نایلون ها نقش بسیار مهمی در صنعت بسته بندی دارند. با استفاده از نایلون ها می توان بسته بندی های خوبی را با قیمت ارزان انجام داد. نایلون های استرچ نایلون هایی شفاف با قابلیت کشسانی بسیار بالا می باشند. این نایلون ها در مقابل پارگی مقاومت بالایی دارند. نایلون استرچ یا فیلم استرچ  ، از مواد پلیمری ساخته می شود و آن را به نام های مختلف مانند فیلم استرچ، استرچ غذایی، استرچ صنعتی، سلفون مبلی ، سلفون پالت و….می شناسند. فیلم استرچ ، پلاستیکی با چسبندگی بالا است و به وسیله ی آن می توان بسته بندی منسجمی را ایجاد کرد. این نایلون از ورود آلودگی ، رطوبت و گرد و خاک به داخل بسته بندی ها جلوگیری می کند و پوششی مناسب را ایجاد می کند. استفاده از نایلون استرچ هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی انجام پذیر است. در خطوط تولید کارخانجات از دستگاه های استرچ کش استفاده می شود. این دستگاه ها در انواع مختلف برای مصارف مختلف می باشند. نایلون استرچ به صورت رولی عرضه می شود و امکان فروش فله ی آن ب دلیل چسبندگی بالا، وجود ندارد. شما می توانید این نایلون را در عرض های مختلف تهیه نمایید.

شرکت دریا پلاستیک از مراکز توزیع فیلم استرچ و انواع نایلون های بسته بندی می باشد. بنابراین اگر به دنبال خرید نایلون استرچ و انواع نایلون های با کیفیت برای بسته بندی محصولاتتان هستید ، می توانید خرید نایلون استرچ را به صورت مستقیم از تولید کننده از طریق سایت دریا پلاستیک انجام دهید.

 

خرید فیلم استرچ

نایلون استرچ چیست؟

استرچ در لغت به معنای کشسان بودن است و این نام برای فیلم استرچ گذاشته شده زیرا این نایلون ها بسیار کشسان هستند. نایلون استرچ برای کالا ها لفافی ارزان و موثر است. از دیگر خواص نایلون استرچ می توان به چسبندگی بالای آن اشاره کرد. این نایلون به کالا ها می چسبد و به شکل کالا در می آید. از نایلون استرچ برای بسته بندی انواع کالا ها می توان بهره برد. برای بسته بندی مواد غذایی، استفاده ی زیادی از فیلم استرچ می شود و این نایلون ها بهداشتی بوده و موجب حفاظت از مواد غذایی می شوند. از نایلون های استرچ می توان به نایلون استرچ کشاورزی اشاره کرد که در بخش بسته بندی علوفه از آن استفاده ی زیادی می شود. همچنین نایلون استرچ پالتی برای بسته بندی پالت ها در کنار هم به کار می رود. بنابراین نایلون استرچ دارای تنوع و کاربرد های زیادی است.

انواع فیلم استرچ

فیلم استرچ به طور کلی در دو نوع نایلون استرچ پلی اتیلن و پی وی سی می باشد. هر یک از این نایلون ها دارای کاربرد های خاصی هستند که به آن اشاره می کنیم:

  • استرچ پلی اتیلن

نایلون استرچ پلی اتیلن از انواع فیلم استرچ است که برای بسته بندی لوازم خانگی ، پالت ، جعبه و.. به کار می رود.

  • استرچ پی وی سی

نایلون استرچ پی وی سی از دیگر انواع نایلون استرچ است. از این نوع نایلون استرچ برای بسته بندی مواد غذایی و محصولات بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

تعداد لایه های نایلون استرچ

نایلون استرچ در تعداد لایه های مختلف به تولید می رسد. تعداد لایه های نایلون استرچ شامل تعدادی از لایه ها بر روی هم نمی باشد و در واقع روش تولید این نایلون ها به صورت چند لایه بوده تا بتوان بافت نایلون استرچ را مقاوم تر کرد. به صورتی که نایلون ها در انواع چند لایه ، مقاومت بالاتری دارند. فیلم استرچ در تعداد لایه های بیشتر دارای بافت محکم ، کشش پذیری بالا ، تحمل بیشتر در مقابل پاره شدگی، انسجام بیشتر و کشش عرضی بیشتر می باشد. بنابراین در صورتی که مقاومت نایلون استرچ برای شما خیلی مهم است باید انواع چند لایه ی نایلون استرچ را تهیه کنید. برای خرید فیلم استرچ یک لایه و چند لایه از طریق شرکت دریا پلاستیک، انواع بهترین نایلون ها را تهیه کنید. خرید فیلم استرچ از طریق این فروشگاه به صورت اینترنتی انجام پذیر است.

 

خرید فیلم استرچ

مزایای نایلون استرچ

فیلم استرچ از نایلون های بسته بندی مهمی است که در میان پلاستیک ها دارای مزایای زیادی می باشد. فیلم استرچ از ورود گرد و خاک و آلودگی به داخل بسته ها جلوگیری می کند. همچنین رطوبت ، باران و… به داخل بسته ها راه نمی یابند که خود باعث حفاظت خوب می شود. نایلون استرچ دارای استحکام و ثبات بالا برای بسته ها می باشد. کالا ها در کنار هم و با ثبات بالایی قرار می گیرند. نایلون استرچ در انواع نایلون استرچ شفاف و نایلون استرچ رنگی می باشد که نوع شفاف این نایلون ها بسیار پر مصرف است. در مواردی افراد برای داشتن تبلیغات و برندینگ از نایلون استرچ رنگی هم استفاده می کنند.

فیلم استرچ با کیفیت

کیفیت فیلم استرچ از موارد مهمی است که در زمان خرید نایلون استرچ برای به آن توجه داشته باشید. برای این که بتوانید بسته بندی خوبی را داشته باشید ، باید از متریال با کیفیت هم استفاده کنید. استفاده از ماشین آلات صنعتی بروز موجب کیفیت بالای نایلون استرچ می شود. با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته می توان نایلون استرچ را با ضخامت کمتر و در تعداد لایه های بیشتر تولید کرد. همچنین استفاده از ماشین آلات پیشرفته در شفافیت نایلون استرچ موثر است. در شرکت دریا پلاستیک برای تولید نایلون استرچ از مدرن ترین دستگاه ها و تجهیزات استفاده می شود و به همین دلیل ، محصولات این مجموعه کیفیت بسیار بالایی دارند.

خرید نایلون استرچ با قیمت ارزان

برای خرید نایلون استرچ ، توجه به قیمت بسیار ضروری است ، اما قیمت در کنار کیفیت در نظر گرفته می شود و به همین جهت قیمت را باید بر اساس کیفیت بسنجید ، زیرا در بازار انواع فیلم استرچ ها وجود دارند که تولید تولید کنندگان مختلف بوده و دارای سطح کیفی مختلف هستند و نایلون استرچ با کیفیت بالا ، قیمت بالاتری هم دارد زیرا در ساخت نایلون استرچ با کیفیت از تجهیزات مدرن و متریال با کیفیت استفاده شده است. در این مجموعه شما با تنوع بالایی از فیلم استرچ روبرو هستید و انتخاب آسانی خواهید داشت. قیمت نایلون استرچ در این مجموعه مناسب است و با اطمینان از قیمت، خرید نایلون استرچ را انجام خواهید داد. فروش نایلون استرچ از طریق این مجموعه به صورت اینترنتی انجام می گیرد و افراد می توانند خریدهایشان را به صورت آنلاین و بدون صرف زمان زیادی انجام دهند.

 

خرید فیلم استرچ

خرید فیلم استرچ به صورت اینترنتی

امروزه افراد دیگر کمتر برای خرید کالا ها به صورت حضور به فروشگاه ها مراجعه می کنند زیرا فروشگاه های زیادی در بستر اینترنت فعالیت دارند و زمینه ای را فراهم نموده تا بتوانید خرید نایلون استرچ را با کیفیت بسیار بالا انجام دهید. فروش نایلون استرچ به صورت اینترنتی توسط دریا پلاستیک در نظر گرفته شده است تا بتوانید خرید نایلون استرچ را در زمان کوتاه از طریق این مجموعه ی معتبر انجام دهید. دریا پلاستیک دارای سال ها فعالیت در زمینه ی توزیع نایلون می باشد و حجم گسترده ای از نایلون ها را به دست تولیدی ها می رساند. اگر شما هم برای بسته بندی محصولاتتان نیاز به فیلم استرچ ، نایلون حبابدار ، نایلون شیرینگ، نایلون عریض و.. دارید به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید و خریدتان را از طریق این مجموعه با اطمینان از کیفیت و قیمت انجام دهید.

https://daryapelastic.com/