هتل های پاریس مشتاقانه منتظر بازی های المپیک 2024 میلادی هستند. برخی از هتل های شهر پاریس قبلاً قیمت های خود را برای تابستان 2024 میلادی منتشر کرده اند. با این حال، قیمت های یک اتاق می تواند 5 تا 6 برابر بیشتر از نرخ های فعلی باشد.

بسیاری از تاجران به طور قابل توجهی از بازی های المپیک سود می برند، اما هتلداران نیز به دنبال استفاده از این رویداد ورزشی هستند. مشخص شده است که برخی از هتل ها نرخ خود را برای سال 2024 میلادی به میزان قابل توجهی افزایش داده اند.

قیمت هتل در پاریس

به گفته کارشناسان، میانگین هزینه یک شب اقامت از 5 تا 6 آگوست در سال 2023 میلادی و 2024 میلادی، 6.6 برابر بیشتر از حد معمول است. برخی از هتل های لوکس حتی گران تر هستند. به عنوان مثال، هتل Vaugirard، یک هتل سه ستاره واقع در منطقه پانزدهم، نرخ اتاق های خود را از 90 یورو به 1363 یورو افزایش داده است که یک افزایش 15 برابری می باشد.

قیمت هتل در پاریس

قیمت هتل در پاریس در حال افزایش است

به گفته فرانک دلوا، رئیس Umih (اتحادیه صنایع و صنایع هتلداری) پاریس ایل دو فرانس، قیمت های فعلی ارائه شده بسیار بالا هستند. او معتقد است که قیمت های ضربدر 8 غیر منطقی و غیر قابل توجیه هستند. با این حال، انتظار می رود در طول بازی های المپیک هزینه بیشتری بپردازد زیرا دوره بسیار تورمی است. با وجود این، هر مؤسسه ای این آزادی را دارد که قیمت های خود را تعیین کند. حرفه ای ها این افزایش قیمت ها را با مقایسه خود با رقبای خود و تلاش برای کاهش قیمت آنها توجیه می کنند، در حالی که کمی گران باقی مانده اند.

به طور مشابه، این مقایسه ها در بین افرادی که دارایی های خود را در پلتفرم هایی مانند Airbnb اجاره می کنند، انجام می شود.

قیمت هتل در پاریس

دولت فرانسه می خواهد قیمت هتل در پاریس را تنظیم کند

مشاهده قیمت های گزاف در تبلیغات آنلاین، به ویژه برای املاک اجاره ای در سنت دنیس، به طور فزاینده ای رایج می شود. به عنوان مثال، یک آپارتمان سه خوابه در تابستان 2024 میلادی می تواند 623 یورو در هر شب هزینه داشته باشد، با نرخ های حتی بالاتر در محله های خاص. به طور متوسط ​​قیمت ها در 6 ضرب می شوند.

این قیمت های گزاف باعث دخالت دولت فرانسه در قیمت های هتل های پاریس شده است. وزارتخانه های گردشگری و مسکن قصد دارند در فصل پاییز منشور تعهد را پیشنهاد کنند. بر اساس این پیشنهاد، پلتفرم ها باید در صورت بالا بودن غیرعادی قیمت ها، به مشتریان اطلاع دهند.