آیا موقعیت مکانی می تواند بر درآمد افراد تأثیر بگذارد؟ یک مطالعه جدید از سایت Career نشان می دهد که حداقل برای دارندگان مدرک لیسانس، مطمئناً چنین است.

اگر امسال فارغ‌التحصیل می شوید یا به تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اید، کسب درآمد ممکن است آسان‌تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید، فقط باید به یکی از ایالت های آمریکا که در ادامه اشاره خواهیم کرد بروید.

طبق تحقیقات صورت گرفته، میزان درآمد یک فارغ التحصیل دانشگاهی در آمریکا در مقایسه با همتایان غیر فارغ التحصیل خود، به شدت به دو عامل زیر بستگی دارد:

1. مجموعه مهارت شما

2. محل زندگی شما

و در برخی از ایالت های آمریکا کارفرمایان به دلیل مدرک تحصیلی شما به میزان قابل توجهی بیشتر از سایرین پرداخت می کنند.

مطالعه Career داده های سرشماری کشور آمریکا را بررسی کرد و شهرها و ایالت های آمریکا را با بالاترین درآمد و دستمزد برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نشان داد. از بین همه ایالت ها، ایالت کالیفرنیا بالاترین رتبه را دارد، با فارغ التحصیلان دانشگاهی به طور متوسط ​​96٪ بیشتر از غیر فارغ التحصیلان و در شهرهای برتر برای مشاغل پردرآمد برای افرادی که دارای مدرک لیسانس هستند، 40 درصد از شهرهای فهرست شده در ایالت کالیفرنیا مستقر هستند.

کالیفرنیا، بهترین ایالت آمریکا برای کار و کسب درآمد

شاید دلیل اینکه ایالت کالیفرنیا، بهترین ایالت آمریکا برای کار و کسب درآمد است، قطب فناوری بودن آن است. وجود سیلیکون ولی معروف که میزبان کارفرمایان فناوری بزرگ است، قابل توضیح است، که البته به طور قابل توجهی بیشتر از سایر شرکت ها و صنایع حقوق و دستمزد به کارکنان پرداخت می کند.

با این حال، شایان ذکر است که بسیاری از شرکت ها حوزه فناوری مانند گوگل، بیشتر سعی می کنند افرادی با مهارت را استخدام کنند تا افرادی که تنها دارای مدرک تحصیلی بالایی هستند. به همین دلیل ضروری است که قبل از فارغ‌التحصیلی، روی توسعه مهارت‌های نرم و اخلاق کاری خود تمرکز کنید، زیرا این ویژگی‌ها همان چیزی است که کارفرمایان به دنبال آن هستند و به شما کمک می‌کنند به عنوان یک نامزد برجسته شوید.

مهارت های مورد نیاز برای کار و کسب درآمد در آمریکا

برخی از مهارت‌های اصلی و مورد نیاز که برای اطمینان از داشتن یا حداقل تلاش برای رسیدن به آن قبل از فارغ‌التحصیلی نیاز دارید، عبارتند از:

1. مهارت های ارتباطی

2. حل مسئله

3. تفکر انتقادی و تحلیل

4. مدیریت زمان

5. مهارت های رهبری

6. هوش مصنوعی

نیویورک، یکی از بهترین ایالت آمریکا برای کار و کسب درآمد

10 ایالت آمریکا برای کار و کسب درآمد در سال 2024

اکنون، بیایید نگاهی به بهترین ایالت های آمریکا که در این مطالعه درج شده بیندازیم تا ببینیم که در سال 2024 میلادی کدام ایالت ها ارزش کار و کسب درآمد بیشتری دارند:

1. کالیفرنیا

2. نیویورک

3. نیوجرسی

4. مریلند

5. ویرجینیا

6. ماساچوست

7. کنتیکت

8. واشنگتن

9. تگزاس

10. جورجیا

بررسی بیشتر داده های منتشر شده حقایق بیشتری را آشکار می کند که می تواند به تصمیم گیری شما برای انتخاب ایالت مناسب برای کار زندگی کمک کند، به خصوص اگر در حال انتخاب وضعیتی برای تحصیل یا کار هستید.

اول، توجه به این نکته مهم است که با دستمزدهای بالا، هزینه های زندگی نیز افزایش می یابد. به عنوان مثال، هزینه زندگی در ایالت های کالیفرنیا و نیویورک بسیار بالاست، اما اگر شغلی پردرآمد داشته باشید، ممکن است بتوانید از پس این هزینه ها برآیید.

پردرآمدترین رشته های تحصیلی با مدرک لیسانس در ایالت کالیفرنیا شامل رشته های بازرگانی، مالی، مهندسی و فناوری علوم کامپیوتر است. در همین حال، ایالت نیویورک دارای نقش های پردرآمد در صنعت پزشکی و مراقبت های بهداشتی است، مانند جراح اطفال (متوسط ​​دستمزد 415000 دلار) یا متخصص قلب (متوسط ​​دستمزد 348000 دلار)، و همچنین نقش های مدیر ارشد اجرایی، بنابراین فقط دنبال کردن رشته پزشکی منطقی است.

از سوی دیگر، ایالت نیوجرسی مدعی رتبه 3 در پردرآمدترین ایالت برای مدرک لیسانس است و تحقیقات سایت Zippia نشان می دهد که مشاغل پردرآمد در ایالت نیوجرسی مربوط به مهارت های مشاور و نماینده فروش، مدیر خدمات مالی، رئیس یا مدیر عامل هستند.

در حالی که برخی از این مهارت ها ممکن است نیاز به مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند، با این وجود، رشته مدیریت بازرگانی، امور مالی، یا مدرک پزشکی می تواند بلیط شما برای موفقیت مالی در ایالت نیوجرسی باشد.

سخن پایانی

در نهایت، موقعیت مکانی تاثیر زیادی بر میزان درآمد شما و موفقیت شغلی بلند مدت شما دارد . انتخاب محل تحصیل، زندگی و کار یکی از حیاتی ترین تصمیماتی است که برای امور مالی شخصی و شغلی خود می گیرید.