سوله های صنعتی پیش ساخته یکی از پرتقاضا ترین محصولات در بخش ساخت و ساز صنعتی می باشد. به این سوله ها، سازه های فولادی از پیش مهندسی شده نیز می گویند و ماهیت همه کاره دارند. آنها به طرق مختلف عمل می کنند. به عنوان سوله کارخانه، انبار، ساختمان کشاورزی، سوله مرغداری و غیره. پس از چه نظر با ساختمان های سنتی کارخانه تفاوت دارند؟ خوب، تفاوت ها متعدد است. سوله های صنعتی PEB سازه هایی با تعمیر و نگهداری کم هستند که می توانند سریعتر تحویل داده شوند. آنها به راحتی گسترش می یابند و می توانند شرایط آب و هوایی سخت را تحمل کنند.

طی چند سال اخیر، سوله های فولادی از پیش مهندسی شده به دلیل مزایای انعطاف پذیری، دوام و سازگاری، در صنعت ساختمان بسیار محبوب شده اند. این مطلب به برخی از مزایای عمده ای که ساخت سوله را افزایش داده است، نگاه می کنیم.

 

سوله های صنعتی سازه های با تعمیر و نگهداری کم هستند

صرف نظر از اینکه چه ماده ای را انتخاب می کنید، در سازه های پیش ساخته های خارج از محل کار، تعمیر و نگهداری بسیار کمی مورد نیاز است. سوله های PEB دارای ورق های گالوانیزه از پیش رنگ شده در قسمت بیرونی هستند که سال ها دوام می آورد، برخلاف ساختمان های سنتی که هر چند سال یکبار نیاز به رنگ آمیزی دارند.

اگر سوله صنعتی پیش ساخته شما از فولاد ساخته شده است، دلیلی برای نگرانی در مورد آسیب های ناشی از حمله موریانه یا رشد کپک یا کپک وجود ندارد. بنابراین، سوله فولادی PEB شما از هر زاویه دارای ساختار کم تعمیر و نگهداری است. به ندرت احتمال آسیب ناشی از عوامل محیطی که در ساختمان های سنتی بسیار رایج هستند وجود ندارد.

ماندگاری بالا در سوله سازی

شما با احداث سوله علاوه بر استفاده از آن، یک سرمایه گذاری نیز انجام داده اید. با تورم قیمت فولاد نیز افزایش یافته و به تبع قیمت سازه شما بالا میرود. هر زمان که نیاز به آن نداشتید به راحتی میتوانید به شکل سوله دست دوم آن را به فروش برسانید. این فروش همراه با زمین، یا به صورت باز شده امکان پذیر است.

دوام سوله های صنعتی پیش ساخته آنها را به یک پیشنهاد سودآور برای افراد تجاری تبدیل می کند. فولاد به طور ذاتی دوام زیادی دارد و بنابراین می تواند در برابر شرایط آب و هوایی متلاطم مقاومت کند. سوله های صنعتی از پیش مهندسی شده را می توان برای چندین سال بدون نیاز به تعمیر و نگهداری عمده استفاده کرد. علاوه بر این، ساختمان های فولادی از پیش مهندسی شده غیر قابل احتراق هستند، بنابراین هیچ گونه نگرانی در مورد آسیب ناشی از آتش سوزی وجود ندارد.

آنها سازگار با محیط زیست و پایدار هستند

سومین مزیت مهم سوله های صنعتی سازگاری با محیط زیست است. ساختمان های فلزی ساخته شده از فولاد زباله بسیار کمتری نسبت به ساختمان های سنتی به جا می گذارند. بسیاری از فولادی که امروزه در صنعت ساختمان استفاده می شود را می توان برای مقاصد دیگر بازیافت کرد. این نوید می دهد که سوله صنعتی پیش ساخته شما در صورت برچیده شدن در آینده باعث تخریب محیط نمی شود. سازه های فولادی به جای تبدیل شدن به بخشی از زباله های دفن زباله می توانند در مکان های دیگری مورد استفاده قرار گیرند.

با افزایش جمعیت در همه جا، اهمیت کافی به حفظ محیط زیست داده می شود. صنعت ساخت و ساز نیز به شیوه ها و فناوری های جدید برای ساخت ساختمان های سبز متوسل شده است. این سازه نیز بخشی از راهکارهای ساختمان سبز هستند. فولاد به راحتی قابل بازیافت است. چه مجدد سازه شده و چه آهن به فروش برسد.