشور شناخته شده است و معتبرترین سایت واسطه گری در کشور است.البته جهت سهولت کار میتوانید از کانال تلگرام کلش این وبسایت استفاده کنید برای پیوستن به کانال تلگرام نوین کلش آیدی novinclash@ را در تلگرام جستجو کنید و در کانال عضو شوید. از مزیت های عضویت در کانال این است که اکانت های مناسب را در سریعترین زمان مشاهده میکنید. جهت دنبال کردن پیج اینستاگرام نوین کلش آیدی novinclash.ir را در اینستاگرام جستجو کرده و پیج یافته شده را دنبال کنید. سایت نوین کلش به درگاه امن زرین پال وصل است و این یعنی مدیر وبسایت احراز هویت شده است و لوگوی زرین پال در انتهای سایتشان موجود است. همچنین درگاه امن زرین پال امکان خرید آنلاین امن و راحت را به خریداران میدهد.

در وبسایت مذکور علاوه بر اکانت های کلش آف کلنز سایر بازی های آنلاین نیز معامله میشوند. خرید کلن کلش و فروش آن یکی دیگر از فعالیت های وبسایت نوین کلش است. از سایر بازی ها میتوان به بازی های کالاف دیوتی ، پابجی موبایل ، براول استارز و کلش رویال اشاره کرد که در این فروشگاه خرید و فروش میشوند.

روش دوم: خرید اکانت کلش آف کلنز با دلار

شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی igvault اکانت موردنظر خود را با مشخصاتی که به طور کامل در این‌سایت ذکر شده است انتخاب و با دلار خریداری کتید. خوبی سایتی که در بالا معرفی کردیم، این است که همه اکانت‌ها را با مشخصات کاملشان معرفی کرده و برای خرید در دسترس خریداران قرار می‌دهد. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید با کلیک روی هر اکانت میزان Town Hall Level، Royal Champion Level یا اطلاعاتی مهم دیگر مشاهده کنید و سپس تصمیم بگیرید.

اقدام از طریق تنظیمات گوگل

در این مرحله نیاز است تا بعد از به پایان رساندن یکی از روش‌های خرید اکانت کلش آف کلنز و دانلود این بازی به سراغ Google Setting رفته مراحل زیر را به‌درستی انجام دهید.

  • گزینه Connected Apps را انتخاب نمایید.
  • اپلیکیشن بازی کلش آف کلنز را باز کنید.
  • گزینه Disconnect را انتخاب کنید.
  • پسورد و اکانت خریداری‌شده را وارد کنید.