شما به عنوان یک کارآفرین، همیشه باید به دنبال فرصت ها و منابع جدید برای کمک به رشد کسب و کار خود باشید. خوشبختانه سایت های رایگان زیادی برای کارآفرینان وجود دارند که می توانند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک نمایند. در این مقاله ما قصد داریم 8 وب سایت مفید که هر کارآفرینی باید در مورد آنها بداند را برای شما معرفی کنیم. ما نحوه بهره مندی از هر یک از آنها را نیز خواهیم گفت، پس با ما همراه باشید.

 

BetaList

  • استارتاپ های جدید را کشف و تبلیغ کنید

سایت BetaList پلتفرمی است که به کارآفرینان کمک می کند تا استارتاپ های جدید را کشف و ترویج کنند. شما به عنوان یک کارآفرین، می توانید از پلتفرم BetaList استفاده کنید تا از آخرین روندها و فناوری های صنعت خود مطلع شوید. علاوه بر این، می توانید استارتاپ خود را به BetaList ارسال کنید تا نظرات کاربران را دریافت کنید و در معرض دید عموم قرار بگیرید.

 

AngelList

  • با سرمایه گذاران و جویندگان کار ارتباط برقرار کنید

سایت AngelList پلتفرمی است که استارتاپ ها را با سرمایه گذاران و جویندگان کار مرتبط می کند. کارآفرینان قادر خواهند بود از AngelList برای برقراری ارتباط با سرمایه گذاران و افزایش سرمایه برای کسب و کار خود استفاده نمایند. علاوه بر این، می توانید از سایت AngelList برای یافتن نامزدهای شغلی با استعداد برای تیم خود بهره مند شوید.

 

Crunchbase

  • بانک اطلاعاتی جامع شرکت ها و استارتاپ ها

سایت Crunchbase یک پایگاه داده جامع از شرکت ها و استارتاپ ها است. شما به عنوان یک کارآفرین، می توانید از پلتفرم Crunchbase برای تحقیق در مورد رقبای خود و شناسایی شرکا یا سرمایه گذاران بالقوه استفاده کنید. علاوه بر این، سایت Crunchbase اطلاعات مالی و افراد کلیدی را برای هر شرکت فراهم می کند و آن را به منبعی ارزشمند برای بررسی دقیق تبدیل می کند.

 

Product Hunt

  • بستری برای کشف و به اشتراک گذاری محصولات جدید

سایت Product Hunt پلتفرمی است که در آن کاربران قادر هستند محصولات جدید، از جمله بسیاری از استارتاپ ها را کشف و به اشتراک بگذارند و رأی مثبت دهند. این سایت می تواند یک منبع عالی برای کارآفرینانی باشد که به دنبال الهام گرفتن، ایده های محصول یا بازخورد در مورد محصولات خود هستند. با ارسال محصول خود در سایت Product Hunt، می توانید بازخورد اولیه را از جامعه ای از پذیرندگان اولیه دریافت کنید، که می تواند به شما در بهبود محصول و ایجاد دنبال کننده کمک نماید. علاوه بر این، می توانید از این سایت برای یافتن ابزارها و خدمات جدیدی استفاده کنید که می تواند به رشد استارتاپ شما کمک نماید.

 

Indie Hackers

  • جامعه ای از کارآفرینان بوت استرپ و مستقل

سایت IndieHackers جامعه ای از کارآفرینان مستقل و بوت استرپ است که داستان ها و استراتژی های خود را در این پلتفرم به اشتراک می گذارند. این سایت می تواند منبع ارزشمندی برای کارآفرینانی باشد که کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده اند و سعی می کنند یاد بگیرند که چگونه یک استارتاپ موفق را با بودجه ای اندک راه اندازی کرده و رشد دهند. شما می توانید از تجربیات دیگر کارآفرینان بیاموزید و در مورد چالش هایی که با آن ها روبرو بوده اند، نحوه غلبه بر آنها و استراتژی هایی که برای رشد کسب و کار خود استفاده کرده اند، راهنمایی کسب کنید.

 

Bidsketch

  • ابزاری برای ایجاد و ارسال پیشنهادات حرفه ای به مشتریان

سایت Bidsketch ابزاری برای ایجاد و ارسال پیشنهادات حرفه ای به مشتریان است. این سایت می تواند یک منبع عالی برای کارآفرینانی باشد که خدمات ارائه می دهند و نیاز به ایجاد سریع و کارآمد پیشنهادات دارند. با پلتفرم Bidsketch، قادر خواهید بود در عرض چند دقیقه پیشنهادات حرفه ای ایجاد کنید، که می تواند به شما کمک کند تجارت خود را بهبود ببخشید و مشتریان خود را تحت تأثیر قرار دهید.

 

GrowthHackers

  • جامعه بازاریابان و کارآفرینان با فکر رشد

سایت GrowthHackers جامعه ای متشکل از بازاریابان و کارآفرینان رشد گرا می باشد. به عنوان یک کارآفرین، می توانید از سایت GrowthHackers برای آشنایی با آخرین هک های رشد و استراتژی های بازاریابی استفاده نمایید. علاوه بر این، می توانید با کارآفرینان و بازاریابان دیگر برای همکاری در طرح های رشد ارتباط برقرار کنید.

 

Foundersuite

  • مجموعه ای از ابزارها برای مدیریت و رشد یک استارتاپ

سایت Foundersuite مجموعه ای از ابزارها برای مدیریت و رشد یک استارتاپ است. شما به عنوان یک کارآفرین، می توانید از پلتفرم Foundersuite برای مدیریت روابط با سرمایه گذاران، ایجاد پلتفرم ها و پیگیری پیشرفت جذب سرمایه تان استفاده نمایید. علاوه بر این، سایت Foundersuite ابزارهایی برای مدیریت محصول، همکاری تیمی و توسعه مشتری فراهم می کند.

 

در مجله اینترنتی ما درباره کسب و کارها بیشتر بخوانید

اگر کارآفرین هستید و به استارتاپ ها علاقه مند هستید، با استفاده از تگ های این مطلب می توانید در مورد همه چیز از ایده پردازی و تحقیقات بازار گرفته تا استراتژی های تامین مالی و تیم سازی اطلاعات زیادی کسب  کنید.