زندگی و تحصیل در انگلستان آرزوی بسیار از افراد است. دانشجویان هندی نیز به طور فزاینده ای به دنبال تحصیل و زندگی در این کشور هستند تا به رویاهای خود برای تحصیل و حرفه جهانی دست پیدا کنند.

با بیش از 120 هزار دانشجوی هندی که در سال های 2021 الی 2022 میلادی در انگلستان تحصیل می کنند، دانشجویان هندی در میان بزرگترین جوامع دانشجویی بین المللی در انگلستان هستند. در طی سال های گذشته، تعداد دانشجویان هندی که انگلستان را برای تحصیل و زندگی انتخاب می کنند، هر ساله به طور مداوم افزایش پیدا کرده است. علت آن این است که دانشجویان در آرزوی کسب مدارک علمی معتبر جهانی و تحصیلات با کیفیت بالا از برخی از دانشگاه های برتر جهان هستند.

بر اساس داده های منتشر شده توسط آژانس آمار آموزش عالی، کشور انگلستان شاهد افزایش 50 درصدی سالانه در تعداد دانشجویان هندی شاغل به تحصیل در این کشور در سال های 2021 و 2022 میلادی بوده بود. این آمارها حاکی از آن است که، ترجیح فزاینده دانشجویان هندی برای انگلستان به عنوان مقصد تحصیلی آنها در خارج از کشور به دلایل مختلف از جمله طیف گسترده موضوعات، تعداد مناسب فرصت های بورسیه تحصیلی و دوره های تحصیلی مورد تحسین جهانی است.

تحصیل در انگلستان

کشور انگلستان با سابقه طولانی خود در استقبال از دانشجویان بین المللی از سراسر دنیا، به دانشجویان کشورهای مختلف تجربه ای آکادمیک و زندگی ارائه می دهد که به دلیل هزینه مقرون به صرفه زندگی، فرهنگ فراگیر و متنوع و محیط امن دانشجویی دوستانه، به سختی می توان آن را در سطح جهانی شکست داد.

امروزه اکثر کارشناسان بر این باورند که ابتکارات اخیر دولت انگلستان، مانند مسیر فارغ التحصیلان و طرح حرفه ای های جوان، توانسته است سهم عمده ای در افزایش انتخاب دانشجویان برای انگلستان داشته باشد. یکی دیگر از ابتکارات دولت این کشور، توافقنامه شناسایی متقابل مدارک بود که توسط هند و بریتانیا در سال 2022 میلادی امضا شد. از دلایل این توافقنامه میتوان به رسمیت شناختن مدارک تحصیلی و مدارک تحصیلی عالی یکدیگر بود. این توافقنامه به هندی های بیشتری امکان می دهد برای تحصیل و زندگی در انگلستان درخواست دهند.

در حالی که علاقه به تحصیل در انگلستان همچنان زیاد است، بسیاری از دانشجویان، والدین و معلمان فکر درخواست برای زندگی و تحصیل در انگلستان را سخت می دانند. برای مقابله با این مسئله و کمک به دانشجویان برای دستیابی به تمام ابزارها، منابع و دانش مورد نیاز، وبسایت Economictimes میزبان یک انجمن آموزشی تعاملی با عنوان زندگی و تحصیل در انگلستان خواهد بود تا در مورد هر چیزی که به آن نیاز دارید اطلاع یابید. این رویداد که توسط EconomicTimes میزبانی می شود، با همکاری شورای انگلستان، ویزا و مهاجرت انگلستان و انجمن بین المللی ارتباط دانشگاه های بریتانیا ارائه می شود.

تحصیل در انگلستان

این رویداد که برای روز 28 مارس برنامه ریزی شده است، مجموعه ای از سخنرانی ها، بحث های پنل و یک جلسه پرسش و پاسخ تعاملی زنده (Q&A) برای پاسخ به تمام سوالات دانشجویان در موضوعات زیر خواهد بود.

  • چرا و چگونه برای تحصیل در انگلستان اقدام کنیم
  • راهنمای کار دانشجویی برای کار با نمایندگان
  • از فرصت های بورسیه تحصیلی می توانید استفاده کنید
  • سیاست ها و نکات ویزا و مهاجرت
  • زندگی دانشجویی در انگلستان
  • چگونه با تحصیل در انگلستان شغل خود را ارتقا دهید

چگونه برای تحصیل در انگلستان اقدام کنیم؟

هر آنچه که باید در مورد فرآیند درخواست تحصیل در انگلستان بدانید، در این رویداد گفته خواهد شد. اینکه چگونه دانشگاه مناسب خود را انتخاب کنیم، چه معیارها و الزاماتی را باید در نظر داشته باشید، چگونه می توانید بیانیه هدف خود را بدست آورید و توصیه نامه مناسب را دریافت کنید و سوالات دیگر. بعد از گرفتن پاسخ این سوالات برای تحصیل در این کشور میتوانید اقدام کنید.

چرا تحصیل در انگلستان؟

در این رویداد می فهمید که چرا انگلستان مقصد تحصیل در خارج از کشور برای مدیران و رهبران جهان است، زیرا بیش از یک نفر از هر چهار رهبر برتر جهانی در دانشگاه های انگلستان تحصیل کرده اند. همچنین دوره ها و موسسات آموزشی را که می توانید در نظر بگیرید و دوره های آموزشی جایگزین و اضافی را که می توانید انتخاب کنید، کشف کنید. گزینه های تحصیل و زندگی، هزینه های زندگی، فرهنگ دانشجویی، از جمله دلایل دیگری که باعث می شود انگلستان تجربه دانشجویی را فراهم کند که شکست دادن آن دشوار است.

فرصت های بورسیه

در مورد طیف وسیعی از بورسیه های تحصیلی در دسترس شما، از بورسیه های تحصیلی GREAT و Women in STEM گرفته تا بورسیه های مشترک المنافع و دانشگاه های خاص اطلاعات کسب کنید. جزئیاتی مانند نحوه درخواست، میزان رقابت آنها، آنچه که می توانید انجام دهید تا متمایز شوید و از میانگین ارزش بورس تحصیلی اطلاع یابید.

سیاست ها و نکات ویزا و مهاجرت

بیشتر ویزاهای انگلستان (25 درصد از کل) در سال 2022 میلادی برای هندی ها صادر شده است، از جمله رکورد تعداد دانشجویان هندی. فرآیندها و سیاست های مختلف ویزا، نحوه درخواست آنها را بدانید. در این جلسه، همه چیز را در مورد فرآیند ویزای دانشجویی، نحوه ارائه یک درخواست ویزای خوب، مسیر فارغ التحصیلی و مزایای آن، ضرب الاجل هایی که باید در نظر داشته باشید و مسائل رایج، چالش ها و اشتباهات و چگونگی آن اطلاعات کسب کنید.

تحصیل در انگلستان

چگونه با تحصیل در انگلستان شغل خود را ارتقا دهید

در این رویداد اطلاع خواهید یافت که، چگونه دانشگاه های انگلستان می توانند به شما کمک کنند تا در جاه طلبی های شغلی تان، حمایت هایی که دریافت می کنید و چگونه تحصیلات در انگلستان شما را برای زندگی آماده می کند. همچنین شما می توانید درباره مسیر فارغ التحصیلان و طرح حرفه ای های جوان اطلاعات بیشتری کسب کنید و حرفه خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. همچنین بدانید که چگونه یک مدرک تحصیلی در انگلستان موقعیت های کاری ارزشمند و فرصت های توسعه مهارت را به عنوان بخشی از تحصیلات برای شروع حرفه خود به شما می دهد. هنگامی که تحصیلات خود را به پایان رساندید، مدرک تحصیلی انگلستان نیز می تواند کار شما را آغاز کند و به شما کمک کند تا جاه طلبی های خود را برای یک حرفه طولانی و موفق محقق کنید. فارغ التحصیلان این کشور را میتوان از شاغل ترین افراد در سراسر دنیا محسوب کرد و فارغ التحصیلان دانشگاه های انگلستان نسبت به همتایان خود که در جاهای دیگر تحصیل کرده اند درآمد بیشتری کسب می کنند و پیشرفت می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زندگی و تحصیل در انگلستان، چشم انداز بازار کار انگلستان و اینکه چگونه تحصیل در انگلستان می تواند به شما کمک کند تا جاه طلبی های شغلی خود را طی کنید و حرفه خود را به سطح بعدی ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت این رویداد (EconomicTimes.com) مراجعه کنید و ثبت نام نمایید.